lite glada nyheter..
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    lite glada nyheter..

    *varit sista gången på föräldrautbildn idag och lärt känna ett par trevligt tjejer där som jag hoppas vi komemr umgås med bebisarna sen..
    *SOLEN SKINNER!! herregud, de var en tag sedan sist..typ ett halvår.
    *jag har klippt av allt mitt hår. hade ljust, långt hår för tre timmar sedan nu är de super kort och brunt.
    älskar förendringar:)
    ja, de var min dag och nu har lilla jag bara 24 dagar till bf. hoppas ni oxå har de bra.
    jag kommer på träffen förresten på torsdag på nova.ska bli kul att ses igen.
    kramar
  2. 1
    lite glada nyheter.. *varit sista gången på föräldrautbildn idag och lärt känna ett par trevligt tjejer där som jag hoppas vi komemr umgås med bebisarna sen..
    *SOLEN SKINNER!! herregud, de var en tag sedan sist..typ ett halvår.
    *jag har klippt av allt mitt hår. hade ljust, långt hår för tre timmar sedan nu är de super kort och brunt.
    älskar förendringar:)
    ja, de var min dag och nu har lilla jag bara 24 dagar till bf. hoppas ni oxå har de bra.
    jag kommer på träffen förresten på torsdag på nova.ska bli kul att ses igen.
    kramar
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Härligt!

    Förstår att du har haft en trevlig dag! Är också sugen på att göra nåt åt mitt långa, tråkiga hår.... ;-)

    Min dag har också varit ganska bra! Har inte gjort nåt särskilt men min förkylning har blivit mycket bättre och jag har inte behövt ligga i sängen idag! :-)

    kramar
  4. 2
    Härligt! Förstår att du har haft en trevlig dag! Är också sugen på att göra nåt åt mitt långa, tråkiga hår.... ;-)

    Min dag har också varit ganska bra! Har inte gjort nåt särskilt men min förkylning har blivit mycket bättre och jag har inte behövt ligga i sängen idag! :-)

    kramar
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    Coolt!

    Ska bli kul att se dig med den nya frisyren på tors. Helt klart skillnad kan jag tänka mig.
    Själv ska jag kapa och färga på fre...får se vad det blir :)
  6. 3
    Coolt! Ska bli kul att se dig med den nya frisyren på tors. Helt klart skillnad kan jag tänka mig.
    Själv ska jag kapa och färga på fre...får se vad det blir :)
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    Kul!

    Håller med om att det är kul med förändringar.. särskilt när det gäller hår!!
    Fast jag sparar och sparar sen förra infallet..=/ Hade så långt och fint när jag fick Emma, men sen tröttnar man ju och klipper av det..
  8. 4
    Kul! Håller med om att det är kul med förändringar.. särskilt när det gäller hår!!
    Fast jag sparar och sparar sen förra infallet..=/ Hade så långt och fint när jag fick Emma, men sen tröttnar man ju och klipper av det..
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Tjoho!

    Underbart när saker o ting går åt rätt håll! Bara det att snön håller på att försvinna har gjort mig mindre gnällig ;-)
  10. 5
    Tjoho! Underbart när saker o ting går åt rätt håll! Bara det att snön håller på att försvinna har gjort mig mindre gnällig ;-)
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Vad kul!

    Att du har knytit nya kontakter att umågs med när du är mammaledig :)

    Lyckos dig som har sol! Här har vi mulet och snöblandat regn hela dagarna.

    Skönt att ha fixat håret också! :D
  12. 6
    Vad kul! Att du har knytit nya kontakter att umågs med när du är mammaledig :)

    Lyckos dig som har sol! Här har vi mulet och snöblandat regn hela dagarna.

    Skönt att ha fixat håret också! :D
  13. Camilla med Filippa
    #7

    Kul

    att du kommer & det ska bli spännande att se nya frisyren...
  14. 7
    Kul att du kommer & det ska bli spännande att se nya frisyren...
  15. Medlem sedan
    May 2005
    #8

    så kul med

    svar! är en sån mysig känsla när man skriver egentligen helt ointressanta och oviktiga saker men man får svar!:)
    skrev ju innna att solen sken, gissa vad som hände två timmar senare..jo, de började snöa! snöblandat regn men docl.. de la inte sig som tur var!
    ha en trevligt kväll allihopa. själv skpringer jag framför spegeln för att vänja mig vid mitt nya jag..tar ju alltid lite tid innan man är van.
    kram
  16. 8
    så kul med svar! är en sån mysig känsla när man skriver egentligen helt ointressanta och oviktiga saker men man får svar!:)
    skrev ju innna att solen sken, gissa vad som hände två timmar senare..jo, de började snöa! snöblandat regn men docl.. de la inte sig som tur var!
    ha en trevligt kväll allihopa. själv skpringer jag framför spegeln för att vänja mig vid mitt nya jag..tar ju alltid lite tid innan man är van.
    kram

Liknande trådar

  1. Och så lite glada nyheter.
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 07:54
  2. lite glada nyheter från en nästan anonym
    By skilsmässoproblemen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 06:12
  3. lite glada nyheter
    By Cari in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-26, 12:34
  4. Lite glada nyheter :-)
    By LindaS in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 08:34
  5. Lite glada nyheter då??
    By wmevkro in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar