Tights eller byxor m resår nertill?
Småbarn
  1. Nette m. E o G
    #1

    Tights eller byxor m resår nertill?

    Dottern har kommit på att hon inte ska ha annat än tights och byxor med resår nertill *fråga mig inte varför :-)*

    Har länge kört med L&B:s tights, men undrar om det finns liknande på vanliga affärer eller sådana byxor som jag beskrev?
  2. 1
    Tights eller byxor m resår nertill? Dottern har kommit på att hon inte ska ha annat än tights och byxor med resår nertill *fråga mig inte varför :-)*

    Har länge kört med L&B:s tights, men undrar om det finns liknande på vanliga affärer eller sådana byxor som jag beskrev?
  3. madeleine med 4
    #2

    lindex

    såg jag hade byxor med resår nertill idag när jag var där. Kul med deras fixidéer
  4. 2
    lindex såg jag hade byxor med resår nertill idag när jag var där. Kul med deras fixidéer
  5. Ida m Jennie & skruttis
    #3

    Drar in resår själv

    Jag har köpt tights på HM till Jennie och dragit in resår nertill själv (de var för långa i början). Har även köpt nåt par på Lindex och gjort samma operation. Kolla bara så att sömmen nertill är sydd efter sömmarna på benen för annars blir det klurigt att få in resåren :-). Tycker själv det är dåligt utbud med tjejbyxor med resår nertill speciellt om man vill ha lite mer tightsliknande byxor (vilket jag vill eftersom Jennie är så smal)
  6. 3
    Drar in resår själv Jag har köpt tights på HM till Jennie och dragit in resår nertill själv (de var för långa i början). Har även köpt nåt par på Lindex och gjort samma operation. Kolla bara så att sömmen nertill är sydd efter sömmarna på benen för annars blir det klurigt att få in resåren :-). Tycker själv det är dåligt utbud med tjejbyxor med resår nertill speciellt om man vill ha lite mer tightsliknande byxor (vilket jag vill eftersom Jennie är så smal)
  7. Nette m. E o G
    #4

    Madeleine och Ida

    Tack för era tips! Åker in till stan imorgon och kikar.
  8. 4
    Madeleine och Ida Tack för era tips! Åker in till stan imorgon och kikar.

Liknande trådar

  1. Resår t byxor
    By SuperIza in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 18:32
  2. Vägrar byxor och tights...
    By nenne33 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-10-14, 07:42
  3. Vill ha!! Oranga velour byxor/tights/nåt
    By jmed2 in forum Småbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-14, 13:13
  4. Pop - byxor med ställbar resår
    By Svammelmamma in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 20:28
  5. mammabyxor eller kjolar med resår
    By Hallon/Jenny in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 18:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar