Jobbig natt!! *LÅNGT*
Missfall
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Jobbig natt!! *LÅNGT*

    Igår åkte jag hem tillmin mamma för att hjälpa henne lite med renoveringen av hennes hus...
    Min sambo åkte till sin mamma för att hjälpa henne att koppla in en ny tv..
    Han ringde å sa att han skulle åka till akuten, Han har haft besvär med en infektions knöl vis svanskotan..Och att hans mamma nu hade kikat på den å tvingat honom till Akuten..
    Han ringde efter ca:45minuter å sa att han skulle bli innlaggd...
    och sedan ringde han igen efter 15 minuter å sa att han skulle akutopereras under kvällen..
    Vid de tillfället så var jag typ 45 minuters bilväg ifrån honom..
    Så jag fixade skjuts å tog mig till sjukhuset.. där besökstiden var slut..så efter gräl med sköterska å lite gråt så fick jag iallafall träffa honom..

    Han sa att han ville att jag skulle sitta med honom på uppvaket, men de fick jag inte för sköterskan..

    Så hon låvade mig att hon skulle ringa mig när han kom tillbaka från uppvaket...
    Jag satt uppe till 02.00, då jag ringde upp å frågade varför de dragit ut så mycket på tiden.. då blir de helt tyst i luren å så säger en röst...
    -Jon kom tillbaka från uppvaket vid 24.. Han ligger å sover nu...

    Så sur på sjukhuset!

    Han mår ganska bra för tillfället..

    Tack för att du orkade läsa allt detta!
    Kännde at jag var tvungen att skriva av mig lite...

    KRAMAR!
  2. 1
    Jobbig natt!! *LÅNGT* Igår åkte jag hem tillmin mamma för att hjälpa henne lite med renoveringen av hennes hus...
    Min sambo åkte till sin mamma för att hjälpa henne att koppla in en ny tv..
    Han ringde å sa att han skulle åka till akuten, Han har haft besvär med en infektions knöl vis svanskotan..Och att hans mamma nu hade kikat på den å tvingat honom till Akuten..
    Han ringde efter ca:45minuter å sa att han skulle bli innlaggd...
    och sedan ringde han igen efter 15 minuter å sa att han skulle akutopereras under kvällen..
    Vid de tillfället så var jag typ 45 minuters bilväg ifrån honom..
    Så jag fixade skjuts å tog mig till sjukhuset.. där besökstiden var slut..så efter gräl med sköterska å lite gråt så fick jag iallafall träffa honom..

    Han sa att han ville att jag skulle sitta med honom på uppvaket, men de fick jag inte för sköterskan..

    Så hon låvade mig att hon skulle ringa mig när han kom tillbaka från uppvaket...
    Jag satt uppe till 02.00, då jag ringde upp å frågade varför de dragit ut så mycket på tiden.. då blir de helt tyst i luren å så säger en röst...
    -Jon kom tillbaka från uppvaket vid 24.. Han ligger å sover nu...

    Så sur på sjukhuset!

    Han mår ganska bra för tillfället..

    Tack för att du orkade läsa allt detta!
    Kännde at jag var tvungen att skriva av mig lite...

    KRAMAR!
  3. bli_mamma
    #2

    Oj!

    Verkligen jobbig natt. Hoppas du kan vila nu. Och ta det lite lugnt med renoveringen. Du vet väll att visa typ av färg är inte bra för gravida.
  4. 2
    Oj! Verkligen jobbig natt. Hoppas du kan vila nu. Och ta det lite lugnt med renoveringen. Du vet väll att visa typ av färg är inte bra för gravida.
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    HEj hej!!

    Ja... Nu ska jag ta de lungt mellan varven då jag hjälper gubben att ta sig någonstans i lägenheten..
    Han har lite ont så...å vid för hastiga rörelser så spriker de liksom upp... :(

    Jo...vi tapetserade å satte bord.. Målandet tog mammas gubbe hand om... :)
    Tack ändå!

    KRAM!
  6. 3
    HEj hej!! Ja... Nu ska jag ta de lungt mellan varven då jag hjälper gubben att ta sig någonstans i lägenheten..
    Han har lite ont så...å vid för hastiga rörelser så spriker de liksom upp... :(

    Jo...vi tapetserade å satte bord.. Målandet tog mammas gubbe hand om... :)
    Tack ändå!

    KRAM!
  7. Medlem sedan
    Dec 2001
    #4

    Usch, vad jobbigt!

    Tråkigt bemötande du fick från sjukhuset. Vad var det för fel på honom? När får han komma hem?
    Kramar
  8. 4
    Usch, vad jobbigt! Tråkigt bemötande du fick från sjukhuset. Vad var det för fel på honom? När får han komma hem?
    Kramar

Liknande trådar

  1. Jobbig natt och dag....(långt)
    By Strawberryjuice in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 05:51
  2. Jobbig natt.... *långt*
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 10:23
  3. Jobbig natt!! *LÅNGT*
    By tingla_bu in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 08:40
  4. Jobbig natt!! *LÅNGT*
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 19:03
  5. Jobbig natt!!! *LÅNGT*
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-03-26, 16:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar