Tack för alla svar opm min gravida och nedkommna kompis som inte hört av sig! Vad jag förstod på min andra (vår gemensamma) kompis var att hon haft så himla mycket att görap å jobbet, och var SÅ oumbärlig att hon var tvungen att jobba 60-timmarsveckor... Vilket vår gemensamma kompis såklart kände sig lite provocerad av eftersom hon själv haft missfall och var extra orolig och är gravid samtidigt...

Nej det är så klart inte säkert att hon VILL utestänga mig, det tror jag nu i efterhand inte heller. Och hon har ju så klart inte anmälningsplikt till mig heller... *ler snett*

Det är bara det att jag HAR blivit sviken av kompisar tidigare och det gör så ONT! Har lite svårt att släppa folk inpå mig och verkar ofta otroligt knäpp och dessutom väldigt självsäker då jag träffar nya människor. Men det är precis tvärtom, babblar på som bara den för att jag är osäker och är inte det minsta tuff. Och just den här kompissen hade jag öppnat mig för så, och hon hade anförtrott sig så till MIG då hon träffade den här killen och hon var inte säker på om hon skulle våga satsa och jag försökte stötta henne och hon var så GLAD före det för det var bara mig hon kunde prata med om honom. *suck*

Men det är så typiskt! SJÄLVKLART så tror jag direkt att jag gjort något dumt eller fel och blir ledsen, istället för att tänka att \"ja men hon har säkert mycket omkring sig nu\" istället. Schysst kompis JAG är då! :( *suckar*

På något vis måste JAG ändra på mig och ändra inställning. Men hur....?