Livet med en liten bäbis
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Livet med en liten bäbis

    börjar så smått göra sig påmint här hemma. :-)
    Idag arbetar Fredrik (en kurs han inte ville missa idag och igår) och det känns kan jag säga. Iofs tog han med sig Ludvig när han åkte och farmor kom hit och hämtade med sig VIlhelm till dagis men ändå! Kommer att kännas skönt när de nya rutinerna har satt sig, helt klart.
    Men åh så underbart det är på samma gång! Jag är liksom tvungen att nypa mig själv i armen flera gånger varje dag när jag tittar på henne, kan inte förstå att hon är min. Och de andra barnen är helt underbara med henne, de vill hålla och sitta med henne i knät långa stunder.

    Jag hoppas kunna uppdatera min blogg under de närmsta dagarna och då lägga in lite bilder på underverket.

    Hoppas ni har det bra annars allihopa.

    Kram Helena
  2. 1
    Livet med en liten bäbis börjar så smått göra sig påmint här hemma. :-)
    Idag arbetar Fredrik (en kurs han inte ville missa idag och igår) och det känns kan jag säga. Iofs tog han med sig Ludvig när han åkte och farmor kom hit och hämtade med sig VIlhelm till dagis men ändå! Kommer att kännas skönt när de nya rutinerna har satt sig, helt klart.
    Men åh så underbart det är på samma gång! Jag är liksom tvungen att nypa mig själv i armen flera gånger varje dag när jag tittar på henne, kan inte förstå att hon är min. Och de andra barnen är helt underbara med henne, de vill hålla och sitta med henne i knät långa stunder.

    Jag hoppas kunna uppdatera min blogg under de närmsta dagarna och då lägga in lite bilder på underverket.

    Hoppas ni har det bra annars allihopa.

    Kram Helena
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    Välkommen hem!

    Visst är det skönt att komma hem!
    Ska Fredrik vara hemma i morgon? Det är skönt att vara två när man har syskon. Jag fasar lite för att Thomas börjar nästa vecka och då är jag ensam....
  4. 2
    Välkommen hem! Visst är det skönt att komma hem!
    Ska Fredrik vara hemma i morgon? Det är skönt att vara två när man har syskon. Jag fasar lite för att Thomas börjar nästa vecka och då är jag ensam....
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Det låter jättemysigt

    det är tre barn du har va?
    Jag väntar ju också trean och hoppas att allt kommer att flyta på bra sen, när man blir ensam hemma med barnen.
    fast jag får ju två tjejer och en kille istället
  6. 3
    Det låter jättemysigt det är tre barn du har va?
    Jag väntar ju också trean och hoppas att allt kommer att flyta på bra sen, när man blir ensam hemma med barnen.
    fast jag får ju två tjejer och en kille istället
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4

    Välkommen hem igen...

    och stort grattis ännu en gång till dottern.
    Kram
  8. 4
    Välkommen hem igen... och stort grattis ännu en gång till dottern.
    Kram

Liknande trådar

  1. En liten bäbis i magen?
    By Anonym in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 20:39
  2. Liten bäbis född i v 25+4
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 17:19
  3. Förbytt liten bäbis:(
    By linda34 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 10:40
  4. en liten bäbis
    By fröet in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-04, 20:25
  5. Gå på klädparty m. liten bäbis ?
    By smurfina in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 11:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar