nybakad ettåring
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    nybakad ettåring

    Idag fyller min lillgosse ett år...
    Vart har tiden tagit vägen liksom? Samtidigt som jag känner att jag hunnit med så mycket under detta året (både jobbigt och roligt) så att det lika gärna kunde vara tio år....

    Lilla gossen, med fjunigt hår och hockeyfrilla, som absolut inte skall gå men kryper snabbt som blixten, som älskar grönt och skrattar när han vaknar på morgonen. En sådan liten prins....
    När han kom gjorde han familjen komplett på något sätt. Han gjorde oss till en familj. och allt som kommer efter honom är bara bonus....

    liten älskling....
    som väger 11.5 kilo och är 79 cm lång
    o ska bli storebror!!!
    *kramen*
    jenny
  2. 1
    nybakad ettåring Idag fyller min lillgosse ett år...
    Vart har tiden tagit vägen liksom? Samtidigt som jag känner att jag hunnit med så mycket under detta året (både jobbigt och roligt) så att det lika gärna kunde vara tio år....

    Lilla gossen, med fjunigt hår och hockeyfrilla, som absolut inte skall gå men kryper snabbt som blixten, som älskar grönt och skrattar när han vaknar på morgonen. En sådan liten prins....
    När han kom gjorde han familjen komplett på något sätt. Han gjorde oss till en familj. och allt som kommer efter honom är bara bonus....

    liten älskling....
    som väger 11.5 kilo och är 79 cm lång
    o ska bli storebror!!!
    *kramen*
    jenny
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Grattis till prinsen!

    Min lilla prins fyllde två den 11:e.
    Och förstår känslan. Han är vår minsting och vi trodde han skulle bli vår siste så han är verkligen den som stjäler all uppmärksamhet hemma, från både oss och storasyskonen (De är 8½) Känns konstigt att han ska bli storebror och inte kommer vara minst längre!
  4. 2
    Grattis till prinsen! Min lilla prins fyllde två den 11:e.
    Och förstår känslan. Han är vår minsting och vi trodde han skulle bli vår siste så han är verkligen den som stjäler all uppmärksamhet hemma, från både oss och storasyskonen (De är 8½) Känns konstigt att han ska bli storebror och inte kommer vara minst längre!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Åh grattis

    till den lille/ store killen !!!
    Visst är det en milstolpe att fylla sitt första år och lite vemodigt på samma gång när de passerat bebis året:-)Det går så ruggigt fort!
    Kramis
  6. 3
    Åh grattis till den lille/ store killen !!!
    Visst är det en milstolpe att fylla sitt första år och lite vemodigt på samma gång när de passerat bebis året:-)Det går så ruggigt fort!
    Kramis

Liknande trådar

  1. Nybakad
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-08-12, 15:44
  2. Nybakad morotskaka
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 19:25
  3. Nybakad 5-åring har vi!!!
    By Tittif in forum _0207 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 22:23
  4. En nybakad 3-åring
    By Lilla A med trean!! in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 08:46
  5. nybakad ettåring :-)
    By -Jenn- in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 06:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar