Hur mår ni och vad
Känsliga snack
  1. Anonym
    #1

    Hur mår ni och vad

    skall ni göra idag?

    Själv känner jag mig ganska lugn, skall försöka ta mig ner till gympa passet kl 14.00
  2. 1
    Hur mår ni och vad skall ni göra idag?

    Själv känner jag mig ganska lugn, skall försöka ta mig ner till gympa passet kl 14.00
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    Trött o rastlös.

    Har suttit vid datorn halva förmiddagen, bläddrat snabbt i tidningen. Orkar inte laga lunch men ska försöka ta mig nån macka nu och en kopp te. Senare idag ska jag till psykologen. Blärk, har ingen lust för jag är inte på humör egentligen, men det är väl då det kanske behövs som mest? Känner mest för att sitta still och stirra ut genom fönstret hela dagen idag.
  4. 2
    Trött o rastlös. Har suttit vid datorn halva förmiddagen, bläddrat snabbt i tidningen. Orkar inte laga lunch men ska försöka ta mig nån macka nu och en kopp te. Senare idag ska jag till psykologen. Blärk, har ingen lust för jag är inte på humör egentligen, men det är väl då det kanske behövs som mest? Känner mest för att sitta still och stirra ut genom fönstret hela dagen idag.
  5. Mamzing
    #3

    Det blir...

    ...soffan och teven tills killarna kommer hem känns det som, Känner mej ganska orolig och trött idag men har vart ute på en promenad i morse som jag lovade läkaren på sjukhuset så jag känner mej ganska duktig iaf :)

    Hoppas du kommer iväg till gympan, det lät hemskt skönt :) //kram
  6. 3
    Det blir... ...soffan och teven tills killarna kommer hem känns det som, Känner mej ganska orolig och trött idag men har vart ute på en promenad i morse som jag lovade läkaren på sjukhuset så jag känner mej ganska duktig iaf :)

    Hoppas du kommer iväg till gympan, det lät hemskt skönt :) //kram
  7. Camilla m Emil
    #4

    Jag ska

    handla lite till då jag glömde några varor från min lista sen kommer min pappa och hans fru på besök i kväll. ska nog lägga mig och läsa lite snart så jag vilar lite innan jag ska hämta emil på dagis kl 4.

    Kram till alla
  8. 4
    Jag ska handla lite till då jag glömde några varor från min lista sen kommer min pappa och hans fru på besök i kväll. ska nog lägga mig och läsa lite snart så jag vilar lite innan jag ska hämta emil på dagis kl 4.

    Kram till alla
  9. Ullen
    #5

    Hej Lilla Skutt,

    Nu är kl 14.00, kom du iväg till gymmet? Jag hoppas det. Min dag har varit lite seeeeg, kom ur sängen vid 11 ungefär. Sambon åkte redan kl 4 i morse till Arlanda. Han kommer hem igen sent på fredag kväll. Jag borde gå ut en sväng, det är ganska soligt. Vet inte om jag orkar dock. Ska försöka ät någon lunch nu. Imorgon ska jag dock börja jobba...fast det är bara 2 dagar denna vecka, lite introduktion. Sedan börjar jag på riktigt den 3 april.
    KRAM från ullen
  10. 5
    Hej Lilla Skutt, Nu är kl 14.00, kom du iväg till gymmet? Jag hoppas det. Min dag har varit lite seeeeg, kom ur sängen vid 11 ungefär. Sambon åkte redan kl 4 i morse till Arlanda. Han kommer hem igen sent på fredag kväll. Jag borde gå ut en sväng, det är ganska soligt. Vet inte om jag orkar dock. Ska försöka ät någon lunch nu. Imorgon ska jag dock börja jobba...fast det är bara 2 dagar denna vecka, lite introduktion. Sedan börjar jag på riktigt den 3 april.
    KRAM från ullen
  11. Medlem sedan
    Dec 2000
    #6

    känner mig riktigt bra!

    och det är ju skönt för en gångs skull. Har just ringt in en rätt stor beställning från stoff och stil, ska sy nya gardiner till vardagsrum, kök, rebeccas rum och hannes rum. Har dessutom ringt handkirurgen och fått reda på att jag kommer att vara sjukskriven 3 veckor efter det att jag opererat handen den 3 maj.
  12. 6
    känner mig riktigt bra! och det är ju skönt för en gångs skull. Har just ringt in en rätt stor beställning från stoff och stil, ska sy nya gardiner till vardagsrum, kök, rebeccas rum och hannes rum. Har dessutom ringt handkirurgen och fått reda på att jag kommer att vara sjukskriven 3 veckor efter det att jag opererat handen den 3 maj.
  13. Lilla Jag
    #7

    vi ska nog åka och bada i

    babybadsbassängen och sedan kanske äta mongolisk BBQ
  14. 7
    vi ska nog åka och bada i babybadsbassängen och sedan kanske äta mongolisk BBQ
  15. Anonym
    #8

    Jo!

    Jag kom iväg till gympan, det var skönt men jag har haft så ont i bukskadan.
    Men man gör det man klarar av!

    Hur känns det att börja jobba? Skall det bli skönt eller är du orolig för det!

    Kram
  16. 8
    Jo! Jag kom iväg till gympan, det var skönt men jag har haft så ont i bukskadan.
    Men man gör det man klarar av!

    Hur känns det att börja jobba? Skall det bli skönt eller är du orolig för det!

    Kram
  17. Anonym
    #9

    Hej!

    Hoppas det gick bra hos psykologen och att du känner dig piggare i morgon!
    // kram
  18. 9
    Hej! Hoppas det gick bra hos psykologen och att du känner dig piggare i morgon!
    // kram
  19. Anonym
    #10

    Härligt

    att du kommit ut på en promenad, förstår att du känner dig duktig!
    Hoppas du känner dig lite lugnare och att du inte är orolig!

    // kram
  20. 10
    Härligt att du kommit ut på en promenad, förstår att du känner dig duktig!
    Hoppas du känner dig lite lugnare och att du inte är orolig!

    // kram
  21. Anonym
    #11

    Mysigt med

    middag med familjen!
    //kram
  22. 11
    Mysigt med middag med familjen!
    //kram
  23. Anonym
    #12

    Behöver

    nya gardiner här med, vart kan jag skicka tyget....*S*!
    Oj, vad har du gjort med handen, varför skall du op?

    Kram
  24. 12
    Behöver nya gardiner här med, vart kan jag skicka tyget....*S*!
    Oj, vad har du gjort med handen, varför skall du op?

    Kram
  25. Anonym
    #13

    Åhh

    vad mysigt det låter och goootttt!

    // kram
  26. 13
    Åhh vad mysigt det låter och goootttt!

    // kram
  27. jenna
    #14

    skicka tyget du!

    just nu är jag inne i en förvandlingsperiod och vill förnya överallt. Dina slinker nog med p ett hörn:-)
    Det är inget allvarligt med handen, men jag har ett enormt smärtsam karpaltunnelsyndrom (det känns som om jag fått en bildörr på handen..) som måste opereras. höger hand blir det först, och ja, jag är högerhänt... Men jag hoppas på ett soligt och varmt väder i maj!

    nu ska jag snart åka och vara polis på dotterns friidrott (och med tanke på min vanliga arbetssituation så kan det inte bli några större problem!)
    kram själv, hur blev eftermiddagen?
  28. 14
    skicka tyget du! just nu är jag inne i en förvandlingsperiod och vill förnya överallt. Dina slinker nog med p ett hörn:-)
    Det är inget allvarligt med handen, men jag har ett enormt smärtsam karpaltunnelsyndrom (det känns som om jag fått en bildörr på handen..) som måste opereras. höger hand blir det först, och ja, jag är högerhänt... Men jag hoppas på ett soligt och varmt väder i maj!

    nu ska jag snart åka och vara polis på dotterns friidrott (och med tanke på min vanliga arbetssituation så kan det inte bli några större problem!)
    kram själv, hur blev eftermiddagen?
  29. lilla_fisk/mia
    #15

    Hej!

    Jag har nyss upptäckt att jag åter kan läsa utan att orden snurrar runt på pappret och allting suddas ut i ett ändlöst dimlandskap i böckerna... Så jag har läst en bok. Den var inget vidare tyckte jag, men jag läste ändå! Äntligen kan jag rymma iväg till böckernas förtrollade värld igen för att fly min egen då och då.

    Jag är rätt utmattad efter helgen, som krävde mycket av mig psykiskt, men som avlöpte fantastiskt bra! Jag är helnöjd med min födelsedag (fredags) då jag blev väckt av underbara ungar med pussar och kramar och kli på ryggen och sedan företog mig en promenad på inte mindre än två och en halv timma i solskenet.

    På kvällen kom barnen och mitt ex och i väntan på min älskade vän Maja så bjöd exet på pizza. Sedan dök Maja och totte-hund upp och det blev fika på prinsesstårta.

    I lördags kom min särbo och nästan hela min familj för att fira mig lite. Det var jättemysigt och allt gick jättebra. Mamma kom hem från Grand Canaria natten innan så det var skönt att träffa henne igen.

    Men jag fick mota en ångestattack med atarax när lägenheten var full med folk och jag inte fann tid att sitta ner och prata med någon i min egenskap av värdinna.... Puh!

    Så när alla hade åkt igår så var jag utmattad, hade stress-migrän som startade redana i lördags och som fortarande inte riktigt har släppt, så jag vilade, och vilar ännu. Kanske, kanske, ska jag ta mig ut på en liten promenad. Om inte annat så för att köpa en transportbur till min marsande lilla honkatta som ska till veterinären i morgon bitti.

    I övrigt mår jag rätt bra. Jag anar mig till att citalopramen börjar göra nytta, eller är det ljuset därute som gör livet aningen lättare att leva?

    Hoppas på att höra av försäkringskassan i veckan för att se hur det har gått med min sjukskrivning... Ännu har jag ingen inkomst och misstänker att jag snart blir vräkt om jag inte betalar mars hyra.

    Jo, jag vet att jag borde vända mig till socialen, men jag klarar fortfarande inte av detta själv. Jag skulle ärligt behöva att någon tog mig med dit och pratade åt mig. :S

    Kram!!
  30. 15
    Hej! Jag har nyss upptäckt att jag åter kan läsa utan att orden snurrar runt på pappret och allting suddas ut i ett ändlöst dimlandskap i böckerna... Så jag har läst en bok. Den var inget vidare tyckte jag, men jag läste ändå! Äntligen kan jag rymma iväg till böckernas förtrollade värld igen för att fly min egen då och då.

    Jag är rätt utmattad efter helgen, som krävde mycket av mig psykiskt, men som avlöpte fantastiskt bra! Jag är helnöjd med min födelsedag (fredags) då jag blev väckt av underbara ungar med pussar och kramar och kli på ryggen och sedan företog mig en promenad på inte mindre än två och en halv timma i solskenet.

    På kvällen kom barnen och mitt ex och i väntan på min älskade vän Maja så bjöd exet på pizza. Sedan dök Maja och totte-hund upp och det blev fika på prinsesstårta.

    I lördags kom min särbo och nästan hela min familj för att fira mig lite. Det var jättemysigt och allt gick jättebra. Mamma kom hem från Grand Canaria natten innan så det var skönt att träffa henne igen.

    Men jag fick mota en ångestattack med atarax när lägenheten var full med folk och jag inte fann tid att sitta ner och prata med någon i min egenskap av värdinna.... Puh!

    Så när alla hade åkt igår så var jag utmattad, hade stress-migrän som startade redana i lördags och som fortarande inte riktigt har släppt, så jag vilade, och vilar ännu. Kanske, kanske, ska jag ta mig ut på en liten promenad. Om inte annat så för att köpa en transportbur till min marsande lilla honkatta som ska till veterinären i morgon bitti.

    I övrigt mår jag rätt bra. Jag anar mig till att citalopramen börjar göra nytta, eller är det ljuset därute som gör livet aningen lättare att leva?

    Hoppas på att höra av försäkringskassan i veckan för att se hur det har gått med min sjukskrivning... Ännu har jag ingen inkomst och misstänker att jag snart blir vräkt om jag inte betalar mars hyra.

    Jo, jag vet att jag borde vända mig till socialen, men jag klarar fortfarande inte av detta själv. Jag skulle ärligt behöva att någon tog mig med dit och pratade åt mig. :S

    Kram!!
  31. Ullen
    #16

    Både och...

    Det känns skönt att jag kommer ha något att göra då jag börjar jobba, så jag inte blir liggande i sängen så mycket. Men också lite läskigt.
    Jag ska försöka ta mig till Spinning-passet idag, senare ikväll...
  32. 16
    Både och... Det känns skönt att jag kommer ha något att göra då jag börjar jobba, så jag inte blir liggande i sängen så mycket. Men också lite läskigt.
    Jag ska försöka ta mig till Spinning-passet idag, senare ikväll...
  33. Anonym
    #17

    Hej!

    Jag kom iväg på gympan, sen blev det mat och bad, nu ligger jag utslagen i soffan..

    Skulle oxå vilja ha lite nytt här hemma, nya gardiner och mattor.

    Hoppas det blir bra i din hand efter operationen, det är ju otroligt jobbigt att gå och ha ont!

    // kram
  34. 17
    Hej! Jag kom iväg på gympan, sen blev det mat och bad, nu ligger jag utslagen i soffan..

    Skulle oxå vilja ha lite nytt här hemma, nya gardiner och mattor.

    Hoppas det blir bra i din hand efter operationen, det är ju otroligt jobbigt att gå och ha ont!

    // kram
  35. Anonym
    #18

    Hej!

    Ja, det kanske är bra att ha något att komma iväg till en stund om dagen.
    Men lyssna på din kropp om den säger ifrån!

    Hoppas du kom iväg till spinningen!

    // kram
  36. 18
    Hej! Ja, det kanske är bra att ha något att komma iväg till en stund om dagen.
    Men lyssna på din kropp om den säger ifrån!

    Hoppas du kom iväg till spinningen!

    // kram
  37. Anonym
    #19

    Härligt

    att kan läsa böcker igen. Jag är en bokmal i perioder, deckare är favoriten. Mankell och Kjell Eriksson.

    Bra att helgen gick bra även fast du fick ta en tablett, förstår att du blev slut efter, så vila du med gott samvete.

    Jobbigt med din ekonomi, det är ju en stor stressfaktor. När lämnade du in blanketten till fk?

    Har du ingen vän eller din kille kanske kan följa dig till soc.

    Hoppas att medicinen har börjat hjälpa dig och solen gör nog sitt till oxå. Härligt när det inte är mörkt och dystert längre.

    Uch, jag hoppas verkligen att det löser sig med ekonomin för dig!

    // kram
  38. 19
    Härligt att kan läsa böcker igen. Jag är en bokmal i perioder, deckare är favoriten. Mankell och Kjell Eriksson.

    Bra att helgen gick bra även fast du fick ta en tablett, förstår att du blev slut efter, så vila du med gott samvete.

    Jobbigt med din ekonomi, det är ju en stor stressfaktor. När lämnade du in blanketten till fk?

    Har du ingen vän eller din kille kanske kan följa dig till soc.

    Hoppas att medicinen har börjat hjälpa dig och solen gör nog sitt till oxå. Härligt när det inte är mörkt och dystert längre.

    Uch, jag hoppas verkligen att det löser sig med ekonomin för dig!

    // kram
  39. lilla_fisk
    #20

    Visst är det!

    Jo, min kille skulle nog göra det om han inte bodde 40 mil bort.. och någon vän som är så handlingkraftig har jag inte i närheten.

    Fk fick in sjukanmälan förra veckan i tisdags... pga missförstånd oss emellan, eller nåt i den vägen, har det inte kommit in förrän dess..
    Frågan har väckts om jag kan få ut någonting alls i efterskott. Oavsett vilket är det nog för lite att leva på, så jag kommer tvingas till soc iaf... men helt säkert inte på eget bevåg.

    Önskar jag slapp tänka på det. *trött*
  40. 20
    Visst är det! Jo, min kille skulle nog göra det om han inte bodde 40 mil bort.. och någon vän som är så handlingkraftig har jag inte i närheten.

    Fk fick in sjukanmälan förra veckan i tisdags... pga missförstånd oss emellan, eller nåt i den vägen, har det inte kommit in förrän dess..
    Frågan har väckts om jag kan få ut någonting alls i efterskott. Oavsett vilket är det nog för lite att leva på, så jag kommer tvingas till soc iaf... men helt säkert inte på eget bevåg.

    Önskar jag slapp tänka på det. *trött*
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar