idag
_05/06 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    idag

    ska jag ut på \"långpromenad\"
    Vi ska åka till mitt jobb Julia o jag. Sambon kunde inte hänga på eftersom han jobbar då.. lite trist, men men.
    Är lite nervös över att åka dit .. var ju ute på stan för första gången igår o åt lunch med en kompis.
    Julia sov nästan hela tiden, men vaknade självklart på t-banan hem o skrek som bara den. Kunde inte sätta mig o amma när det bara var tre stationer .. men folk tittade på en som man var knäpp när hon inte slutade grina..*suck*
    Det kändes lite stresande kan jag ju säga. Antar att man vänjer sig så småningom...*ler*

    Vad hittar ni andra på om dagarna?
    Imorgon ska jag till bvc igen.


    Ha en bra dag !!
  2. 1
    idag ska jag ut på \"långpromenad\"
    Vi ska åka till mitt jobb Julia o jag. Sambon kunde inte hänga på eftersom han jobbar då.. lite trist, men men.
    Är lite nervös över att åka dit .. var ju ute på stan för första gången igår o åt lunch med en kompis.
    Julia sov nästan hela tiden, men vaknade självklart på t-banan hem o skrek som bara den. Kunde inte sätta mig o amma när det bara var tre stationer .. men folk tittade på en som man var knäpp när hon inte slutade grina..*suck*
    Det kändes lite stresande kan jag ju säga. Antar att man vänjer sig så småningom...*ler*

    Vad hittar ni andra på om dagarna?
    Imorgon ska jag till bvc igen.


    Ha en bra dag !!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Visst är det så

    Särskilt i början, när de små ska ha mat genast. Nu kan man ju lugna Ellen, hon kan vänta på maten.

    Här gör vi inte många knop på dagarna. En promenad till dagis, sedan brukar jag gå en extra runda när vi går hem. Sedan sover Ellen i vagnen, och jag sätter mig här vid datan. Jag läser lite, och pysslar med foton eller annat pyssel. har ingen annan kompis som är hemma med barn nu, så det är lite ensamt. Imorgon börjar vi babysim. Alltid nåt! Sedan är det ju hämtning av de stora, då blir det ofta en tur till lekplatsen eller så.
  4. 2
    Visst är det så Särskilt i början, när de små ska ha mat genast. Nu kan man ju lugna Ellen, hon kan vänta på maten.

    Här gör vi inte många knop på dagarna. En promenad till dagis, sedan brukar jag gå en extra runda när vi går hem. Sedan sover Ellen i vagnen, och jag sätter mig här vid datan. Jag läser lite, och pysslar med foton eller annat pyssel. har ingen annan kompis som är hemma med barn nu, så det är lite ensamt. Imorgon börjar vi babysim. Alltid nåt! Sedan är det ju hämtning av de stora, då blir det ofta en tur till lekplatsen eller så.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    låter

    ju skoj med babysim..när kan man börja med det? Hur gamla måste der vara??
  6. 3
    låter ju skoj med babysim..när kan man börja med det? Hur gamla måste der vara??
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4

    man kan nog

    börja när dom är 6-8 veckor, så verkar det vara på de flesta ställena. Naveln ska vara helt läkt oxå.
    Ellen var för liten när första kursen började, så vi börjar nu när hon är precis 4 mån.
  8. 4
    man kan nog börja när dom är 6-8 veckor, så verkar det vara på de flesta ställena. Naveln ska vara helt läkt oxå.
    Ellen var för liten när första kursen började, så vi börjar nu när hon är precis 4 mån.
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5

    Enligt..

    ..papprena vi fick från vårat babysim skulle bebisarna vara minst 8 veckor och väga minst 4 kilo... Så du får nog vänta ett tag.. =) Fast å andra sidan uppskattar hon det nog mer när hon är lite äldre.
    Vi var i söndags första gången, och våran Vilme, 4 månader njöt i fulla drag..
  10. 5
    Enligt.. ..papprena vi fick från vårat babysim skulle bebisarna vara minst 8 veckor och väga minst 4 kilo... Så du får nog vänta ett tag.. =) Fast å andra sidan uppskattar hon det nog mer när hon är lite äldre.
    Vi var i söndags första gången, och våran Vilme, 4 månader njöt i fulla drag..

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. mctur idag igen och idag ahr jag....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 18:52
  3. Nu lämnar jag er för idag, tack för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 17:37
  4. 1 vecka idag & hade bf idag...
    By malmötösen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 17:41
  5. Tack för idag slut för idag
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-09, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar