cyklade 1.5 mil idag =)
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    cyklade 1.5 mil idag =)

    aldrig ahde jag trott det var möjligt med min astma för några månader sedan. Då DOG jag bara av två minuter! Men nu cyklade jag med bra motstånd i 30 minuter och brände 400 kcal det är så underbart! jag är SÅ peppad nu! Nu ska jag ner till -20!

    ska ska ska!

    träningen gick också bra....=)
  2. 1
    cyklade 1.5 mil idag =) aldrig ahde jag trott det var möjligt med min astma för några månader sedan. Då DOG jag bara av två minuter! Men nu cyklade jag med bra motstånd i 30 minuter och brände 400 kcal det är så underbart! jag är SÅ peppad nu! Nu ska jag ner till -20!

    ska ska ska!

    träningen gick också bra....=)
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2

    Heja!

    Det är ju jättebra! *impad*
  4. 2
    Heja! Det är ju jättebra! *impad*
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Du ser!

    Superbra jobbat!
  6. 3
    Du ser! Superbra jobbat!
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4

    Heja vad duktig du är!

    Vilken fart o bra motstånd du måste ha!! Det är ju kanonbra cyklat ju. Jag vågar mig nte på cykeln idag heller, känner ff av halsen... Jag har oxå astma så jag vet hur det är när man antränger sig mycket, då får man ju ta medicin hela tiden känns det som. Fast min astma har oxå blivit bättre sen jag började motionera.

    Duktigt jobbat tjejen!
  8. 4
    Heja vad duktig du är! Vilken fart o bra motstånd du måste ha!! Det är ju kanonbra cyklat ju. Jag vågar mig nte på cykeln idag heller, känner ff av halsen... Jag har oxå astma så jag vet hur det är när man antränger sig mycket, då får man ju ta medicin hela tiden känns det som. Fast min astma har oxå blivit bättre sen jag började motionera.

    Duktigt jobbat tjejen!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Härligt tjejen!!!

    Visst känns det underbart

    har själv astma så jag vet hur jobbigt det är
    jag cyklade 1 mil igår.
    jag ska oxå ner 20 kg vi kankse ska peppa varandra

    har du msn så kan vi hjälpas där oxå?

    Kram ulle
  10. 5
    Härligt tjejen!!! Visst känns det underbart

    har själv astma så jag vet hur jobbigt det är
    jag cyklade 1 mil igår.
    jag ska oxå ner 20 kg vi kankse ska peppa varandra

    har du msn så kan vi hjälpas där oxå?

    Kram ulle
  11. Medlem sedan
    May 2002
    #6

    Toppen

    Duktig du är!!!
  12. 6
    Toppen Duktig du är!!!
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7

    jättebra!

    Jag är så glad och peppad efter att ha provat byxorna och -15 kilo är minsann ingenting. jag är annars så bra på att vara negativ att detta SKA vara positivt!

    =)
  14. 7
    jättebra! Jag är så glad och peppad efter att ha provat byxorna och -15 kilo är minsann ingenting. jag är annars så bra på att vara negativ att detta SKA vara positivt!

    =)
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8

    Tack tack *bugar och bockar*

    Stolt!
  16. 8
    Tack tack *bugar och bockar* Stolt!
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9

    astma

    Det är svårt det där med astma. innan trodde jag ju att det var astman som hindrade mig från att träna, men nu inser jag ju verkligen att det var jag som färsämrade astman iom att jag INTE tränade.

    När vi flyttade till vårt hus i oktober kunde jag inte ens gå uppför trappan utan att bli anfådd och trött. det är skrämmande.
    Nej, överanstränga ska man inte göra...jag tar ventoline vid behov och seretide morgon och kväll och måste ta det på morgonen annars funkar inte träningen men slipper ju ta ventoline alls nu. det är underbart!
  18. 9
    astma Det är svårt det där med astma. innan trodde jag ju att det var astman som hindrade mig från att träna, men nu inser jag ju verkligen att det var jag som färsämrade astman iom att jag INTE tränade.

    När vi flyttade till vårt hus i oktober kunde jag inte ens gå uppför trappan utan att bli anfådd och trött. det är skrämmande.
    Nej, överanstränga ska man inte göra...jag tar ventoline vid behov och seretide morgon och kväll och måste ta det på morgonen annars funkar inte träningen men slipper ju ta ventoline alls nu. det är underbart!
  19. Medlem sedan
    Jun 2003
    #10

    Självklart ulle!

    [email protected]

    min msn. Jag har ju gått ner 15 kilo nu, bara 23 kvar till 65. Vad duktig du är som cyklar! har du gått ner mycket innan? Har du tränat upp astman efter hand eller du har precis börjat?

    *kram*
  20. 10
    Självklart ulle! [email protected]

    min msn. Jag har ju gått ner 15 kilo nu, bara 23 kvar till 65. Vad duktig du är som cyklar! har du gått ner mycket innan? Har du tränat upp astman efter hand eller du har precis börjat?

    *kram*
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11

    Tackar tackar!

    det är underbart!
  22. 11
    Tackar tackar! det är underbart!
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12

    Bra gjort!

    Ner mot minus 20!
  24. 12
    Bra gjort! Ner mot minus 20!

Liknande trådar

  1. Idag cyklade jag nästan på en ko
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-28, 19:31
  2. Idag cyklade Tösen :)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 19:02
  3. ca 15 km cyklade vi idag
    By mallaco in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 16:21
  4. Idag cyklade
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 20:51
  5. Han cyklade, han cyklade!
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar