HJÄLP!! Nån...
_05 Sommarbarn
  1. Gula
    #1

    HJÄLP!! Nån...

    Nån som har tips på hur man kan muntra upp en kinkig liten tiomånaders bebis? Min lille annars mycket nöjda bebis har kinkat och gnällt i fyra hela dagar, han har svårt att sova på dagarna och skriker i sömnen ungefär tre gånger varje natt...
    Vad kan det vara med honom tror ni? Jag tycker hemskt synd om honom och har försökt med allt, bär och bär tills jag får mjölksyra i armarna, han är lugnt och tyst i famnen och verkar nöjd...
    Det skulle vara skönt att åtminstone veta om det är en övergående period eller vad det annars kan vara...
  2. 1
    HJÄLP!! Nån... Nån som har tips på hur man kan muntra upp en kinkig liten tiomånaders bebis? Min lille annars mycket nöjda bebis har kinkat och gnällt i fyra hela dagar, han har svårt att sova på dagarna och skriker i sömnen ungefär tre gånger varje natt...
    Vad kan det vara med honom tror ni? Jag tycker hemskt synd om honom och har försökt med allt, bär och bär tills jag får mjölksyra i armarna, han är lugnt och tyst i famnen och verkar nöjd...
    Det skulle vara skönt att åtminstone veta om det är en övergående period eller vad det annars kan vara...
  3. Anonym
    #2

    testa

    och ge honom ett litet rån :) Ifall det kan vara tänderna som spökar.

    kram
  4. 2
    testa och ge honom ett litet rån :) Ifall det kan vara tänderna som spökar.

    kram
  5. Gula
    #3

    Jo

    Jag funderade också på om det kunde vara tänderna, han har bara en i nuläget så de andra bör ju vara på gång ganska snart...
  6. 3
    Jo Jag funderade också på om det kunde vara tänderna, han har bara en i nuläget så de andra bör ju vara på gång ganska snart...
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    :-/

    Hej Gula!

    Nova har också varit kinkig, vi tror att det är i samband med förkylning. Har du någon bärsjal? Man blir inte lika trött i armarna samt att man kan göra annat under tiden man bär.

    Kram!
  8. 4
    :-/ Hej Gula!

    Nova har också varit kinkig, vi tror att det är i samband med förkylning. Har du någon bärsjal? Man blir inte lika trött i armarna samt att man kan göra annat under tiden man bär.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Men hjälp gravid igen, namn hjälp tack
    By sötismamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 08:40
  2. Obetalda fakturor hjälp hjälp
    By anonym just nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 16:07
  3. Hjälp hjälp och lite mera hjälp
    By Meggie in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 17:31
  4. Hjälp bullarna jäser inte... HJÄLP!
    By Karolina in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:02
  5. Hjälp ursäkta men måste ha snabb hjälp
    By Lisa in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 19:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar