varningssignaler
Styvfamiljer
  1. donatella
    #1

    varningssignaler

    jag har läst om diskussionen om att man inte vad man ger sig in i när man får bonusbarn. Många styvfamiljer fungerar dock hyfsat.
    Det jag funderar på är om det finns varningssignaler som man kan använda för att avvakta styvfamiljsbildandet. Jag tror tex att jag läst att om relationen till exet inte genomarbetat och utagerat på olika sätt bör man avvakta styvfamiljsbildning. Vet ni nåt om dessa slags varningssignaler.
  2. 1
    varningssignaler jag har läst om diskussionen om att man inte vad man ger sig in i när man får bonusbarn. Många styvfamiljer fungerar dock hyfsat.
    Det jag funderar på är om det finns varningssignaler som man kan använda för att avvakta styvfamiljsbildandet. Jag tror tex att jag läst att om relationen till exet inte genomarbetat och utagerat på olika sätt bör man avvakta styvfamiljsbildning. Vet ni nåt om dessa slags varningssignaler.
  3. CBW
    #2

    Gissningsvis kan jag väl...

    ..svara att jag tror att man känner sådant på sig. Särskilt om man själv har en längre relation och en skilsmässa bakom sig...

    Men jag skulle ju avråda om man inte trivs ihop allihop. Man kan ju provbo och känna efter kanske...?
  4. 2
    Gissningsvis kan jag väl... ..svara att jag tror att man känner sådant på sig. Särskilt om man själv har en längre relation och en skilsmässa bakom sig...

    Men jag skulle ju avråda om man inte trivs ihop allihop. Man kan ju provbo och känna efter kanske...?

Liknande trådar

  1. varningssignaler när man nätdejtar
    By mjAnonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2012-03-28, 07:27
  2. Varningssignaler?
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 94
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 20:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar