en liten uppdatering om oss
_01 Vårbarn
  1. Anonym
    #1

    en liten uppdatering om oss

    Båda grabbarna har hunnit fylla år. Vi har varit sjuka i veckor och jag har både hunnit förlora ett jobb och fått ett nytt. Sedan i måndags jobbar jag i gamla stan, om någon har lust att luncha. Jag jobbar fortfarande med försäljning men ite längre IT utan presentprodukter: Kolla på typicalswedish.se så får ni se vad det är jag skall bygga upp försäljningsorganisationen för. Jätte kul!
  2. 1
    en liten uppdatering om oss Båda grabbarna har hunnit fylla år. Vi har varit sjuka i veckor och jag har både hunnit förlora ett jobb och fått ett nytt. Sedan i måndags jobbar jag i gamla stan, om någon har lust att luncha. Jag jobbar fortfarande med försäljning men ite längre IT utan presentprodukter: Kolla på typicalswedish.se så får ni se vad det är jag skall bygga upp försäljningsorganisationen för. Jätte kul!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Oj...!

    Vad mycket du varit med om på sistone! Hoppas ni är friska nu. Lycka till med nya jobbet, så spännande!
  4. 2
    Oj...! Vad mycket du varit med om på sistone! Hoppas ni är friska nu. Lycka till med nya jobbet, så spännande!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3

    Inte kul att vara sjuka

    men kul med nytt jobb kan jag tänka mig.
  6. 3
    Inte kul att vara sjuka men kul med nytt jobb kan jag tänka mig.
  7. Annica m Carl o Gustav
    #4

    Lycka till med nya jobbet!

    Låter spännande. Hoppas det blir kul!
  8. 4
    Lycka till med nya jobbet! Låter spännande. Hoppas det blir kul!
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Nämen...

    vad mycket det har hänt i ditt liv, Wiveka! *snopen*
    Men jag kommer GÄRNA in och lunchar med dig. Ligger ju nästgårds med slussen där mina bussar landar. :)
    Vi hörs!
    kram
  10. 5
    Nämen... vad mycket det har hänt i ditt liv, Wiveka! *snopen*
    Men jag kommer GÄRNA in och lunchar med dig. Ligger ju nästgårds med slussen där mina bussar landar. :)
    Vi hörs!
    kram
  11. Anonym
    #6

    Perfekt!

    Jag är fortfarande lite förundrad över att JAG jobbar på en reklambyrå i Gamla Stan.
  12. 6
    Perfekt! Jag är fortfarande lite förundrad över att JAG jobbar på en reklambyrå i Gamla Stan.
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Låter som ni haft fullt upp

    hoppas att ni alla är krya nu. Har ni haft fler skojiga kalas? Här så funderas det över kalastema och det finns ett förslag nu som troligen blir av.

    Vad roligt med nytt jobb, hoppas du kommer trivas, låter som att du har lite att ta tag i. Lycka till.

    *Kram*
  14. 7
    Låter som ni haft fullt upp hoppas att ni alla är krya nu. Har ni haft fler skojiga kalas? Här så funderas det över kalastema och det finns ett förslag nu som troligen blir av.

    Vad roligt med nytt jobb, hoppas du kommer trivas, låter som att du har lite att ta tag i. Lycka till.

    *Kram*
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8

    Vad roligt!

    Hoppas att du kommer att trivas med detta nya jobb. Vi har också varit sjuka i veckor nu. Kräk, öron, hosta mm. När jag hämtade på dagis idag sa de att det går vattkoppor också nu, urk.
    *Kramis*, vi hörs!
  16. 8
    Vad roligt! Hoppas att du kommer att trivas med detta nya jobb. Vi har också varit sjuka i veckor nu. Kräk, öron, hosta mm. När jag hämtade på dagis idag sa de att det går vattkoppor också nu, urk.
    *Kramis*, vi hörs!
  17. Anonym
    #9

    Klart vi gör

    De har superfina barntröjor till specialpris i butiken just nu. Vad drar Herman för storlek? Kramis
  18. 9
    Klart vi gör De har superfina barntröjor till specialpris i butiken just nu. Vad drar Herman för storlek? Kramis
  19. Anja m 2 bf 28/6
    #10

    Grattis

    till det nya jobbet, härligt att få nytt jobb så fort. Stort grattis till killarna som fyllt år också !!

    *kram*
  20. 10
    Grattis till det nya jobbet, härligt att få nytt jobb så fort. Stort grattis till killarna som fyllt år också !!

    *kram*
  21. Anonym
    #11

    Tack alla

    ni är för gulliga. Känns spännande med det nya jobbet.
  22. 11
    Tack alla ni är för gulliga. Känns spännande med det nya jobbet.

Liknande trådar

  1. Liten uppdatering...
    By Malin Lucas o Casper in forum _1007 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 14:34
  2. Liten uppdatering
    By **jag** in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-22, 01:22
  3. Liten uppdatering.
    By Sicily in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-27, 13:22
  4. Liten uppdatering
    By Fiachra in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 09:22
  5. liten uppdatering
    By elvatolv in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar