Var är ni alla?
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Var är ni alla?

    Vad lite det händer här...
  2. 1
    Var är ni alla? Vad lite det händer här...
  3. Anonym
    #2

    Ja men JAG är minsann här

    rätt ofta o kikar - men ingen skriver ju nåt som jag kan svara på och jag kan ju inte svara på mina egna inlägg*s*
    Vet du, de ska bygga hus här på ett ställe där jag alltid velat bo - anmälde vårt intresse idag men det lär ju kosta skjortan*morr* Tänk ett NYTT hus!!!
  4. 2
    Ja men JAG är minsann här rätt ofta o kikar - men ingen skriver ju nåt som jag kan svara på och jag kan ju inte svara på mina egna inlägg*s*
    Vet du, de ska bygga hus här på ett ställe där jag alltid velat bo - anmälde vårt intresse idag men det lär ju kosta skjortan*morr* Tänk ett NYTT hus!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Du och jag Svammel ;-)

    Jag tycker varannan rad lyser orange på min skärm, så jag tror ju att det bara är jag som går in på sidan ju!

    Jag får väl börja svara på mina egna inlägg så blir alla rader orangea för mig... *mutter*

    Jag vill inte höra nåt om ett nytt hus. Inte alls.... AVIS!!!! Klart ni ska ha ett nytt och fint hus! Där ute i obyggden kan det väl inte vara så dyrt ;-)

    Jag ska i alla fall köpa vagn imorgon :-D Som om det bräcker ett nytt hus....
  6. 3
    Du och jag Svammel ;-) Jag tycker varannan rad lyser orange på min skärm, så jag tror ju att det bara är jag som går in på sidan ju!

    Jag får väl börja svara på mina egna inlägg så blir alla rader orangea för mig... *mutter*

    Jag vill inte höra nåt om ett nytt hus. Inte alls.... AVIS!!!! Klart ni ska ha ett nytt och fint hus! Där ute i obyggden kan det väl inte vara så dyrt ;-)

    Jag ska i alla fall köpa vagn imorgon :-D Som om det bräcker ett nytt hus....
  7. Kakmonstret
    #4

    Jag e här!

    fast jag har bara läst de senaste dagarna.
    Emma är sjuk på andra varvet nu,de smittar varann mina gullungar tydligen.Såfort en blir frisk är det dags för nästa barn att vara sjukt....

    Mitt lilla matvrak har inte ätit nåt alls idag och det är ovanligt-Dessutom kunde hon sitta stilla i famnen och bara mysa och det om nåt är ett tecken på att nu är Emma sjuk:)
  8. 4
    Jag e här! fast jag har bara läst de senaste dagarna.
    Emma är sjuk på andra varvet nu,de smittar varann mina gullungar tydligen.Såfort en blir frisk är det dags för nästa barn att vara sjukt....

    Mitt lilla matvrak har inte ätit nåt alls idag och det är ovanligt-Dessutom kunde hon sitta stilla i famnen och bara mysa och det om nåt är ett tecken på att nu är Emma sjuk:)
  9. Medlem sedan
    Jan 2001
    #5

    Jag också

    men det känns som om jag tjatar ihjäl er där jag sitter eeeensam i Norrbotten!
  10. 5
    Jag också men det känns som om jag tjatar ihjäl er där jag sitter eeeensam i Norrbotten!
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Jag är här :)

    Men har inte något kul att rapportera,,, bara jobb jobb jobb ELLER,,, vänta NU!

    Idag har jag klippt mig, frgat håret och gjort slingor och solat och mannen....
    Han har bokat en resa till oss till NYC ;)
  12. 6
    Jag är här :) Men har inte något kul att rapportera,,, bara jobb jobb jobb ELLER,,, vänta NU!

    Idag har jag klippt mig, frgat håret och gjort slingor och solat och mannen....
    Han har bokat en resa till oss till NYC ;)
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Var?

    Vart har du alltid velat bo?

    Kram
  14. 7
    Var? Vart har du alltid velat bo?

    Kram
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Vad?

    Vilken vagn blir det denna ggn ;)
  16. 8
    Vad? Vilken vagn blir det denna ggn ;)
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9

    *fniss*

    Det blir en annan paraplyvagn. Jag sålde den jag köpte för en månad sen. Tycker den var lite för stor för att vara paraplyvagn. Så imorgon ska jag köpa en Maclaren quest istället. Gillade Maclaren men tyckte technon var för avancerad.

    Nåt kul ska man ha =)
  18. 9
    *fniss* Det blir en annan paraplyvagn. Jag sålde den jag köpte för en månad sen. Tycker den var lite för stor för att vara paraplyvagn. Så imorgon ska jag köpa en Maclaren quest istället. Gillade Maclaren men tyckte technon var för avancerad.

    Nåt kul ska man ha =)
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    Hej hej!

    Fusk att bara läsa och inget skriva. så gör aaaaaaaaaldrig jag ;-)
  20. 10
    Hej hej! Fusk att bara läsa och inget skriva. så gör aaaaaaaaaldrig jag ;-)
  21. Anonym
    #11

    Du ser -

    det händer ju massor som vi MÅSTE få veta! Blev du fin? Har du gjort nån spektakulär frisyr? När åker ni?*tusen frågor*
  22. 11
    Du ser - det händer ju massor som vi MÅSTE få veta! Blev du fin? Har du gjort nån spektakulär frisyr? När åker ni?*tusen frågor*
  23. Medlem sedan
    Nov 2001
    #12

    Tjatar?

    Inte har jag märkt att du tjatar.

    Jag förstår verkligen om du känner dig eeeensam uppe i Norrbotten. Är det inte där man har 40 mil till närmsta granne *retas*
  24. 12
    Tjatar? Inte har jag märkt att du tjatar.

    Jag förstår verkligen om du känner dig eeeensam uppe i Norrbotten. Är det inte där man har 40 mil till närmsta granne *retas*
  25. Anonym
    #13

    Så du menar att du

    skulle bo centralt då*s*?! Nytt hus lär det inte bli, de hade väl kunnat vänta med att bygga där tre år till så jag hinner plugga klart o även om inte syrror är världsbäst betalda så skulle jag ha en lön i allafall...
  26. 13
    Så du menar att du skulle bo centralt då*s*?! Nytt hus lär det inte bli, de hade väl kunnat vänta med att bygga där tre år till så jag hinner plugga klart o även om inte syrror är världsbäst betalda så skulle jag ha en lön i allafall...
  27. Medlem sedan
    Sep 2004
    #14

    wow!!

    vilken färg ska du ha??? Åh va spännande! Nu MÅSTE vi ses och nördfika lite, länge sen sist:-)

    Kram
  28. 14
    wow!! vilken färg ska du ha??? Åh va spännande! Nu MÅSTE vi ses och nördfika lite, länge sen sist:-)

    Kram
  29. Medlem sedan
    Nov 2001
    #15

    Skoj!

    Vad skoj med ny frisyr! Är du ännu snyggare nu alltså?

    Så ni ska till NYC minsann... När då?
  30. 15
    Skoj! Vad skoj med ny frisyr! Är du ännu snyggare nu alltså?

    Så ni ska till NYC minsann... När då?
  31. Medlem sedan
    Sep 2004
    #16

    Här e jag!


    Och jag har mest läst sista tiden*skäms* Ska genast bättra mig;-)

    Kramis
  32. 16
    Här e jag!
    Och jag har mest läst sista tiden*skäms* Ska genast bättra mig;-)

    Kramis
  33. Anonym
    #17

    Alltid o alltid

    men det är ett område här i närheten av där vi bor nu, det är en fin sluttning med hagmark typ som jag spanat in länge...finns inte så mkt tomter kvar här i området och jag vill ju så gärna ha ett nytt hus...men även härute i tjottahejti kostar ju husen en del nuförtiden.
  34. 17
    Alltid o alltid men det är ett område här i närheten av där vi bor nu, det är en fin sluttning med hagmark typ som jag spanat in länge...finns inte så mkt tomter kvar här i området och jag vill ju så gärna ha ett nytt hus...men även härute i tjottahejti kostar ju husen en del nuförtiden.
  35. Medlem sedan
    Jan 2001
    #18

    Hehe ja det känns så

    när man är så underutvecklad och inte har körkort...men det är på gång! Jag körde landsvägskörning igår och det gick ganska bra...
  36. 18
    Hehe ja det känns så när man är så underutvecklad och inte har körkort...men det är på gång! Jag körde landsvägskörning igår och det gick ganska bra...
  37. Anonym
    #19

    Ja det tycker jag

    du ska göra-skämmas alltså*s* Mår ni bra?
  38. 19
    Ja det tycker jag du ska göra-skämmas alltså*s* Mår ni bra?
  39. Medlem sedan
    Nov 2001
    #20

    Ha ha ha :D

    Där vaknade lillmill. Så fort det viskas lite tyst om vagnar så vaknar hon till ;-)

    Det blir nog en Maclaren quest från 2005, för de färgerna är finare + att jag gillade tittluckan och hjulen bättre på dem än på 2006:orna. Så det blir inte rosa! Det du! Det blir en grå/röd. Eller kanske grå/gul... Rapporterar imorgon!
  40. 20
    Ha ha ha :D Där vaknade lillmill. Så fort det viskas lite tyst om vagnar så vaknar hon till ;-)

    Det blir nog en Maclaren quest från 2005, för de färgerna är finare + att jag gillade tittluckan och hjulen bättre på dem än på 2006:orna. Så det blir inte rosa! Det du! Det blir en grå/röd. Eller kanske grå/gul... Rapporterar imorgon!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Kollektivt tack för alla svar i alla
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-27, 19:50
  2. Jag vill i alla fall tacka er alla för
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-18, 23:39
  3. Godnatt alla singlar.. och alla andra
    By PappaMed2 in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 07:20
  4. Alla talar om överge men alla verkar ha
    By fiia in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-02-01, 17:39
  5. Kramar till alla på alla hjärtans..
    By akkis/trött in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-02-14, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar