Även om man är fem månader
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Även om man är fem månader

    borde man väl vara trött nu, om man varit vaken i stort sett sedan fyra på morgonen? Fast man kan väl säkert ladda en himla massa på en powernap i barnvagnen när storebrorsan lämnas på dagis... Kan ju bara tala för mig själv och JAG är då trött i alla fall ;) Hon måste väl ta igen för allt hon sov efter att hon fick sprutan i måndags. Tur man inte har nåt direkt inbokat i dag.
  2. 1
    Även om man är fem månader borde man väl vara trött nu, om man varit vaken i stort sett sedan fyra på morgonen? Fast man kan väl säkert ladda en himla massa på en powernap i barnvagnen när storebrorsan lämnas på dagis... Kan ju bara tala för mig själv och JAG är då trött i alla fall ;) Hon måste väl ta igen för allt hon sov efter att hon fick sprutan i måndags. Tur man inte har nåt direkt inbokat i dag.
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2

    Men oj då!

    Det är konstigt. Ibland så vill de sova hela dagen och ibland så räcker det med en liten slummer i vagnen...

    Ha det bra i dag och sov en låååång stund sedan när Sara däckat. För... inte ens turbobränslet i en powenap räcker hela dagen... ;-)
  4. 2
    Men oj då! Det är konstigt. Ibland så vill de sova hela dagen och ibland så räcker det med en liten slummer i vagnen...

    Ha det bra i dag och sov en låååång stund sedan när Sara däckat. För... inte ens turbobränslet i en powenap räcker hela dagen... ;-)
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Ska försöka

    om hon inte bestämt sig för att vänta tills det är dags att gå ut igen förstås. Ska på promenad vid tolvtiden.
  6. 3
    Ska försöka om hon inte bestämt sig för att vänta tills det är dags att gå ut igen förstås. Ska på promenad vid tolvtiden.

Liknande trådar

  1. även på 9 månader
    By Längtar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 15:21
  2. Gravid? *även på 9 månader*
    By Gizmoo in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 17:47
  3. Brämhults juice (även på 9 månader)
    By familjsen in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 09:26
  4. Alex 6 månader idag :oD (även nov)
    By Jaana med pojkarna in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 14:47
  5. Sjukersättning? även på Nio månader
    By Wilma70 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar