Har alla syskon nu tro?
_0401 Januaribarn
  1. Maria m Olivia 040104
    #1

    Har alla syskon nu tro?

    Hej på er alla!

    Är inte ofta jag skriver men jag försöker läsa ikapp lite då och då.. Skickar iväg ett massgrattis till er alla som fått fler barn sedan våra 04:or!!

    Hade just en liten undran ang det, verkar som många skaffat eller håller på att skaffa syskon? Stämmer det?
    Vi tänkte nog börja \"jobba på ett syskon\" under sommaren, så det blir en 07:a.. Fler som tänkt skaffa syskon då!?

    Ha det så gott allihop!!
  2. 1
    Har alla syskon nu tro? Hej på er alla!

    Är inte ofta jag skriver men jag försöker läsa ikapp lite då och då.. Skickar iväg ett massgrattis till er alla som fått fler barn sedan våra 04:or!!

    Hade just en liten undran ang det, verkar som många skaffat eller håller på att skaffa syskon? Stämmer det?
    Vi tänkte nog börja \"jobba på ett syskon\" under sommaren, så det blir en 07:a.. Fler som tänkt skaffa syskon då!?

    Ha det så gott allihop!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    näää...

    inte jag! jag är nöjd med min lilla Moa!
  4. 2
    näää... inte jag! jag är nöjd med min lilla Moa!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Inget syskon än

    men bebisverkstaden är öppen. Jag hade tyvärr ett tidigt missfall förra veckan =(
  6. 3
    Inget syskon än men bebisverkstaden är öppen. Jag hade tyvärr ett tidigt missfall förra veckan =(
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    vi

    tänker också satsa på en 07:a.

    Lycka till! :-)
  8. 4
    vi tänker också satsa på en 07:a.

    Lycka till! :-)
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5

    Kram till dig

    Vad tråkigt :(
  10. 5
    Kram till dig Vad tråkigt :(
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Ja, fast

    Vi hade ju redan syskon till Lukas :)
    Men känn dig inte utanför, det finns massor även inne på sommarbarn-02(Rebeckas grupp) som inte fått syskon än.
    Det är ju så himla olika hur man vill/kan ha det!

    Kul att se dig här inne igen!
  12. 6
    Ja, fast Vi hade ju redan syskon till Lukas :)
    Men känn dig inte utanför, det finns massor även inne på sommarbarn-02(Rebeckas grupp) som inte fått syskon än.
    Det är ju så himla olika hur man vill/kan ha det!

    Kul att se dig här inne igen!
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7

    Näe, inget syskon här..

    men funderar också på en 07:a. Kruxet är att Victoria fortfarande är dålig ganska mycket och jag vet inte om jag skulle orka.
  14. 7
    Näe, inget syskon här.. men funderar också på en 07:a. Kruxet är att Victoria fortfarande är dålig ganska mycket och jag vet inte om jag skulle orka.
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8

    Nä men snart..

    .. är beräknad till 18 juni, o då blir Casper storebror om allt går väl!!!

    kjam
  16. 8
    Nä men snart.. .. är beräknad till 18 juni, o då blir Casper storebror om allt går väl!!!

    kjam
  17. :mini-anna::
    #9

    Näpp!!

    Inga syskon har kommit efter Amadeus. Nu har jag iofs en 00:a också men jag kan säga att jag är rejält sugen på ett litet syskon nu!!!
    Tyvärr är inte maken lika sugen dock... Så här ekar 3-barnspropagandan högt mellan väggarna kan jag säga, ha ha!! OM jag får bestämma så sätter syskontillverkningen igång i början på nästa år, men vi får väl se, T kan tänka sig en liten bebis men först om några år... Och sååååå länge vill jag helst inte vänta men men vi får se hur det går!! :O)
  18. 9
    Näpp!! Inga syskon har kommit efter Amadeus. Nu har jag iofs en 00:a också men jag kan säga att jag är rejält sugen på ett litet syskon nu!!!
    Tyvärr är inte maken lika sugen dock... Så här ekar 3-barnspropagandan högt mellan väggarna kan jag säga, ha ha!! OM jag får bestämma så sätter syskontillverkningen igång i början på nästa år, men vi får väl se, T kan tänka sig en liten bebis men först om några år... Och sååååå länge vill jag helst inte vänta men men vi får se hur det går!! :O)
  19. Medlem sedan
    Apr 2003
    #10

    Tack!

    Ja, det är supertråkigt men vi får försöka igen om någon månad.

    Jag var in på din hemsida och läste om bröllopsdagen. Vilken dag! Jag blev alldeles tårögd när när jag läste din berättelse. Och vad vackra ni var på korten!
    *kram*
  20. 10
    Tack! Ja, det är supertråkigt men vi får försöka igen om någon månad.

    Jag var in på din hemsida och läste om bröllopsdagen. Vilken dag! Jag blev alldeles tårögd när när jag läste din berättelse. Och vad vackra ni var på korten!
    *kram*
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Näe tyvärr

    Blir inga fler barn med min urusla rygg :-(. Tur att vi har en storasyster (makens dotter) iallafall!
  22. 11
    Näe tyvärr Blir inga fler barn med min urusla rygg :-(. Tur att vi har en storasyster (makens dotter) iallafall!
  23. Medlem sedan
    May 2004
    #12

    *kram*

    tråkigt att höra.
  24. 12
    *kram* tråkigt att höra.
  25. Medlem sedan
    Aug 1999
    #13

    Inga mera bebisar här

    Ella kommer att vara yngst. Det finns plats för fler barn - men jag orkar inte med någon mera graviditet :-(
  26. 13
    Inga mera bebisar här Ella kommer att vara yngst. Det finns plats för fler barn - men jag orkar inte med någon mera graviditet :-(
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14

    fniss

    vilken propaganda kör du? Att det är smidigt i bilen? Alla har tre? eller två är för vanligt?
    *skrattar*

    Vi vill också ha en trea sen. tänk vad knäpp man är, har precis fått en och tänker redan vidare. Men jag är inställd på storfamilj så..
    kram!
  28. 14
    fniss vilken propaganda kör du? Att det är smidigt i bilen? Alla har tre? eller två är för vanligt?
    *skrattar*

    Vi vill också ha en trea sen. tänk vad knäpp man är, har precis fått en och tänker redan vidare. Men jag är inställd på storfamilj så..
    kram!
  29. Medlem sedan
    May 2003
    #15

    kram

    från oss. hoppas att det snart är en liten i magen igen. Hoppas att du och mannen är ok!
    kram
  30. 15
    kram från oss. hoppas att det snart är en liten i magen igen. Hoppas att du och mannen är ok!
    kram
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16

    Ja Nova har fått en lillasyster

    Hon föddes också i januari, fast i år.
  32. 16
    Ja Nova har fått en lillasyster Hon föddes också i januari, fast i år.
  33. Medlem sedan
    Jan 2002
    #17

    Tack själv!

    Vad gullig du är *rörd*

    Kram!
  34. 17
    Tack själv! Vad gullig du är *rörd*

    Kram!
  35. Medlem sedan
    Apr 2003
    #18

    Tack *imt*

  36. 18
    Tack *imt*
  37. Medlem sedan
    Apr 2003
    #19

    Tack

    Vi hoppas också att det snart blir en liten i magen igen.

  38. 19
    Tack Vi hoppas också att det snart blir en liten i magen igen.

  39. Medlem sedan
    Oct 2001
    #20

    Nej!

    Många tröstekramar till er. Tror inte det spelar någon roll hur tidigt det är man har ju liksom redan ställt sig in på ett barn, räknat ut när bf är och så.

    Hoppas att det snart lyckas igen
  40. 20
    Nej! Många tröstekramar till er. Tror inte det spelar någon roll hur tidigt det är man har ju liksom redan ställt sig in på ett barn, räknat ut när bf är och så.

    Hoppas att det snart lyckas igen
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Har alla syskon hälsat på på BB?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2009-01-06, 00:57
  2. Hej alla goa kristna syskon!
    By mammaTherése in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 18:22
  3. Har alla syskon?
    By MUMMY2 in forum _01 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 13:00
  4. Har alla män och blivande syskon...
    By Mira med son, v28 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-19, 19:13
  5. tack alla ang syskon!
    By Jo+Cecilia&Zakarias in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 08:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar