hänger väl på då!
_0502 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    hänger väl på då!

    Och rapporterar om läget på landet..

    Vi har drabbats av akut bacillanstormning. Sedan tre veckor går vi hemma och hostar, nyser&fryser eller spyr.. Förkylningarna avlöses av magsjuka. Vi har mao inte så himla kul! *gnäll gnäll* I dag är alla barn hemma, stora killarna är bara lite småhängiga, men det är så mycket baciller i omlopp på skolan, och jag orkar inte torka mer kräks, så nu isolerar vi oss resten av veckan!!! Som tur är släpps ju nya Harry Potter idag!

    Annars lunkar det på. Smilla vill ff inte gå, men hon har iaf tagit några steg. Funderar på att ställa henne i kö till förskolan from sep/okt. Förhoppningsvis får jag mer tider på jobbet, och så ska jag ju gå en Feng shui-kurs i höst. Kan vara bra att ha fsk då!
    Hon är en mkt envis och tjurskallig ung dam. Bara jag duger, så under sjukdomstiden nu, har det varit lite jobbigt..

    Jag är superless på denna eviga vinter! Längtar mig sjuk efter lite vår och sol. Skulle vara skönt att kunna slänga ut ungarna utan att klä på dom full mundering. Nu är dom ute i tio minuter, sen kommer dom in - fryser och är blöta..

    Usch, vad jag gnäller! Nu ska jag bädda ner mig på soffan och inte vakna förrens det är VÅR!!!! *tralla lala*

    Många gnällkramar,
  2. 1
    hänger väl på då! Och rapporterar om läget på landet..

    Vi har drabbats av akut bacillanstormning. Sedan tre veckor går vi hemma och hostar, nyser&fryser eller spyr.. Förkylningarna avlöses av magsjuka. Vi har mao inte så himla kul! *gnäll gnäll* I dag är alla barn hemma, stora killarna är bara lite småhängiga, men det är så mycket baciller i omlopp på skolan, och jag orkar inte torka mer kräks, så nu isolerar vi oss resten av veckan!!! Som tur är släpps ju nya Harry Potter idag!

    Annars lunkar det på. Smilla vill ff inte gå, men hon har iaf tagit några steg. Funderar på att ställa henne i kö till förskolan from sep/okt. Förhoppningsvis får jag mer tider på jobbet, och så ska jag ju gå en Feng shui-kurs i höst. Kan vara bra att ha fsk då!
    Hon är en mkt envis och tjurskallig ung dam. Bara jag duger, så under sjukdomstiden nu, har det varit lite jobbigt..

    Jag är superless på denna eviga vinter! Längtar mig sjuk efter lite vår och sol. Skulle vara skönt att kunna slänga ut ungarna utan att klä på dom full mundering. Nu är dom ute i tio minuter, sen kommer dom in - fryser och är blöta..

    Usch, vad jag gnäller! Nu ska jag bädda ner mig på soffan och inte vakna förrens det är VÅR!!!! *tralla lala*

    Många gnällkramar,
  3. Anonym
    #2

    Bläää för sjuka

    ni har då verkligen råkat ut...hoppas snart att vårvindarna blåser bort alla baciller från er. Här är jordens slask ute och jag måste säga att jag är glad över att vintern ändå varit kall - man har ju inte behövt göra rent skor eller ytterkläder...nu ser de för d-iga ut efter en dag i slasket*morr*
    Men man får hoppas det smälter fort o sen blir fiiiint och varmt!
    Nä nu ska vi åka iväg en tur.
    ha det\"!
  4. 2
    Bläää för sjuka ni har då verkligen råkat ut...hoppas snart att vårvindarna blåser bort alla baciller från er. Här är jordens slask ute och jag måste säga att jag är glad över att vintern ändå varit kall - man har ju inte behövt göra rent skor eller ytterkläder...nu ser de för d-iga ut efter en dag i slasket*morr*
    Men man får hoppas det smälter fort o sen blir fiiiint och varmt!
    Nä nu ska vi åka iväg en tur.
    ha det\"!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3

    Våren...

    Jag vill också bli av med denna förskräcklig vinter! Hemskt med all denna snö som aldrig förvinner!

    Men när den så småningom kommer, våren alltså, så slipper man dessa förkylningar i alla fall. *hoppas*

    Kram till er!
  6. 3
    Våren... Jag vill också bli av med denna förskräcklig vinter! Hemskt med all denna snö som aldrig förvinner!

    Men när den så småningom kommer, våren alltså, så slipper man dessa förkylningar i alla fall. *hoppas*

    Kram till er!

Liknande trådar

  1. Hänger på här :-)
    By Filliduttan in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 19:02
  2. Hänger ni på?
    By Lindaliten in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 19:19
  3. hej.. jag hänger på jag me
    By wilburs mamma in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 21:25
  4. just nu hänger
    By andromeda in forum Singelmingel
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 13:16
  5. Nån som hänger på?
    By cat m Vilgot o Molly in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 07:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar