Hur klipper ni naglar?
_0506 Junibarn
  1. Gula
    #1

    Hur klipper ni naglar?

    Nu måste jag fråga er hur i hela friden ni bär er åt för att klippa era minstingars naglar...
    Här är det stört omöjligt vilket resuterar i att Nutte river sig själv och har rivmärken lite överallt hela tiden, ibland lyckas han t.o.m riva hål...
    Tycker jag har provat allt men så fort man kommer nära med nagelsaxen så viftar han jättemycket med händerna...
  2. 1
    Hur klipper ni naglar? Nu måste jag fråga er hur i hela friden ni bär er åt för att klippa era minstingars naglar...
    Här är det stört omöjligt vilket resuterar i att Nutte river sig själv och har rivmärken lite överallt hela tiden, ibland lyckas han t.o.m riva hål...
    Tycker jag har provat allt men så fort man kommer nära med nagelsaxen så viftar han jättemycket med händerna...
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Jag gör det..

    när hon ligger på skötbordet. Hon får tandborsten i ena handen medan jag klipper den andra. Jag klipper med en liten avbitare.. inte en sax. Tårna är svårare.. :-)
  4. 2
    Jag gör det.. när hon ligger på skötbordet. Hon får tandborsten i ena handen medan jag klipper den andra. Jag klipper med en liten avbitare.. inte en sax. Tårna är svårare.. :-)
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Har du provat...

    att göra det när han sover? Folke går rätt bra att klippa naglarna på om han sitter i knät med ryggen mot mig, men Siris naglar klippte vi alltid när hon sov förut!
  6. 3
    Har du provat... att göra det när han sover? Folke går rätt bra att klippa naglarna på om han sitter i knät med ryggen mot mig, men Siris naglar klippte vi alltid när hon sov förut!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Jag sätter..

    ..henne bara i knät och klipper.

    Kan du inte klippa medans han sover, eller testa att ge honom något spännande i ena handen medans du klipper den andra:)
  8. 4
    Jag sätter.. ..henne bara i knät och klipper.

    Kan du inte klippa medans han sover, eller testa att ge honom något spännande i ena handen medans du klipper den andra:)
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5

    Jag

    ...sätter honom i mitt knä med ryggen mot mig och sen får han en skojig leksak i ena handen medans jag skyndar mig att klippa den andra innan vi byter hand.
  10. 5
    Jag ...sätter honom i mitt knä med ryggen mot mig och sen får han en skojig leksak i ena handen medans jag skyndar mig att klippa den andra innan vi byter hand.
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6

    Jag

    är kanske lite knäpp, men jag BITER av hennes naglar, alt använder jag nagelklippare på när hon ligger på skötbordet. Men man får allt hålla fast de små händerna ganska ordentligt.
  12. 6
    Jag är kanske lite knäpp, men jag BITER av hennes naglar, alt använder jag nagelklippare på när hon ligger på skötbordet. Men man får allt hålla fast de små händerna ganska ordentligt.

Liknande trådar

  1. Näe, nu går jag och klipper mig!
    By emmaf in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-08-02, 22:04
  2. Vad heter en sån som klipper...
    By azza in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 15:41
  3. Hur klipper man ut??
    By MaryT in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 19:08
  4. Hur klipper man?
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-05-26, 16:36
  5. Klipper ni själva?
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 09:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar