Nya kläder..
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Nya kläder..

    Ja, trots att vi har tre två tjejer sen innan, upptäckte jag nu att Ellen behöver nya kläder. Str. 68 hade Tilda när det var mitt i sommaren, alltså sommarkläder, och Louise hade det vid jul, alltså väldigt vintriga kläder... Men inte blir man ledsen direkt...
    Imorgon efter bvc besök, åker jag och shoppar lite!
  2. 1
    Nya kläder.. Ja, trots att vi har tre två tjejer sen innan, upptäckte jag nu att Ellen behöver nya kläder. Str. 68 hade Tilda när det var mitt i sommaren, alltså sommarkläder, och Louise hade det vid jul, alltså väldigt vintriga kläder... Men inte blir man ledsen direkt...
    Imorgon efter bvc besök, åker jag och shoppar lite!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    som här!

    mina barn är visserligen födda i februari båda två, men Viktor var mkt mindre när han föddes så vi ligger också lite fel.
    Hoppas bara inte vi ligger för mkt fel, så alla vinterkläder blir för små för Oliver sen, då har jag sparat dem i onödan, juh =)
  4. 2
    som här! mina barn är visserligen födda i februari båda två, men Viktor var mkt mindre när han föddes så vi ligger också lite fel.
    Hoppas bara inte vi ligger för mkt fel, så alla vinterkläder blir för små för Oliver sen, då har jag sparat dem i onödan, juh =)
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3

    ja,

    lite så har det varit här... Det är inte mycket som har passat mina två stora barn, har fått köpa nytt, och till viss del är det ju skoj, men alla fina och kanske dyra ytterkläder är ju skoj om dom kan ha.. Nu har det börjat funka att ärva av storasyster. Får se hur mycket Ellen kan ha av deras kläder.
  6. 3
    ja, lite så har det varit här... Det är inte mycket som har passat mina två stora barn, har fått köpa nytt, och till viss del är det ju skoj, men alla fina och kanske dyra ytterkläder är ju skoj om dom kan ha.. Nu har det börjat funka att ärva av storasyster. Får se hur mycket Ellen kan ha av deras kläder.

Liknande trådar

  1. Kläder på dop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 21:25
  2. barnsliga kläder - vuxna kläder
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-18, 07:25
  3. inte barn kläder men kläder
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 20:18
  4. Kläder
    By Achelois in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-07, 20:58
  5. dyra kläder=hållbara kläder?
    By 73mia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 20:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar