Ikea Barkarby, mån kl 12
_05 Höstbarn
  1. _Afrodite_
    #1

    Ikea Barkarby, mån kl 12

    Ni som ska med på måndag.
    hitills
    Afrodite + Lion
    Annica + Amanda och Linnéa
    fru_Bill m Sara och Pontus
    Dessi med Nathalie
    jag kom på en sak. hur ska ni alla ta er dit? Jag hoppas vi inte alla har planer på samma buss, då kan det bli lite halvjobbigt.
    Jag tänkte därmed bara förvarna om att jag kommer ta buss 567 kl 11:31 (kommer jag inte med den så blir det 11:43) från jakobsbergsstation. Och jag har syskonvagn. Vet inte hur ni andra bor och tar er till barkarby, men vi kan ju försöka att inte ta samma buss allihop, då får vi ju inte plats.
  2. 1
    Ikea Barkarby, mån kl 12 Ni som ska med på måndag.
    hitills
    Afrodite + Lion
    Annica + Amanda och Linnéa
    fru_Bill m Sara och Pontus
    Dessi med Nathalie
    jag kom på en sak. hur ska ni alla ta er dit? Jag hoppas vi inte alla har planer på samma buss, då kan det bli lite halvjobbigt.
    Jag tänkte därmed bara förvarna om att jag kommer ta buss 567 kl 11:31 (kommer jag inte med den så blir det 11:43) från jakobsbergsstation. Och jag har syskonvagn. Vet inte hur ni andra bor och tar er till barkarby, men vi kan ju försöka att inte ta samma buss allihop, då får vi ju inte plats.
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    He

    ja, det drabbade mig i går att jag inte kom med bussen dit jag skulle. Hade stått och väntat i 20 minuter med fyra ungar och så kom jag inte med. Höll på att börja grina... en snäll man har jag, för han lämnade jobbet i sticket och kom och skjutsade, men det är ju inte alltid det går. I alla fall så tänkte jag mig dit lite tidigare, för att hinna handla och eventuellt låta Pontus leka i lekrummet (han lär ju vilja det i alla fall).
  4. 2
    He ja, det drabbade mig i går att jag inte kom med bussen dit jag skulle. Hade stått och väntat i 20 minuter med fyra ungar och så kom jag inte med. Höll på att börja grina... en snäll man har jag, för han lämnade jobbet i sticket och kom och skjutsade, men det är ju inte alltid det går. I alla fall så tänkte jag mig dit lite tidigare, för att hinna handla och eventuellt låta Pontus leka i lekrummet (han lär ju vilja det i alla fall).
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3

    Vi tar bilen...

    ... men tack för förvarningen!
    Ses imorgon!

    Annica
  6. 3
    Vi tar bilen... ... men tack för förvarningen!
    Ses imorgon!

    Annica

Liknande trådar

  1. Ikea Barkarby!
    By MariaWe in forum _1106 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-04, 10:42
  2. IKEA Barkarby onsdag 28/10!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 17:38
  3. IKEA Barkarby 28/10!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 08:31
  4. IKEA Barkarby 28/10!
    By anki72 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 16:46
  5. Ikea Barkarby, mån kl 12
    By _Afrodite_ in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar