HAHA FREDAGSKOLL!!!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    HAHA FREDAGSKOLL!!!

    Sällan jag minns att det är fredag!!

    Ikväll ska tjejerna på kalasdisco! Å sen är det luuuuugn helg! Ev skulle min bonuselinsyrra fixa så vi får använda Idrottshögskolans gympasal för klättrig o bus - men vi får se om vi orkar - jag å Dante har haft magsjuka som vi kurerar oss ifrån!

    Vad händer i helgen för er??
  2. 1
    HAHA FREDAGSKOLL!!! Sällan jag minns att det är fredag!!

    Ikväll ska tjejerna på kalasdisco! Å sen är det luuuuugn helg! Ev skulle min bonuselinsyrra fixa så vi får använda Idrottshögskolans gympasal för klättrig o bus - men vi får se om vi orkar - jag å Dante har haft magsjuka som vi kurerar oss ifrån!

    Vad händer i helgen för er??
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Här ska vi försöka

    ha 1-års kalaset som vi fick skippa förra helgen när vi låg i magsjuka... Annars lugnt!
  4. 2
    Här ska vi försöka ha 1-års kalaset som vi fick skippa förra helgen när vi låg i magsjuka... Annars lugnt!
  5. Åsa & Alexander
    #3

    Här blir det

    middag ikväll! Andreas fyller 10 år och har bjudit sina bästa vänner, 8 killar och 2 tjejer, på födelsedagsmiddag!

    Lördag - innebandymatch för Andreas. Jag och Alexander följer med, Tomas jobbar.

    Söndag - jobb.
  6. 3
    Här blir det middag ikväll! Andreas fyller 10 år och har bjudit sina bästa vänner, 8 killar och 2 tjejer, på födelsedagsmiddag!

    Lördag - innebandymatch för Andreas. Jag och Alexander följer med, Tomas jobbar.

    Söndag - jobb.
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4

    Här:

    Matilda har pappahelg, jag jobbar ikväll till 21.30 i morgon ska vi tvätta berget av smutskläder, och så kommer en kompis till mig hit och fikar! Söndag är inget planerat, jag borde plugga lite!
  8. 4
    Här: Matilda har pappahelg, jag jobbar ikväll till 21.30 i morgon ska vi tvätta berget av smutskläder, och så kommer en kompis till mig hit och fikar! Söndag är inget planerat, jag borde plugga lite!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    I Roslagen...

    ...hos älsklingen kommer jag att befinna mig. Åker upp i kväll. Vi har funderingar på att gå och se Brokeback Mountain. I övrigt ska vi bara umgås, dricka vin och äta Pringles :) På måndag jobbar jag hemifrån hennes och på tisdag-onsdag ska jag på möte i Kolmården. Någon som är avundsjuk på delfinshowen jag ska se på tisdagkvällen? *ler*
  10. 5
    I Roslagen... ...hos älsklingen kommer jag att befinna mig. Åker upp i kväll. Vi har funderingar på att gå och se Brokeback Mountain. I övrigt ska vi bara umgås, dricka vin och äta Pringles :) På måndag jobbar jag hemifrån hennes och på tisdag-onsdag ska jag på möte i Kolmården. Någon som är avundsjuk på delfinshowen jag ska se på tisdagkvällen? *ler*
  11. Medlem sedan
    Jun 1998
    #6

    Att få tillbaka mitt kök

    är nåt jag vill och önskar just nu. Koka kaffe i sovrummet och diska i badrummet är inget kul. Slipdamm överallt och ett Me & I party på söndag. Plugga skulle jag visst också ja :o).

    kram
  12. 6
    Att få tillbaka mitt kök är nåt jag vill och önskar just nu. Koka kaffe i sovrummet och diska i badrummet är inget kul. Slipdamm överallt och ett Me & I party på söndag. Plugga skulle jag visst också ja :o).

    kram
  13. Medlem sedan
    Dec 1998
    #7

    Jag/vi ska

    Ikväll har Johanna kalas för sina tjejklasskompisar. Det blir modell disco med Singstar!

    Imorn ska vi ta en färd med bilen mot landet och ev lite shopping i Västerås om vi hinner med och den unga herrn i huset instämmer med våra planer.

    På söndag ska vi städa och sen fira Johanna med familjen på kvällen, våfflor!!

    Och vips var den helgen över!
  14. 7
    Jag/vi ska Ikväll har Johanna kalas för sina tjejklasskompisar. Det blir modell disco med Singstar!

    Imorn ska vi ta en färd med bilen mot landet och ev lite shopping i Västerås om vi hinner med och den unga herrn i huset instämmer med våra planer.

    På söndag ska vi städa och sen fira Johanna med familjen på kvällen, våfflor!!

    Och vips var den helgen över!
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8

    kalashelg

    igen. Alexander ska på kalas ikväll och Paulina på söndag. Själv ska jag sjunga, har kördag imorgon hela dagen
  16. 8
    kalashelg igen. Alexander ska på kalas ikväll och Paulina på söndag. Själv ska jag sjunga, har kördag imorgon hela dagen
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9

    Melker bjuden på kalas

    i kväll, på Fenomenmagasinet. Det har han sett fram emot jättemycket, men nu ligger han sjuk. Had över 39 graders feber i går och kräktes ett par ggr på kvällen. Kanske samma sjuka som Eskil hade i söndags?! Vi vuxna har klarat oss, än så länge. Jag har iofs min urinvägsinfektion att kurera mig ifrån...
    Inget annat inplanerat än det vanliga \"försöka-få-stöket-till-ett-trivsamt-hem-projektet\"
    Jag ska iofs skicka i väg ett par paket som jag sålt på Tradera, och gå igenom berget av små flickkläder som jag köpt där. Livsfarlig sajt det där ;-) Grynet har nu så mkt kläder i strl 50-62, så hon kommer inte hinna använda allt. Men det var ju sååå billigt ;-)
  18. 9
    Melker bjuden på kalas i kväll, på Fenomenmagasinet. Det har han sett fram emot jättemycket, men nu ligger han sjuk. Had över 39 graders feber i går och kräktes ett par ggr på kvällen. Kanske samma sjuka som Eskil hade i söndags?! Vi vuxna har klarat oss, än så länge. Jag har iofs min urinvägsinfektion att kurera mig ifrån...
    Inget annat inplanerat än det vanliga \"försöka-få-stöket-till-ett-trivsamt-hem-projektet\"
    Jag ska iofs skicka i väg ett par paket som jag sålt på Tradera, och gå igenom berget av små flickkläder som jag köpt där. Livsfarlig sajt det där ;-) Grynet har nu så mkt kläder i strl 50-62, så hon kommer inte hinna använda allt. Men det var ju sååå billigt ;-)
  19. Medlem sedan
    Jun 1998
    #10

    Jahaja

    en till Traderian?? Jodå, jag har också börjat shoppa så smått och ska väl snart sälja av lite av berget med Saga- och Oscarkläder *ler*.
  20. 10
    Jahaja en till Traderian?? Jodå, jag har också börjat shoppa så smått och ska väl snart sälja av lite av berget med Saga- och Oscarkläder *ler*.
  21. Medlem sedan
    Dec 1998
    #11

    Och

    jag med jag med =O)
  22. 11
    Och jag med jag med =O)
  23. Medlem sedan
    Oct 1998
    #12

    vad är fenomenmagasinet? IMT

    ss
  24. 12
    vad är fenomenmagasinet? IMT ss
  25. ulmerkott
    #13

    Började väldigt förvirrat

    jag har beskrivit min morgon på min blogg
    ullaohman.blogg.se. Det är iofs en helt vanlig morgon, men jag inser ju att jag är något oorganiserad... :-)

    Nu jobbar jag fortfarande, hela familjen har kommit hem.
    I morgon åker Kalle och jag på en bytardag för barnkläder och -grejer. Vi ska se om vi hittar nått kul lego (bionichlar helst).
    Det enda övriga jag planerar för helgen är att göra likadant som förra söndagen. Jag klädde mig varmt i täckbyxor osv och gick ut och satte mig på en stol på gården. Där satt jag rätt upp och ner och drack starkcider och läste en god bok, medan solen lyste mig i ansiktet. Det var faktiskt underbart.
  26. 13
    Började väldigt förvirrat jag har beskrivit min morgon på min blogg
    ullaohman.blogg.se. Det är iofs en helt vanlig morgon, men jag inser ju att jag är något oorganiserad... :-)

    Nu jobbar jag fortfarande, hela familjen har kommit hem.
    I morgon åker Kalle och jag på en bytardag för barnkläder och -grejer. Vi ska se om vi hittar nått kul lego (bionichlar helst).
    Det enda övriga jag planerar för helgen är att göra likadant som förra söndagen. Jag klädde mig varmt i täckbyxor osv och gick ut och satte mig på en stol på gården. Där satt jag rätt upp och ner och drack starkcider och läste en god bok, medan solen lyste mig i ansiktet. Det var faktiskt underbart.
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14

    I stil med Tom Tits kan jag tro :-)

    Nu har jag iofs inte varit på Tom Tits, men här kan man göra en hel del experiment, prova på massa roliga olika saker - och klappa ödlor och ormar :-)Melker älskar det stället! Kolla gärna in länken:
    http://www.liu.se/fenomen/
  28. 14
    I stil med Tom Tits kan jag tro :-) Nu har jag iofs inte varit på Tom Tits, men här kan man göra en hel del experiment, prova på massa roliga olika saker - och klappa ödlor och ormar :-)Melker älskar det stället! Kolla gärna in länken:
    http://www.liu.se/fenomen/
  29. Medlem sedan
    May 2001
    #15

    JA...

    Jag är avis!!! :-)
    Bion blir väl av hoppas jag, har inte köpt några Pringles - du får nöja dig med våffelbrunch imorgon istället, och så tänkte jag släpa med dig på Qi-gympa på söndag; det skulle du bara vetat! Tur att du nog inte hinner se det här innan du åker ;-)
    PUSS!

    *har tråkigt i väntan på sena Malmö-tåget*
  30. 15
    JA... Jag är avis!!! :-)
    Bion blir väl av hoppas jag, har inte köpt några Pringles - du får nöja dig med våffelbrunch imorgon istället, och så tänkte jag släpa med dig på Qi-gympa på söndag; det skulle du bara vetat! Tur att du nog inte hinner se det här innan du åker ;-)
    PUSS!

    *har tråkigt i väntan på sena Malmö-tåget*
  31. Medlem sedan
    Oct 1998
    #16

    kul, det ska jag kolla

    är alltid på jakt efter sånt för sommarens semesterresor. Båda grabbarna gillar den typen av saker.
    Vi har ett litet Techichus i Härnösand, men det är så litet så man vill inte gå dit så ofta. Däremot är Teknikens Hus i Luleå ett guldställe. Gå dit om du får nån möjlighet!
  32. 16
    kul, det ska jag kolla är alltid på jakt efter sånt för sommarens semesterresor. Båda grabbarna gillar den typen av saker.
    Vi har ett litet Techichus i Härnösand, men det är så litet så man vill inte gå dit så ofta. Däremot är Teknikens Hus i Luleå ett guldställe. Gå dit om du får nån möjlighet!
  33. Medlem sedan
    Sep 2004
    #17

    Igår hade

    vi ett par kursare här med respektive och vi åt tacos och marängswiss! jag vet lite barnkalas varning men det var supergott!
    Idag är Tomas med i en fototävling inne i stan så han blir borta hela fm. Vi (jag och barnen får väl roa oss själva bäst vi kan) Sen så har jag tenta på fredag så resten av helgen går nog bort till plugg.
    *Kram på er*
  34. 17
    Igår hade vi ett par kursare här med respektive och vi åt tacos och marängswiss! jag vet lite barnkalas varning men det var supergott!
    Idag är Tomas med i en fototävling inne i stan så han blir borta hela fm. Vi (jag och barnen får väl roa oss själva bäst vi kan) Sen så har jag tenta på fredag så resten av helgen går nog bort till plugg.
    *Kram på er*
  35. Medlem sedan
    Sep 2004
    #18

    Och jag med!!

    Sååå kul ju, men jag har minska liiite på konsumtionen av tradera kläder... *surfar vidare till tradera.com...* ;)
  36. 18
    Och jag med!! Sååå kul ju, men jag har minska liiite på konsumtionen av tradera kläder... *surfar vidare till tradera.com...* ;)
  37. Medlem sedan
    Jun 1998
    #19

    Säkert?!!

    Tror dig inte för ett ögonblick :o)
  38. 19
    Säkert?!! Tror dig inte för ett ögonblick :o)
  39. Medlem sedan
    Sep 2004
    #20

    *ser oförstående ut*

    vad menar du nu? ;)
  40. 20
    *ser oförstående ut* vad menar du nu? ;)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  2. Fredagskoll?!
    By Ronny in forum _98 Alla barn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-18, 18:57
  3. Haha fredagskoll
    By Minks in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 17:30
  4. Fredagskoll!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 13:26
  5. Fredagskoll!!!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 20:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar