tycker den här tjejen
Träning
  1. o
    #1

    tycker den här tjejen

    har jättevacker fysik,hon är lagom på alla sätt, inte smal men mkt vältränad, mamma till 2 barn-dessutom.


    http://www.phukithiphopclothing.com/galhottie.php
  2. 1
    tycker den här tjejen har jättevacker fysik,hon är lagom på alla sätt, inte smal men mkt vältränad, mamma till 2 barn-dessutom.


    http://www.phukithiphopclothing.com/galhottie.php
  3. o
    #2

    hon har egen hemsida oxå

    www.jennifernicolelee.com och henne *upptäckte* jag för någon månad sedan och så finns hon på månadens omslag på min favorit tidning Fitness fro her.
  4. 2
    hon har egen hemsida oxå www.jennifernicolelee.com och henne *upptäckte* jag för någon månad sedan och så finns hon på månadens omslag på min favorit tidning Fitness fro her.
  5. Veteranen
    #3

    Inte smal?

    Hon var väl fruktansvärt smal, tycker jag.

    Det är inte längre ett ideal jag strävar efter, tycker inte det ser sunt ut.
  6. 3
    Inte smal? Hon var väl fruktansvärt smal, tycker jag.

    Det är inte längre ett ideal jag strävar efter, tycker inte det ser sunt ut.
  7. o
    #4

    nej, jag tycker inte

    hon är def. ingen byggartjej, hennes fysik är sund i mina ögon.Hon kanske ligger på 15-16% fett och jag tycker inte det är på ngt sett konstigt.
  8. 4
    nej, jag tycker inte hon är def. ingen byggartjej, hennes fysik är sund i mina ögon.Hon kanske ligger på 15-16% fett och jag tycker inte det är på ngt sett konstigt.
  9. Veteranen
    #5

    Här är en kvinna i min smak!

    http://www.saigonnet.vn/gallery/gallery/Mode/Tyra-Banks/101.jpg

    Tycker Beyonce, J Lo och Tyra har fantastiska kroppar! Vill inte att min egen tonårsdotter ska växa upp med _för_ smala ideal.
  10. 5
    Här är en kvinna i min smak! http://www.saigonnet.vn/gallery/gallery/Mode/Tyra-Banks/101.jpg

    Tycker Beyonce, J Lo och Tyra har fantastiska kroppar! Vill inte att min egen tonårsdotter ska växa upp med _för_ smala ideal.
  11. o
    #6

    hon är ok men hon är ingen

    träningstjej, dessutom är hon svart o deras rumpor är ngt dem får alldeles gratis.
  12. 6
    hon är ok men hon är ingen träningstjej, dessutom är hon svart o deras rumpor är ngt dem får alldeles gratis.
  13. Veteranen
    #7

    Det är..

    ...så jäkla orättvist!

    Jag vill ju också ha en sån rumpa. Jag tror säkert alla jag nämnde är \"träningstjejer\" på ett eller annat sätt, danstjejer om inte annat.

    Själv har jag inte heller så hög % kroppsfett, men det är inget jag valt själv. Skulle gärna ha mer hull på rätt ställen.
  14. 7
    Det är.. ...så jäkla orättvist!

    Jag vill ju också ha en sån rumpa. Jag tror säkert alla jag nämnde är \"träningstjejer\" på ett eller annat sätt, danstjejer om inte annat.

    Själv har jag inte heller så hög % kroppsfett, men det är inget jag valt själv. Skulle gärna ha mer hull på rätt ställen.
  15. o
    #8

    om man bara fått välja *s*

    fett på rätt ställe!

    Inser att knäböj i alla möjliga/omöjliga varianter är ngt jag ska fortsätta satsa på om jag vill behålla det jag har skaffat mig so far:-)
  16. 8
    om man bara fått välja *s* fett på rätt ställe!

    Inser att knäböj i alla möjliga/omöjliga varianter är ngt jag ska fortsätta satsa på om jag vill behålla det jag har skaffat mig so far:-)
  17. Veteranen
    #9

    Jag har..

    ...knäböjs-förbud för tillfället, men utfall \"får\" jag göra, och en övning som heter Draken bl.a.

    Ja, tänk om man kunde ha plockat ihop kroppsdelar efter tycke och smak, då hade jag gärna tagit lite av Madonna och Angelina Jolie. Fast dom har ju såna där 150 centimeters kroppar med mer axlar och byst än höfter, och så kort vill inte jag vara.
  18. 9
    Jag har.. ...knäböjs-förbud för tillfället, men utfall \"får\" jag göra, och en övning som heter Draken bl.a.

    Ja, tänk om man kunde ha plockat ihop kroppsdelar efter tycke och smak, då hade jag gärna tagit lite av Madonna och Angelina Jolie. Fast dom har ju såna där 150 centimeters kroppar med mer axlar och byst än höfter, och så kort vill inte jag vara.
  19. o
    #10

    får se nu..

    låt mig gissa: Madonnas armaro ben o Angelinas läppar? :-)
  20. 10
    får se nu.. låt mig gissa: Madonnas armaro ben o Angelinas läppar? :-)
  21. Veteranen
    #11

    Nja,

    Angelinas karl och Madonnas bankkonto :-)

    Neeej då, men båda dom har ju liknande axel/bystparti, det tycker jag är snyggt.

    Såg på den senaste dokun om Madonna, att hon tyckte att hon hade så \"tjocka italienska\" lår....herregud, hon är 46 år och har en kropp att döda för.
  22. 11
    Nja, Angelinas karl och Madonnas bankkonto :-)

    Neeej då, men båda dom har ju liknande axel/bystparti, det tycker jag är snyggt.

    Såg på den senaste dokun om Madonna, att hon tyckte att hon hade så \"tjocka italienska\" lår....herregud, hon är 46 år och har en kropp att döda för.
  23. Medlem sedan
    May 2005
    #12

    Men gaahh! o!!!!!

    Gör inte så!! Jag blir ju alldeles till mig!

  24. 12
    Men gaahh! o!!!!! Gör inte så!! Jag blir ju alldeles till mig!

  25. o
    #13

    m tanke på hur mkt hon har

    tränat så benen är ju super, inte tjocka alls!
    O så sa stod det att hon trampar 2-3 t/dag :-/
  26. 13
    m tanke på hur mkt hon har tränat så benen är ju super, inte tjocka alls!
    O så sa stod det att hon trampar 2-3 t/dag :-/
  27. o
    #14

    *s* sorry, tänkte inte på dig

    älskling, ska skärpa mig :-)
  28. 14
    *s* sorry, tänkte inte på dig älskling, ska skärpa mig :-)
  29. Medlem sedan
    May 2005
    #15

    ;) imt

    d
  30. 15
    ;) imt d
  31. Medlem sedan
    Sep 2005
    #16

    Grymt snygg!! /imt

    ..
  32. 16
    Grymt snygg!! /imt ..
  33. Medlem sedan
    Dec 2002
    #17

    Nog är hon smal alltid

    Hon är väldigt snygg, men nog skulle jag säga att hon också är smal. Mer smal än vältränad faktiskt, även om det syns att hon har muskler.
  34. 17
    Nog är hon smal alltid Hon är väldigt snygg, men nog skulle jag säga att hon också är smal. Mer smal än vältränad faktiskt, även om det syns att hon har muskler.
  35. Medlem sedan
    Feb 1998
    #18

    Ahh, precis

    sådär kommer jag att se ut efter min säsongsanställning, inte en lugn stund, uppe på benen ständigt. *ler*

    Då kommer ni alla vara avundsjuka *ler ännu mer*
  36. 18
    Ahh, precis sådär kommer jag att se ut efter min säsongsanställning, inte en lugn stund, uppe på benen ständigt. *ler*

    Då kommer ni alla vara avundsjuka *ler ännu mer*
  37. o
    #19

    det är nog inte gratis

    att se ut så här efter 2 barn och bli Mrs bikini, jag råkar vet att hon tränar en hel del :-)
  38. 19
    det är nog inte gratis att se ut så här efter 2 barn och bli Mrs bikini, jag råkar vet att hon tränar en hel del :-)
  39. o
    #20

    lova att

    fixa bilden oxå! :-)
  40. 20
    lova att fixa bilden oxå! :-)
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. x-tjejen
    By fantasymoon in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-13, 09:54
  2. x-tjejen
    By Geo75 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 10:38
  3. X-tjejen!
    By smultron in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 15:19
  4. X-tjejen
    By Lindsey77 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 13:48
  5. *L*-tjejen!
    By -L8- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 19:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar