Velar fram och tillbaka...
_0701 Januaribarn
  1. Velig
    #1

    Velar fram och tillbaka...

    om vi ska ha en tredje eller inte, tror jag vill varannan dag ungefär. Känner mig inte färdig med bebisar och graviditet frågan är bara när. Har ni tagit häsyn till praktiska saker som jobb, ekonomi(till viss del, har ju pengar men frågan är hur mycket) bil osv.
    Vill inte att våra tjejer ska bli för stora så vi blir för bekväma. Tänk om man bara \"råkade\" bli gravid vad skönt det skulle vara, slippa ta detta beslut.
    Jag vet är ett kontollfreak;-)
  2. 1
    Velar fram och tillbaka... om vi ska ha en tredje eller inte, tror jag vill varannan dag ungefär. Känner mig inte färdig med bebisar och graviditet frågan är bara när. Har ni tagit häsyn till praktiska saker som jobb, ekonomi(till viss del, har ju pengar men frågan är hur mycket) bil osv.
    Vill inte att våra tjejer ska bli för stora så vi blir för bekväma. Tänk om man bara \"råkade\" bli gravid vad skönt det skulle vara, slippa ta detta beslut.
    Jag vet är ett kontollfreak;-)
  3. Lotta
    #2

    Oj va jag känner med dig

    Har också 2 tjejer, 2 och 4 år. Fyller 36 i år och längtar efter att vara gravid, förlossningen, den första tiden med en ny liten bebbe men tvekar inför allt annat. Orkar jag, orkar sambon med,hur går det med jobbet, vårt förhållande, egen tid, vad händer om det är något \"fel\" på vårt barn. Jag vet att jag tänker väldigt egoistiskt men vill vill vill men ändå inte vissa dagar. Velar hit och dit. Vissa dagar kan jag också känna det är bra att våra tjejer har var sin förälder dvs en är alltid ledig men ändå kul med fler syskon. Om vi får ett tredje barn vad säger att jag då är nöjd... Suck tänk om man ändå kunde bestämma sig.

    Kramar från en som förstår.

    Lotta
  4. 2
    Oj va jag känner med dig Har också 2 tjejer, 2 och 4 år. Fyller 36 i år och längtar efter att vara gravid, förlossningen, den första tiden med en ny liten bebbe men tvekar inför allt annat. Orkar jag, orkar sambon med,hur går det med jobbet, vårt förhållande, egen tid, vad händer om det är något \"fel\" på vårt barn. Jag vet att jag tänker väldigt egoistiskt men vill vill vill men ändå inte vissa dagar. Velar hit och dit. Vissa dagar kan jag också känna det är bra att våra tjejer har var sin förälder dvs en är alltid ledig men ändå kul med fler syskon. Om vi får ett tredje barn vad säger att jag då är nöjd... Suck tänk om man ändå kunde bestämma sig.

    Kramar från en som förstår.

    Lotta
  5. Velig
    #3

    Skönt att det...

    är fler än jag som velar, idag har jag en vill ha bebisdag. Våra tjejer är också 2 och 4 och tar ju nästan all vår tid men ändå suger det i äggstockarna efter en liten till. Lycka till med beslutet!
  6. 3
    Skönt att det... är fler än jag som velar, idag har jag en vill ha bebisdag. Våra tjejer är också 2 och 4 och tar ju nästan all vår tid men ändå suger det i äggstockarna efter en liten till. Lycka till med beslutet!

Liknande trådar

  1. velar fram & tillbaks
    By evelina68 in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 20:24
  2. Fram och tillbaka
    By Cookiekakan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-10, 13:19
  3. Velar fortfarande fram och tillbaka
    By Anna in forum Abort
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 08:17
  4. velar fram och tillbaka...
    By Velig in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 07:15
  5. Velar fram och tillbaka...
    By Velig in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar