varmrökt lax
_0507 Julibarn
  1. madeleine med 4
    #1

    varmrökt lax

    törs man ge det? man ska ju inte ge salt och rökt men varmrökt lax smakar ju vare sig salt eller rökt. Går saltet genom skinnet?
    Vi skall äta det till middag och Wilmer vill gärna äta samma som oss har jag märkt...
  2. 1
    varmrökt lax törs man ge det? man ska ju inte ge salt och rökt men varmrökt lax smakar ju vare sig salt eller rökt. Går saltet genom skinnet?
    Vi skall äta det till middag och Wilmer vill gärna äta samma som oss har jag märkt...
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2

    Lite för sent kanske...

    ... men jag måste säga att jag inte hade vågat - jag skulle tro att det innehåller en del salt...
  4. 2
    Lite för sent kanske... ... men jag måste säga att jag inte hade vågat - jag skulle tro att det innehåller en del salt...
  5. madeleine med 4
    #3

    han åt före

    blev sena med maten så han åt före men fick smaka en liten \"nagel\"

    Men om man tänker varmrökt så smakar den ju inte som ex rökt kött eller kallrökt fisk, den känns ju nästan ungnsbakad. Går det mycket genom skinnet tro? Hmmmmmmm svårt sånt där tycker jag.
  6. 3
    han åt före blev sena med maten så han åt före men fick smaka en liten \"nagel\"

    Men om man tänker varmrökt så smakar den ju inte som ex rökt kött eller kallrökt fisk, den känns ju nästan ungnsbakad. Går det mycket genom skinnet tro? Hmmmmmmm svårt sånt där tycker jag.

Liknande trådar

  1. Varmrökt lax
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 17:00
  2. Varmrökt lax...
    By Nacha in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 10:27
  3. Varmrökt lax
    By jojan in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 14:11
  4. Varmrökt lax?
    By Annica_x in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 07:50
  5. Varmrökt lax?
    By Annica_x in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 06:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar