Alla läsare - se hit!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Alla läsare - se hit!

    Jaaaaaa, jag försöker skriva ibland men det vill sig inte riktigt. Igår tex skrev jag ett långt fint svar på MEs gomorroninlägg, men explorer lade av mitt i - kuuuul *not* Och idag... vill det sig inte riktigt förrän nu...tror jag...

    *UPPROP*
    Jag är nyfis på vilka som är här, och ni som bara läser och inte vill svara mer - skriv bara kort i rubriken och *imt* om ni inte vill skriva mer. Ni som har tid/ork/ lust att berätta varför ni endast läser - gör gärna det :-) Skall försööööka skriva själv.

    Kramar
    R/E
  2. 1
    Alla läsare - se hit! Jaaaaaa, jag försöker skriva ibland men det vill sig inte riktigt. Igår tex skrev jag ett långt fint svar på MEs gomorroninlägg, men explorer lade av mitt i - kuuuul *not* Och idag... vill det sig inte riktigt förrän nu...tror jag...

    *UPPROP*
    Jag är nyfis på vilka som är här, och ni som bara läser och inte vill svara mer - skriv bara kort i rubriken och *imt* om ni inte vill skriva mer. Ni som har tid/ork/ lust att berätta varför ni endast läser - gör gärna det :-) Skall försööööka skriva själv.

    Kramar
    R/E
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2

    Här som vanligt

    Just nu skriver jag dock inte så mycket, har ingen lust helt enkelt :-P
    Men jag är inne och läser varje dag i princip
  4. 2
    Här som vanligt Just nu skriver jag dock inte så mycket, har ingen lust helt enkelt :-P
    Men jag är inne och läser varje dag i princip
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Jag är här

    och jag orkar inte skriva för att jag inte får ändan ur vagnen typ. Initiativlöshet kallar min terapeut det. Väldigt frustrerande när jag faktiskt _vill_ skriva men inte kommer mig FÖR. Men jag läser varje dag och gläds och gråter med er allihopa.

    Massor av kramar
    R/E
  6. 3
    Jag är här och jag orkar inte skriva för att jag inte får ändan ur vagnen typ. Initiativlöshet kallar min terapeut det. Väldigt frustrerande när jag faktiskt _vill_ skriva men inte kommer mig FÖR. Men jag läser varje dag och gläds och gråter med er allihopa.

    Massor av kramar
    R/E
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4

    Jag är här

    men inte så ofta just nu. Jag brukar läsa för det mesta och skriva lite då och då. Sedan jag började arbeta har jag knappt suttit framför datorn känns det som.
  8. 4
    Jag är här men inte så ofta just nu. Jag brukar läsa för det mesta och skriva lite då och då. Sedan jag började arbeta har jag knappt suttit framför datorn känns det som.
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    *här*

    Fast nu går jag och lägger mig.

    Skoj att höra att NÅN läst mitt inlägg btw, inte ens ett litet *läst*imt* fick jag...*snörper ihop munnen så jag ser ut som en korv i nyllet* ;)
  10. 5
    *här* Fast nu går jag och lägger mig.

    Skoj att höra att NÅN läst mitt inlägg btw, inte ens ett litet *läst*imt* fick jag...*snörper ihop munnen så jag ser ut som en korv i nyllet* ;)
  11. Mia m Ida
    #6

    I´m here

    till och från visserligen. Försöker läsa ikapp om jag inte vart inne på ett tag, skriver när jag hinner och orkar. Det har som jag skrivit om tidigare varit några tuffa månader här sen min syster förolyckades, men nu har vi haft minnestund och jag hoppas vi kan landa i vardagen igen.
    Läste att du haft ditt första terapeutbesök, du är en modig kvinna! Kram
  12. 6
    I´m here till och från visserligen. Försöker läsa ikapp om jag inte vart inne på ett tag, skriver när jag hinner och orkar. Det har som jag skrivit om tidigare varit några tuffa månader här sen min syster förolyckades, men nu har vi haft minnestund och jag hoppas vi kan landa i vardagen igen.
    Läste att du haft ditt första terapeutbesök, du är en modig kvinna! Kram
  13. Il Capitana
    #7

    Alltid

    här, skriver dock inte lika mycket, läser oftare än vad jag skriver :D
  14. 7
    Alltid här, skriver dock inte lika mycket, läser oftare än vad jag skriver :D
  15. Medlem sedan
    Mar 2002
    #8

    joho

    jag med, men jag kom aldrig tillbaka till datorn som jag hade tänkt för att kommentera, sorry *skäms*
  16. 8
    joho jag med, men jag kom aldrig tillbaka till datorn som jag hade tänkt för att kommentera, sorry *skäms*
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9

    ser om jag kan svara nu då :-)

    Lördagen var fylld av jobb i Karlstad och sen umgänge hos svärisarna. Därifrån fick jag och J cykla för att M behövde bilen till en fest han varit med att arrangera - sköööönt att cykla i kvällssolen :-)

    Och SEN

    Så tog jag fram Desperados våffelrecept, skänkte ME med hennes ICA-våffelpulver en lätt hånfull tanke och skred till verket ,-) Men det vart tvärnit eftersom M städat bort sesamfröna *mooooorra* Men jag hade testmalt 23 g på fredagskvällen så det fick räcka med ett kvarts recept. Men jag gjorde för säkerhets skull andra våfflor till J om han inte skulle giulla sesamvåfflor. Och de gjorde jag inte _heller_ av pulver *peeeet peeeet* Blev gott båda delarna och kände mig som en kökskung :-D Fast jag funderar på om det dubbelt våffelbak av Runa m bommull i hjärnan kan bli ett fint skrivlustbidrag *flinar* När J sen sov så städade jag köket och diskade säkert i en halvtimma *s*

    Och sen började jag berätta vad jag skulle göra på söndagen men kom inte längre än att min kära M låtit mig få sovmorgon innan explorer upptäckte att jag hade jättekul och bestämde sig för att kväva min glädje ,-)

    Thats it!
    Käns det bättre nu? :-D

    Kramar
    R/E
  18. 9
    ser om jag kan svara nu då :-) Lördagen var fylld av jobb i Karlstad och sen umgänge hos svärisarna. Därifrån fick jag och J cykla för att M behövde bilen till en fest han varit med att arrangera - sköööönt att cykla i kvällssolen :-)

    Och SEN

    Så tog jag fram Desperados våffelrecept, skänkte ME med hennes ICA-våffelpulver en lätt hånfull tanke och skred till verket ,-) Men det vart tvärnit eftersom M städat bort sesamfröna *mooooorra* Men jag hade testmalt 23 g på fredagskvällen så det fick räcka med ett kvarts recept. Men jag gjorde för säkerhets skull andra våfflor till J om han inte skulle giulla sesamvåfflor. Och de gjorde jag inte _heller_ av pulver *peeeet peeeet* Blev gott båda delarna och kände mig som en kökskung :-D Fast jag funderar på om det dubbelt våffelbak av Runa m bommull i hjärnan kan bli ett fint skrivlustbidrag *flinar* När J sen sov så städade jag köket och diskade säkert i en halvtimma *s*

    Och sen började jag berätta vad jag skulle göra på söndagen men kom inte längre än att min kära M låtit mig få sovmorgon innan explorer upptäckte att jag hade jättekul och bestämde sig för att kväva min glädje ,-)

    Thats it!
    Käns det bättre nu? :-D

    Kramar
    R/E
  19. Medlem sedan
    Jun 2004
    #10

    är här en snabbis,

    har haft en nästan datorfri vecka, mkt pga av att sambon har haft den bärbara datorn kvar på jobbet. Den här stationära tycker inte om AFF, det går knappt att logga in (nu gick det på 7e försöket) och för varje inlägg jag ska skriva så måste jag \"öppna i nytt fönster\".
  20. 10
    är här en snabbis, har haft en nästan datorfri vecka, mkt pga av att sambon har haft den bärbara datorn kvar på jobbet. Den här stationära tycker inte om AFF, det går knappt att logga in (nu gick det på 7e försöket) och för varje inlägg jag ska skriva så måste jag \"öppna i nytt fönster\".
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Inte jag.

    För jag springer och servar barn med vatten och alvedon för växtvärk och annat för feber, jag affade bara lite i flykten s a s ;-)
  22. 11
    Inte jag. För jag springer och servar barn med vatten och alvedon för växtvärk och annat för feber, jag affade bara lite i flykten s a s ;-)
  23. Anonym
    #12

    Todeloooo! Jag är här:) *imt*

    s
  24. 12
    Todeloooo! Jag är här:) *imt* s
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13

    Här! :-)

    Jag skriver ju en del, så jag behöver inte föklara mig. ;-)
  26. 13
    Här! :-) Jag skriver ju en del, så jag behöver inte föklara mig. ;-)
  27. Anonym
    #14

    Här

    Jag brukar surfa lite på morgonkvisten eftersom det ändå bara är jag som går upp så här tidigt. Ibland surfar jag lite på jobbet om det är lugnt (för att inte stå som ett fån utan något att göra! ;-)). Jag skriver lite då och då, men inte så ofta.
  28. 14
    Här Jag brukar surfa lite på morgonkvisten eftersom det ändå bara är jag som går upp så här tidigt. Ibland surfar jag lite på jobbet om det är lugnt (för att inte stå som ett fån utan något att göra! ;-)). Jag skriver lite då och då, men inte så ofta.
  29. Karin, Tilde03 Rebecca06
    #15

    Nu är jag oxå här..

    ...fast när ni andra var här igår, då sussade jag snällt i sängen. Mellan mina två små tjejer.
  30. 15
    Nu är jag oxå här.. ...fast när ni andra var här igår, då sussade jag snällt i sängen. Mellan mina två små tjejer.
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16

    Nej.

    Och det där verkar inte vara Desperados recept heller, för han gör vallmovåfflor.
  32. 16
    Nej. Och det där verkar inte vara Desperados recept heller, för han gör vallmovåfflor.
  33. Medlem sedan
    May 2002
    #17

    här & läser på vardagar

    helgerna har jag börjat ignorera datorsuget sedan jag blev klar med klubbens bokföring (ytters hälsosamt måste jag säga :-)
  34. 17
    här & läser på vardagar helgerna har jag börjat ignorera datorsuget sedan jag blev klar med klubbens bokföring (ytters hälsosamt måste jag säga :-)
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #18

    *räcker upp handen*

    Läser varje dag nästan men är dålig på att svara och skriva :(
  36. 18
    *räcker upp handen* Läser varje dag nästan men är dålig på att svara och skriva :(
  37. Medlem sedan
    Oct 2002
    #19

    Här har ni mig...

    ...som alltid har koll på er men inte skriver speciellt ofta. Uppskattar verkligen den här gruppen som jag följt från allra första början :-)
  38. 19
    Här har ni mig... ...som alltid har koll på er men inte skriver speciellt ofta. Uppskattar verkligen den här gruppen som jag följt från allra första början :-)
  39. Medlem sedan
    Jan 2003
    #20

    här(imt)

    kram
  40. 20
    här(imt) kram
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. av 130 läsare
    By BrazilianLinda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-02, 20:39
  2. Hej alla skrivare och läsare!
    By Charlotte A in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 13:24
  3. Hej igen, alla läsare!
    By -Maria N- in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 09:12
  4. Önskar alla läsare 0ch
    By marib in forum Bokstavsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-25, 17:10
  5. Ny här men trogen läsare :)
    By madam_mim in forum Utsatta barn & familjehem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar