Viggo
_05 Höstbarn
  1. Joa
    #1

    Viggo

    idag: 9010 g och 67.7 cm
    Han blev 6 månader den 11 mars!
  2. 1
    Viggo idag: 9010 g och 67.7 cm
    Han blev 6 månader den 11 mars!
  3. Kerstin & Linus 050912
    #2

    Stor kille!

    Linus vägde 7260 i förra veckan =) 66 lång var han dock så han har växt på bra.
  4. 2
    Stor kille! Linus vägde 7260 i förra veckan =) 66 lång var han dock så han har växt på bra.
  5. Joa
    #3

    Oj vad mycket han

    växt :) Kul! Kryper han?
  6. 3
    Oj vad mycket han växt :) Kul! Kryper han?
  7. Joa
    #4

    Viggo tar

    sig runt runt på mage och ligger mest och viftar med benen på magen som Anja Persoon :)
  8. 4
    Viggo tar sig runt runt på mage och ligger mest och viftar med benen på magen som Anja Persoon :)
  9. Medlem sedan
    Jun 2005
    #5

    Kul!

    Min dunderklump blev sex månader igår. Idag var vi på BVC och vägde och mätte: 9450 g och 70 cm. Var ska det här sluta? :-D
  10. 5
    Kul! Min dunderklump blev sex månader igår. Idag var vi på BVC och vägde och mätte: 9450 g och 70 cm. Var ska det här sluta? :-D
  11. Joa
    #6

    Wow!

    Då ligger Viggo i lä ;)
  12. 6
    Wow! Då ligger Viggo i lä ;)
  13. Kerstin & Linus 050912
    #7

    Haha...

    samma här. Han ligger helst på mage och kollar eller på rygg och leker med fötterna. Inga som helst tendenser till krypning har han gjort =) Han sitter kortare stunder utan stöd iaf, men vi har ju inte tränat så mycket på det eftersom han bara kräkts då. Är han i famnen så ska han stå upp *s*
  14. 7
    Haha... samma här. Han ligger helst på mage och kollar eller på rygg och leker med fötterna. Inga som helst tendenser till krypning har han gjort =) Han sitter kortare stunder utan stöd iaf, men vi har ju inte tränat så mycket på det eftersom han bara kräkts då. Är han i famnen så ska han stå upp *s*
  15. Medlem sedan
    Sep 2003
    #8

    Han är ju så

    knubbig och go! :)
    Krama från mig!
  16. 8
    Han är ju så knubbig och go! :)
    Krama från mig!
  17. Joa
    #9

    Bara om du

    kramar Edwin från mig ;)
  18. 9
    Bara om du kramar Edwin från mig ;)
  19. Medlem sedan
    Jan 2005
    #10

    Oj ; )

    visst är Moa och Ivar födda på samma dag...? Moa väger precis 8 kilo och längden har jag inte riktigt koll på, men det är nog ungefär 66 cm nu...Tänk vad olika det kan vara!
  20. 10
    Oj ; ) visst är Moa och Ivar födda på samma dag...? Moa väger precis 8 kilo och längden har jag inte riktigt koll på, men det är nog ungefär 66 cm nu...Tänk vad olika det kan vara!
  21. Medlem sedan
    Jun 2005
    #11

    Ja, visst är det!

    Jag blir lite avis på dig som får konka runt på ett och ett halvt kilo mindre. Det börjar kännas att de är _tunga_ nu... Pust!
  22. 11
    Ja, visst är det! Jag blir lite avis på dig som får konka runt på ett och ett halvt kilo mindre. Det börjar kännas att de är _tunga_ nu... Pust!

Liknande trådar

  1. Viggo 3 år
    By Mamma-Hela in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 12:38
  2. Viggo OCH?
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-14, 12:55
  3. Viggo!
    By ViggoTinja in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 20:01
  4. Och Min Viggo
    By Joa in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 10:51
  5. Hur går det för Viggo? imt
    By MsK in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 11:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar