3 månader sen
_0601 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    3 månader sen

    som Melwin kom, eller igår rättare sagt den 3 april vart han 3 månader. Imorgon ska vi på 3månaders kontroll och ta första sprutan. Dopet i söndags vart lyckat med, men nu känner man sig näsan kräkfärdig på smörgåstårta ;) Ska snickra ihop en hylla över hans säng och ställa upp presenterna på tänkte jag. Förresten, det finns ju vikt och längdlista. Ska vi fortsätta på den och skriva 3 månadersvikt och längd på?
  2. 1
    3 månader sen som Melwin kom, eller igår rättare sagt den 3 april vart han 3 månader. Imorgon ska vi på 3månaders kontroll och ta första sprutan. Dopet i söndags vart lyckat med, men nu känner man sig näsan kräkfärdig på smörgåstårta ;) Ska snickra ihop en hylla över hans säng och ställa upp presenterna på tänkte jag. Förresten, det finns ju vikt och längdlista. Ska vi fortsätta på den och skriva 3 månadersvikt och längd på?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2

    Fyll på samma lista

    Skriv in i samma lista. Skriv 3 mån innan vikten så vi vet vilket det är. Jag gör nämligen en snygg excelfil som blir lättöverskådlig och sen är det lätt att räkna på lite på siffrorna.
  4. 2
    Fyll på samma lista Skriv in i samma lista. Skriv 3 mån innan vikten så vi vet vilket det är. Jag gör nämligen en snygg excelfil som blir lättöverskådlig och sen är det lätt att räkna på lite på siffrorna.

Liknande trådar

  1. 8 månader
    By M-Irre in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-28, 13:54
  2. 8 månader
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-25, 19:43
  3. 8 månader
    By mimiototte in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-24, 11:34
  4. 7 månader
    By Smila in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 14:12
  5. 9 månader
    By Helmus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 09:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar