Hur länge blir man kvar
Förlossning
  1. Jessica
    #1

    Hur länge blir man kvar

    Hur länge brukar man bli kvar på sjukhus efter ett planerat snitt (under förutsättning att allt går bra)? Jag snittades 02 men det var en liten prametur så jag har ingen erfarenhet av \"normala\" snitt...
  2. 1
    Hur länge blir man kvar Hur länge brukar man bli kvar på sjukhus efter ett planerat snitt (under förutsättning att allt går bra)? Jag snittades 02 men det var en liten prametur så jag har ingen erfarenhet av \"normala\" snitt...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Finns

    en tråd längre ner på sidan om detta som fått massor med svar.

    Jag snittades planerat för snart 6 veckor sedan och stannade 2 dygn, åkte hem med sk tidig hemgång och fick gå till återbesöksmottagningen någon dag senare. Tror att 3 dygn är normalt för planerade snitt.
  4. 2
    Finns en tråd längre ner på sidan om detta som fått massor med svar.

    Jag snittades planerat för snart 6 veckor sedan och stannade 2 dygn, åkte hem med sk tidig hemgång och fick gå till återbesöksmottagningen någon dag senare. Tror att 3 dygn är normalt för planerade snitt.
  5. Anpeli m William
    #3

    Jag snittades

    för en månad sedan ungefär. Det var planerat snitt och jag låg kvar i 4 dagar. Det beror på hur du känner dig. Jag har 2 barn sen tidigare, så jag tyckte att det var skönt att vara kvar lite längre och vila upp mig.
    /Anna
  6. 3
    Jag snittades för en månad sedan ungefär. Det var planerat snitt och jag låg kvar i 4 dagar. Det beror på hur du känner dig. Jag har 2 barn sen tidigare, så jag tyckte att det var skönt att vara kvar lite längre och vila upp mig.
    /Anna
  7. Nissa m R-02 och M-04
    #4

    1-10 dygn, kanske? *ler*

    Jag har två väninnor som mer eller mindre tvingades att vara kvar 2 dygn, själv var jag kvar en vecka.
  8. 4
    1-10 dygn, kanske? *ler* Jag har två väninnor som mer eller mindre tvingades att vara kvar 2 dygn, själv var jag kvar en vecka.

Liknande trådar

  1. Hur länge kvar efter ks?
    By Little in forum Förlossning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 21:22
  2. Kvar hur länge?
    By Jess74 in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-01-15, 21:17
  3. Undersökning av hur länge barn blir kvar
    By tin@w in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 22:27
  4. Rättegång hur länge kan man bli kvar?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 20:54
  5. skönt att det är länge kvar!
    By vinterchallan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-14, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar