Ont i magen efter UL
Gravidsnack
  1. Orolig
    #1

    Ont i magen efter UL

    Har varit på UL och läkaren som utförde det var väldigt hårdhänt, tyckte massor mot/på magen. Nu har jag ont i magen =( Inte sammandragningar utan mer ont. Kan de va farligt? Usch så obehagligt
  2. 1
    Ont i magen efter UL Har varit på UL och läkaren som utförde det var väldigt hårdhänt, tyckte massor mot/på magen. Nu har jag ont i magen =( Inte sammandragningar utan mer ont. Kan de va farligt? Usch så obehagligt
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Kan jag inte tänka mig

    men om du vill lugna dig så att säga ring antingen till din BM eller där du gjorde UL. Tycker jag har hört ganska många som är ömma i magen, och blir kanske inte bättre om ngn trycker hårt (vilket jag tycker de brukar göra, i alla fall vid första UL).
  4. 2
    Kan jag inte tänka mig men om du vill lugna dig så att säga ring antingen till din BM eller där du gjorde UL. Tycker jag har hört ganska många som är ömma i magen, och blir kanske inte bättre om ngn trycker hårt (vilket jag tycker de brukar göra, i alla fall vid första UL).
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    nej då

    lät kanske lite för lugn nu, men så e d för mig på nästan varje UL eftersom jag e ganska tjock. Ska inte oroa dig... om det går över såklart =)
  6. 3
    nej då lät kanske lite för lugn nu, men så e d för mig på nästan varje UL eftersom jag e ganska tjock. Ska inte oroa dig... om det går över såklart =)

Liknande trådar

  1. Ont i magen efter Gastroskopi?
    By -Charlotte- in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 06:29
  2. Ont i magen, år efter år!!
    By anonymt namn in forum Många barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 11:56
  3. ont i magen efter 2år?
    By anonymt namn in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 10:27
  4. Superont i magen efter sex
    By marilin in forum Kropp & hälsa
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 10:16
  5. Äta efter magen el klockan?
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 18:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar