Bebis i säte..
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Bebis i säte..

    Hej!
    Var hos bm i fredags för rutinkollen. Det gick bra förutom att min maginfluensa gjort att jag nu bara gått upp 4 kg totalt denna grav! Jag blev jättesnopen. Vid samma tid med sonen hade jag gått upp typ 9-10 kg! Beisens kurva hade planat ut men den var stor till att börja med så hon tyckte att det inte gjorde något. Bebisen låg i säte så nu gäller det att den vänder sig så jag slipper snitt.Är det nån som vet vilken vecka man skickas på vändningsförsök ifall den inte gör det?Den låg så här för ca 5-6veckor sen oxå när jag var på förlossningen så det känns inte riktigt som om den har lust att vända sig rätt. Men vi får väl se..
    Trevlig vecka
    KRam Kajsa
  2. 1
    Bebis i säte.. Hej!
    Var hos bm i fredags för rutinkollen. Det gick bra förutom att min maginfluensa gjort att jag nu bara gått upp 4 kg totalt denna grav! Jag blev jättesnopen. Vid samma tid med sonen hade jag gått upp typ 9-10 kg! Beisens kurva hade planat ut men den var stor till att börja med så hon tyckte att det inte gjorde något. Bebisen låg i säte så nu gäller det att den vänder sig så jag slipper snitt.Är det nån som vet vilken vecka man skickas på vändningsförsök ifall den inte gör det?Den låg så här för ca 5-6veckor sen oxå när jag var på förlossningen så det känns inte riktigt som om den har lust att vända sig rätt. Men vi får väl se..
    Trevlig vecka
    KRam Kajsa
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2

    är det inte

    runt v 35 eller nåt amn brukar vilja att huvudet är neråt. finns lite tid kvar att vända på, hoppas h*n vänder sig själv....oj 4 kg var verkligen inte mycket men huvudsaken är att du mår bra nu.
  4. 2
    är det inte runt v 35 eller nåt amn brukar vilja att huvudet är neråt. finns lite tid kvar att vända på, hoppas h*n vänder sig själv....oj 4 kg var verkligen inte mycket men huvudsaken är att du mår bra nu.
  5. rutansmamma+ bf6/5
    #3

    37+2

    sa min bM att man gör vändförsök om bebin ej vänt sig...men jag tror min gjort det nu....men man vet aldrig
  6. 3
    37+2 sa min bM att man gör vändförsök om bebin ej vänt sig...men jag tror min gjort det nu....men man vet aldrig
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4

    Ingen fara för dig än väl?

    Mion bm har itne sagt något till mig. Min ligger i säte varannan dag känns det som. Jag oroar mig inte än i allfall...Ska till bm på tisdag så får vi väl se då, om hon säger nåt annat. Men så fort jag känner att bebisen ligger i säte, så säger jag till han att lägg dig ner med huvet NU, känner hur det hickar högt upp, och ibland långt ner.
  8. 4
    Ingen fara för dig än väl? Mion bm har itne sagt något till mig. Min ligger i säte varannan dag känns det som. Jag oroar mig inte än i allfall...Ska till bm på tisdag så får vi väl se då, om hon säger nåt annat. Men så fort jag känner att bebisen ligger i säte, så säger jag till han att lägg dig ner med huvet NU, känner hur det hickar högt upp, och ibland långt ner.

Liknande trådar

  1. Bebis i säte
    By Tinni in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2016-07-21, 20:19
  2. Bebis i säte
    By feb11 in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2011-01-21, 20:21
  3. Bebis i säte.
    By anonymt namn in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 16:25
  4. Ni som har bebis i säte...
    By jesifer in forum _0806 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 14:46
  5. bebis i säte...
    By lyckans ost in forum Förlossning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar