Nu finns lite nya..
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Nu finns lite nya..

    ...bilder i mitt album.
    Det ligger en bild och väntar på godkännande också... jag har köpt en ny vagn!!! *skyller allt på Flingan*

    Den är såååå fin och såååå bra. En Maclaren Quest i fiiiiin Placid Blue. *nöjd*

    Fast den matchar inte Skip*hopen ;D
  2. 1
    Nu finns lite nya.. ...bilder i mitt album.
    Det ligger en bild och väntar på godkännande också... jag har köpt en ny vagn!!! *skyller allt på Flingan*

    Den är såååå fin och såååå bra. En Maclaren Quest i fiiiiin Placid Blue. *nöjd*

    Fast den matchar inte Skip*hopen ;D
  3. Kakmonstret
    #2

    IGEN?!? :)

    Köpte inte vi Brio Zenit ganska så tätt inpå varann?!?
  4. 2
    IGEN?!? :) Köpte inte vi Brio Zenit ganska så tätt inpå varann?!?
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Jooooo.......

    ....men DET ÄR FLINGANS FEL!

    Nä, skojade bara.
    Det här är ju en paraplysulky. Ett HELT annat användningsområde!
  6. 3
    Jooooo....... ....men DET ÄR FLINGANS FEL!

    Nä, skojade bara.
    Det här är ju en paraplysulky. Ett HELT annat användningsområde!
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Oskyldig!!!!!

    Jag är totalt oskyldig! Jag har aldrig nånsin lyckats locka Peterlina till inköp. Det har jag absolut inga som helst minnen av! Aldrig nånsin på minsta lilla sätt.
    *hmpf* Komma med beskyllningar så där. *hmpf*
  8. 4
    Oskyldig!!!!! Jag är totalt oskyldig! Jag har aldrig nånsin lyckats locka Peterlina till inköp. Det har jag absolut inga som helst minnen av! Aldrig nånsin på minsta lilla sätt.
    *hmpf* Komma med beskyllningar så där. *hmpf*
  9. Kakmonstret
    #5

    Det låter bra det!

    Annars hade ju jag också måstat se mej om efter en ny vagn:) (Ska akta mej för Flingan!!)
  10. 5
    Det låter bra det! Annars hade ju jag också måstat se mej om efter en ny vagn:) (Ska akta mej för Flingan!!)
  11. Kakmonstret
    #6

    Hm....

    Minns inte riktigt att det var så det gick till då Peterlina köpte sin Zenit:) Men om du nu säger att du är heelt oskyldig så måste du väl vara det då-eller?!?*fniss*
  12. 6
    Hm.... Minns inte riktigt att det var så det gick till då Peterlina köpte sin Zenit:) Men om du nu säger att du är heelt oskyldig så måste du väl vara det då-eller?!?*fniss*
  13. Anonym
    #7

    Det verkar som det smittar

    måste jag säga*S* Snart kommer hon säga att hon måste köpa en ny skötväska oxå...
  14. 7
    Det verkar som det smittar måste jag säga*S* Snart kommer hon säga att hon måste köpa en ny skötväska oxå...
  15. Anonym
    #8

    KUL

    jag vill oxå ha en quest...fast jag ska INTE ha nån!!!*håller mig lååångt från babyland*
  16. 8
    KUL jag vill oxå ha en quest...fast jag ska INTE ha nån!!!*håller mig lååångt från babyland*
  17. Medlem sedan
    Sep 2000
    #9

    Jag var....

    ..också långt från Babyland först, men Flingan tvingade dit mig under pistolhot *ljuger bara lite*
  18. 9
    Jag var.... ..också långt från Babyland först, men Flingan tvingade dit mig under pistolhot *ljuger bara lite*
  19. Medlem sedan
    Sep 2000
    #10

    TYST NU!!!

    Det är ju så att vagnen inte alls matchar väskan......
  20. 10
    TYST NU!!! Det är ju så att vagnen inte alls matchar väskan......
  21. Medlem sedan
    Mar 2005
    #11

    Vad lik dig Samuel är!

    Det är första gången jag ser det, men oj så lika! (Nu har jag iofs inte sett pappan, men...)
    Fin vagn också! Passar nog bra för alla shoppingrundor som kommer göras i framtiden...;)

    Kram
  22. 11
    Vad lik dig Samuel är! Det är första gången jag ser det, men oj så lika! (Nu har jag iofs inte sett pappan, men...)
    Fin vagn också! Passar nog bra för alla shoppingrundor som kommer göras i framtiden...;)

    Kram
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12

    En mycket fin vagn

    till en rar liten sötnos! Får man fråga vad den kostade? Är ju lite inne på att komplettera min egna vagnpark (beståendes av EN vagn....;-) )

    Kram
  24. 12
    En mycket fin vagn till en rar liten sötnos! Får man fråga vad den kostade? Är ju lite inne på att komplettera min egna vagnpark (beståendes av EN vagn....;-) )

    Kram
  25. Medlem sedan
    May 2004
    #13

    Men du,

    jag behöver ju en skip hop med till nya vagnen så vi kanske ska göra en beställning?

    Eller UNDRAR om det finns återförsäljare i NYC???
  26. 13
    Men du, jag behöver ju en skip hop med till nya vagnen så vi kanske ska göra en beställning?

    Eller UNDRAR om det finns återförsäljare i NYC???
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #14

    Vad kostade den?

    Jag SKA inte ha någon vi köpte ju en super bra paraplysulky till bröllopsresan, men man kan ju alltid kolla lite ;)
  28. 14
    Vad kostade den? Jag SKA inte ha någon vi köpte ju en super bra paraplysulky till bröllopsresan, men man kan ju alltid kolla lite ;)
  29. Medlem sedan
    Sep 2000
    #15

    Ett par hundra....

    ...plus en tusenlapp! :D
  30. 15
    Ett par hundra.... ...plus en tusenlapp! :D
  31. Medlem sedan
    Sep 2000
    #16

    Jaaa!

    Det låter bra. *S*
    Maken dödar mig visserligen då, men vaffan...
  32. 16
    Jaaa! Det låter bra. *S*
    Maken dödar mig visserligen då, men vaffan...
  33. Medlem sedan
    May 2004
    #17

    *asg*

    Så bra då ;)
  34. 17
    *asg* Så bra då ;)
  35. Medlem sedan
    Sep 2000
    #18

    Den...

    ..kostade 1245 just nu på Babyland. Det tycker jag är okej med tanke på att jag kan sälja den sen och få tillbaka en del av det och ändå ha en toppenvagn.
    Vi har tidigare kört med paraplysulkyn som jag köpte till Hannah och ja, den är ju inte ny, inte bra, inte snygg... ingenting helt enkelt!
    Jag är jättenöjd!
  36. 18
    Den... ..kostade 1245 just nu på Babyland. Det tycker jag är okej med tanke på att jag kan sälja den sen och få tillbaka en del av det och ändå ha en toppenvagn.
    Vi har tidigare kört med paraplysulkyn som jag köpte till Hannah och ja, den är ju inte ny, inte bra, inte snygg... ingenting helt enkelt!
    Jag är jättenöjd!
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19

    Äsch

    tror du han märker något? *fniss*
  38. 19
    Äsch tror du han märker något? *fniss*
  39. Medlem sedan
    Sep 2000
    #20

    Förmodligen inte....

    ..men oj så tokigt om han gör det.

    Meeeen, då kan jag säga att jag får ju TOKMYCKET tillbaka på skatten så herregud... vi har ju pengar!
  40. 20
    Förmodligen inte.... ..men oj så tokigt om han gör det.

    Meeeen, då kan jag säga att jag får ju TOKMYCKET tillbaka på skatten så herregud... vi har ju pengar!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vad lite hus det finns. :-(
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-29, 10:56
  2. det finns lite
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-04, 13:43
  3. Nu finns det lite
    By Malene_ in forum _0207 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-05, 20:13
  4. Det finns för lite tid!
    By compax in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 07:01
  5. Det finns lite ..
    By Mia med Ludvig. in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-02, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar