tips önskas...
Mammasnack
  1. anonym just nu
    #1

    tips önskas...

    Har fått två barn vill inte ha mer(är vad jag känner nu, är snart 30 år gammal). Har funderat på att operera bort allt men känner att jag kanske hamnar i \"kris\" om jag sedan ångrar mig.Eller känner mig mindre kvinnlig. Så min fråga är har någon tips på hur man gör känner mig inte så lockad till att äta ppiller till man kommer i klimateriet.
  2. 1
    tips önskas... Har fått två barn vill inte ha mer(är vad jag känner nu, är snart 30 år gammal). Har funderat på att operera bort allt men känner att jag kanske hamnar i \"kris\" om jag sedan ångrar mig.Eller känner mig mindre kvinnlig. Så min fråga är har någon tips på hur man gör känner mig inte så lockad till att äta ppiller till man kommer i klimateriet.
  3. Helena
    #2

    Hormonspiral?

    Betydligt mindre hormondos än i p-piller, hög säkerhet, ingen mens (oftast). Och så kan du när som helst ta ut den och ändra dig angående barnantalet;-)
  4. 2
    Hormonspiral? Betydligt mindre hormondos än i p-piller, hög säkerhet, ingen mens (oftast). Och så kan du när som helst ta ut den och ändra dig angående barnantalet;-)
  5. 4 barn å 30
    #3

    Sterilisering?

    Det har jag gjort fast jag har ju 4...
    Man opererar inte bort allt utan bränner bara av äggledarna så man har mens och allt så hormonerna förändras inte. Så om du vill går det ju att göra en provrörsbef.
    Fast jag blev tveksamt bemött efter 3 barn och 28 år och ville sterilis mig...så ett misslyckad försök med h-spiral(åååå vad jag var arrrg!) så blev jag med 4an och fick ställa mig i kö...
  6. 3
    Sterilisering? Det har jag gjort fast jag har ju 4...
    Man opererar inte bort allt utan bränner bara av äggledarna så man har mens och allt så hormonerna förändras inte. Så om du vill går det ju att göra en provrörsbef.
    Fast jag blev tveksamt bemött efter 3 barn och 28 år och ville sterilis mig...så ett misslyckad försök med h-spiral(åååå vad jag var arrrg!) så blev jag med 4an och fick ställa mig i kö...

Liknande trådar

  1. Koh Tao-tips önskas
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 14:34
  2. Tips önskas!
    By oskarlisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 19:24
  3. tips önskas!Moa är 3 v och har
    By kattis,moa o gustav in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 10:34
  4. Tips önskas..
    By Carina in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:49
  5. Tips önskas...
    By Jen in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 11:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar