helst av allt vill jag be min mamma
Känsliga snack
  1. Camilla m Emil
    #1

    helst av allt vill jag be min mamma

    hämta emil på dagis för jag orkar inte, är jag lat eller vad?

    jag är ju en dålig mamma om jag inte hämtar honom det är ju det enda fasta jag har på hela dagen, lämna och hämta på dagis... men jag orkar knappt att hämta längre.

    idag och hela helgen har jag känt mig alldelles värdelös.
    jag vet inte varför, kanske för att jag ska ha mens snart...

    jag orkar inte ens med mitt barn känns det som. han är en kopia av mig säger många. humör envis och utseendet.

    Hur ska jag säga emil är ingen jobbig kille han är lugn och sansad men så fort han gör något som inte jag vill då blir jag arg och brusar upp. han är 2½ år och ska inte behöva ha det så här

    vad ska jag göra, flytta kanske???
  2. 1
    helst av allt vill jag be min mamma hämta emil på dagis för jag orkar inte, är jag lat eller vad?

    jag är ju en dålig mamma om jag inte hämtar honom det är ju det enda fasta jag har på hela dagen, lämna och hämta på dagis... men jag orkar knappt att hämta längre.

    idag och hela helgen har jag känt mig alldelles värdelös.
    jag vet inte varför, kanske för att jag ska ha mens snart...

    jag orkar inte ens med mitt barn känns det som. han är en kopia av mig säger många. humör envis och utseendet.

    Hur ska jag säga emil är ingen jobbig kille han är lugn och sansad men så fort han gör något som inte jag vill då blir jag arg och brusar upp. han är 2½ år och ska inte behöva ha det så här

    vad ska jag göra, flytta kanske???
  3. Anonym
    #2

    Hej

    Det är en stoooor skilnad på att vara lat och inte må bra.
    Och, nej du är inte en dålig mamma om du ber någon annan hämta Emil på dagis.

    Det är ju bra att du känner vad du orkar och inte och har du någon som kan hjälpa dig, var inte rädd att be om hjälp.

    Det är väll bra att lill killen är envis och att han har humör...låter som en tuff liten kille.

    För att du lätt brusar upp är ju för att du inte mår bra.
    När du känner att du håller på brusa upp för saker som du inte skulle göra när du bådde bra.
    Andas lungt och räkna till tio och försök att stänga av och slappna av.

    Inte skall du flytta heller, Emil älskar sin mamma oavsett.
    Och du kommer ju inte må så här hela livet, även fast det känns hopplöst ibland.

    Stor kram
  4. 2
    Hej Det är en stoooor skilnad på att vara lat och inte må bra.
    Och, nej du är inte en dålig mamma om du ber någon annan hämta Emil på dagis.

    Det är ju bra att du känner vad du orkar och inte och har du någon som kan hjälpa dig, var inte rädd att be om hjälp.

    Det är väll bra att lill killen är envis och att han har humör...låter som en tuff liten kille.

    För att du lätt brusar upp är ju för att du inte mår bra.
    När du känner att du håller på brusa upp för saker som du inte skulle göra när du bådde bra.
    Andas lungt och räkna till tio och försök att stänga av och slappna av.

    Inte skall du flytta heller, Emil älskar sin mamma oavsett.
    Och du kommer ju inte må så här hela livet, även fast det känns hopplöst ibland.

    Stor kram

Liknande trådar

  1. Vad gör era trollungar helst av allt?
    By Monica med 3 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-17, 11:16
  2. Vad vill du helst höra i sängen?
    By CaveMan in forum Sex & erotik
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 20:43
  3. Vill helst
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 01:46
  4. Vem vill du helst se i Let´s Dance?
    By Misell in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 10:31
  5. Helst av allt skulle jag
    By rubinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 18:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar