pyjamas med fötter
_05 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2004
    #1

    pyjamas med fötter

    Det verkar nästan vara omöjligt att hitta pyjamas med fötter i större storlek än 74/80. Tänkte bara kolla om nån vet vart man kan hitta det. Helst i Stockholmsområdet eller på nätet.
  2. 1
    pyjamas med fötter Det verkar nästan vara omöjligt att hitta pyjamas med fötter i större storlek än 74/80. Tänkte bara kolla om nån vet vart man kan hitta det. Helst i Stockholmsområdet eller på nätet.
  3. Helena m. Elin o Wille
    #2

    H&M

    Fick pyjamas i 2-pack till min son i stl 86/92 med fötter. Köpt på H&M. Vet inte om det var i butiken eller på Rowells postorder. Hoppas du hittar.
  4. 2
    H&M Fick pyjamas i 2-pack till min son i stl 86/92 med fötter. Köpt på H&M. Vet inte om det var i butiken eller på Rowells postorder. Hoppas du hittar.
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3

    tack! *IMT*

    ska genast kolla upp detta.
  6. 3
    tack! *IMT* ska genast kolla upp detta.
  7. mammamy
    #4

    www.bergensull.se/minimundus

    har med fötter som barnet väkser i och kan reguleras.I den mjukaste skönaste merinoull...
  8. 4
    www.bergensull.se/minimundus har med fötter som barnet väkser i och kan reguleras.I den mjukaste skönaste merinoull...
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5

    Cubus..

    Fick en pyamas därifrån till thomas. med fötter i storlek 86. ( med små rosa giraffer på... ) MEn den ska bytas.. Dels för stort. ( erik 2 år kan ha 86/92 ) samt lite väl tjejig.. MEn den var inte dyr 70 kr tror jag den kostade..
  10. 5
    Cubus.. Fick en pyamas därifrån till thomas. med fötter i storlek 86. ( med små rosa giraffer på... ) MEn den ska bytas.. Dels för stort. ( erik 2 år kan ha 86/92 ) samt lite väl tjejig.. MEn den var inte dyr 70 kr tror jag den kostade..

Liknande trådar

  1. Pyjamas...
    By ejjvi in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-09-18, 21:11
  2. Ny pyjamas!
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 20:58
  3. Pyjamas
    By Aniara_ in forum Småbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-15, 18:45
  4. Har han pyjamas på sig?
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 15:09
  5. Pyjamas med fötter?
    By Cecilia m. små troll in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-05, 12:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar