Minst?
_0506 Junibarn
  1. Lox
    #1

    Minst?

    H:s hörsel testades idag och han fick betyget \"Med beröm godkänt\" dvs han ignorererade den töntiga tanten som stod och hummade bakom hans rygg men fann en liten apparat inressant så fort de satte på den.

    På eftermiddagen var vi och vägde honom och 10 månader och 2 dagar kunde vi notera 8 550 g på vågen. Minst måntro?

    Han är inte stor, vår lille kille, men han är bra på att producera bajs- blöjor! :-)
  2. 1
    Minst? H:s hörsel testades idag och han fick betyget \"Med beröm godkänt\" dvs han ignorererade den töntiga tanten som stod och hummade bakom hans rygg men fann en liten apparat inressant så fort de satte på den.

    På eftermiddagen var vi och vägde honom och 10 månader och 2 dagar kunde vi notera 8 550 g på vågen. Minst måntro?

    Han är inte stor, vår lille kille, men han är bra på att producera bajs- blöjor! :-)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Härligt..

    ..att öronen funkade;)

    Iza är mindre, hon vägde inte ens 8 kg när hon var 10 mån.

    Hon ska vägas och mätas på fredag igen, å andra sidan var hon ju ett litet knytt när hon föddes:)

    Kram!
  4. 2
    Härligt.. ..att öronen funkade;)

    Iza är mindre, hon vägde inte ens 8 kg när hon var 10 mån.

    Hon ska vägas och mätas på fredag igen, å andra sidan var hon ju ett litet knytt när hon föddes:)

    Kram!
  5. Lox
    #3

    Små....

    ... men naggande goda!
  6. 3
    Små.... ... men naggande goda!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Precis!! :) imt

    .
  8. 4
    Precis!! :) imt .
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5

    Nej...

    inte minst! Det är nog min tjeja! :-)

    Jag har ju inte varit på BVC på evigheter i vanlig ordning, men hon väger väl 7 och nåt... *s*
  10. 5
    Nej... inte minst! Det är nog min tjeja! :-)

    Jag har ju inte varit på BVC på evigheter i vanlig ordning, men hon väger väl 7 och nåt... *s*
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Nja

    här finn en liten till. Vägde 7610 vid 9 månader och hon gör mig mycket förvånad om hon kommer över 8 vid 10 månader. Men en riktigt liten goding är hon min lilla fis, precis som din kan jag tro.
  12. 6
    Nja här finn en liten till. Vägde 7610 vid 9 månader och hon gör mig mycket förvånad om hon kommer över 8 vid 10 månader. Men en riktigt liten goding är hon min lilla fis, precis som din kan jag tro.
  13. Medlem sedan
    May 1999
    #7

    Härligt...

    med MVG stämpel i rumpan. Mindre än Sturebror är han nog allt, som vid 8 månaders ålder vägde 9 305 gram.

    Kram!
  14. 7
    Härligt... med MVG stämpel i rumpan. Mindre än Sturebror är han nog allt, som vid 8 månaders ålder vägde 9 305 gram.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Vem får minst
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-29, 08:41
  2. Vad gör minst ont?
    By Bebis planer in forum Förlossning
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 11:04
  3. minst 10 år sen.....
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-10, 14:27
  4. Ni som har minst två!
    By elah74 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-01-20, 22:51
  5. minst
    By MYZOXE! in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 14:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar