Min lille
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Min lille

    Casper har gjort sitt första riktiga leende nu ihelgen..Så roligt att få lite respons när man pratar med honom..Han är ju så söt såå..Börjar ju bli stor nu..
  2. 1
    Min lille Casper har gjort sitt första riktiga leende nu ihelgen..Så roligt att få lite respons när man pratar med honom..Han är ju så söt såå..Börjar ju bli stor nu..
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Gullgulligt..

    Åh vad det värmer mammahjärtat när de ler..

    OT: Fick ni någon ursäkt av L.P. när korten blev förstörda? Jädra jobb att åka in igen, jag menar ni bor ju inte granne med ateljén precis. =( Ska hålla utkik iaf. Kram!
  4. 2
    Gullgulligt.. Åh vad det värmer mammahjärtat när de ler..

    OT: Fick ni någon ursäkt av L.P. när korten blev förstörda? Jädra jobb att åka in igen, jag menar ni bor ju inte granne med ateljén precis. =( Ska hålla utkik iaf. Kram!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    hallo

    ne det fick vi inte =( tycker han var dålig..Ne det va ju tråkigt att behöva åka in o passa tiden mellan 15.30-16.00 men igår va vi i gävle så då passade vi på..Hoppas det kommer med snart..
    Hoppas allt är bra kram
  6. 3
    hallo ne det fick vi inte =( tycker han var dålig..Ne det va ju tråkigt att behöva åka in o passa tiden mellan 15.30-16.00 men igår va vi i gävle så då passade vi på..Hoppas det kommer med snart..
    Hoppas allt är bra kram

Liknande trådar

  1. Lille Lille vännen..
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 13:55
  2. ât lille lille brooor
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 20:37
  3. min lille
    By KlaraMedLilleJohn:) in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 15:23
  4. Vår lille son
    By kumachan in forum Änglabarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 14:49
  5. Min lille...
    By ~JENN~ in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-27, 09:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar