hjälp! Tips vid åderbråck?
_0605 Majbarn
  1. anna m anton på besök
    #1

    hjälp! Tips vid åderbråck?

    Hej, tittar in till er för det kanske finns någon som har erfarenhet här...
    Är bara i v 14 men har redan fått problem med mitt ena ben. Har flera stora grejer som gör kanonont och säkert kommer att bli riktiga åderbråck tyvärr. Vad gör man? Det gör redan ont och jag jobbar i butik så jag går ju runt på stengolv i 8 timmar om dagen vilket inte gör det bättre antar jag.
    Har någon något tips att ge?
  2. 1
    hjälp! Tips vid åderbråck? Hej, tittar in till er för det kanske finns någon som har erfarenhet här...
    Är bara i v 14 men har redan fått problem med mitt ena ben. Har flera stora grejer som gör kanonont och säkert kommer att bli riktiga åderbråck tyvärr. Vad gör man? Det gör redan ont och jag jobbar i butik så jag går ju runt på stengolv i 8 timmar om dagen vilket inte gör det bättre antar jag.
    Har någon något tips att ge?
  3. lilla A m E03+v36
    #2

    STÖDSTRUMPOR!!!

    In på närmaste apotek och handla stödstrumpor, änns pensionär, jag vet, men det är SÅÅÅÅÅ bekvämt!! Om du börjar redan nu så finns det chans att du inte får värre, och att dom du redan fått går tillbaka (kanske inte helt me ändå)
    Det är SÅ bekvämt när man provat!!
    Köp flera par, dom kommer garanterat vara i tvätten jämt
    ;)
    Lycka till!!!
  4. 2
    STÖDSTRUMPOR!!! In på närmaste apotek och handla stödstrumpor, änns pensionär, jag vet, men det är SÅÅÅÅÅ bekvämt!! Om du börjar redan nu så finns det chans att du inte får värre, och att dom du redan fått går tillbaka (kanske inte helt me ändå)
    Det är SÅ bekvämt när man provat!!
    Köp flera par, dom kommer garanterat vara i tvätten jämt
    ;)
    Lycka till!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3

    säger som ovan stödstrumpor

    finns olika sorter så tycker du att dom är super obekväma och/eller inte hjälper så prova en annan sort.
  6. 3
    säger som ovan stödstrumpor finns olika sorter så tycker du att dom är super obekväma och/eller inte hjälper så prova en annan sort.

Liknande trådar

  1. Hjälp Åderbråck!
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-12-25, 06:25
  2. Hjälp!?! Åderbråck.
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 22:27
  3. hjälp ont av åderbråck!!!
    By Erika.m.3gullungar in forum _0807 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 19:54
  4. Åderbråck
    By DenisemM01,L04,bfFeb in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 20:49
  5. Hjälp jag har nog fått åderbråck...
    By Jeanette m E97 O99+bf 9/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 08:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar