Vad gör Lovisa?
_05 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Vad gör Lovisa?

    Vi hade varit ute och lekt i trädgården ett par timmar och var lite trötta och frusna när vi kom in. Jag grejade i köket, sonen lekte med bilar och pappa var i garaget och fixade med ett par saker. Och det blev plötsligt så tyst.

    -Vaaar är Lovisa? frågade jag lite försiktigt.
    -Ööööhmf! hördes det från grovköket (ajajaj... inte bra ljud).
    -Vad gör du tösen? (lite nervös nu)
    -Äta! kommer svaret.
    -Vad äter du? (sprang till grovköket)
    -Kooor (=skor)

    Full i skratt kom jag ut i grovköket och där satt lillfian lyckligt tuggande på mina skosnören. Frågade henne om man får lov att äta på mammas skor. \"Näää\" kom svaret. Självklart får man inte äta mammas skor men hon tuggade ju bara lite på skosnörena...
  2. 1
    Vad gör Lovisa? Vi hade varit ute och lekt i trädgården ett par timmar och var lite trötta och frusna när vi kom in. Jag grejade i köket, sonen lekte med bilar och pappa var i garaget och fixade med ett par saker. Och det blev plötsligt så tyst.

    -Vaaar är Lovisa? frågade jag lite försiktigt.
    -Ööööhmf! hördes det från grovköket (ajajaj... inte bra ljud).
    -Vad gör du tösen? (lite nervös nu)
    -Äta! kommer svaret.
    -Vad äter du? (sprang till grovköket)
    -Kooor (=skor)

    Full i skratt kom jag ut i grovköket och där satt lillfian lyckligt tuggande på mina skosnören. Frågade henne om man får lov att äta på mammas skor. \"Näää\" kom svaret. Självklart får man inte äta mammas skor men hon tuggade ju bara lite på skosnörena...
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    haha

    Sicken luring! Och va kul att hon kan så många ord!! Sofia är fortfarande på pappa-lampa-titta-stadiet, men hon har ett ganska tydligt kroppsspråk istället :-))
  4. 2
    haha Sicken luring! Och va kul att hon kan så många ord!! Sofia är fortfarande på pappa-lampa-titta-stadiet, men hon har ett ganska tydligt kroppsspråk istället :-))

Liknande trådar

  1. Lovisa är här!!!
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-09-12, 20:13
  2. Lovisa 3 år!
    By b-boom in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 09:17
  3. Lovisa är här...
    By Z med E-06 +1 in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 14:10
  4. Lovisa är här (v. 30+4)
    By tessan75 in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 08:25
  5. Lovisa 1 år
    By cathrined in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 23:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar