Blev just avslätad av sonen... ;-)
_01 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Blev just avslätad av sonen... ;-)

    Böjde mej fram över sängen för att få en godnattpuss av Herman. Han fattade tag i mitt huvud med båda händerna och gav mej en riktig kyss... Förvånat utbrast jag \"Var har du lärt dej det där???\" Svaret kom blixtsnabbt; \"På TV!\"

    ;-)
  2. 1
    Blev just avslätad av sonen... ;-) Böjde mej fram över sängen för att få en godnattpuss av Herman. Han fattade tag i mitt huvud med båda händerna och gav mej en riktig kyss... Förvånat utbrast jag \"Var har du lärt dej det där???\" Svaret kom blixtsnabbt; \"På TV!\"

    ;-)
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Haha!!

    - oops liksom, förstår att du blev häpen! :-) Krambjörnarna är det enda Rob tittat på i veckan, tror inte de lär ut sånt där! *S*

    Dags för sängen nu men har lovat Rob att stryka en pärlplattebjörn först, som han har gjort till sin fästmö på dagis. Han fick ett brev av henne med hjärtan och \"Puss Robert\" och ville ge nåt tillbaka. *ler* Hoppas att inte hon heller ser såna program på TV som Herman sett!! ;-)
  4. 2
    Haha!! - oops liksom, förstår att du blev häpen! :-) Krambjörnarna är det enda Rob tittat på i veckan, tror inte de lär ut sånt där! *S*

    Dags för sängen nu men har lovat Rob att stryka en pärlplattebjörn först, som han har gjort till sin fästmö på dagis. Han fick ett brev av henne med hjärtan och \"Puss Robert\" och ville ge nåt tillbaka. *ler* Hoppas att inte hon heller ser såna program på TV som Herman sett!! ;-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3

    ASG jisses då....

    han är driven din son.... lol

    Oliver undrade förresten när han fick träffa Herman igen.
    Å han sa ngt om att han tine skulle tappa bort sitt lamm den här gången. lol.

    Sedan den gången har han som mantra \" I den här affären glömde jag mitt lamm men den fick sitta i kassan .\" varje gång vi går förbi HM på Kunsgatan. :-)

  6. 3
    ASG jisses då.... han är driven din son.... lol

    Oliver undrade förresten när han fick träffa Herman igen.
    Å han sa ngt om att han tine skulle tappa bort sitt lamm den här gången. lol.

    Sedan den gången har han som mantra \" I den här affären glömde jag mitt lamm men den fick sitta i kassan .\" varje gång vi går förbi HM på Kunsgatan. :-)

  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4

    Herman vill gärna

    träffa Oliver igen så ni är välkomna på en \"play date\" nån dag om ni har lust! Eller så kan vi ju alltid hoppas att vi får lite sol och värme och kan träffas på nån lekplats!

    Nä, han kommer säkert att hålla koll på sitt lilla lamm i fortsättningen! :-)
  8. 4
    Herman vill gärna träffa Oliver igen så ni är välkomna på en \"play date\" nån dag om ni har lust! Eller så kan vi ju alltid hoppas att vi får lite sol och värme och kan träffas på nån lekplats!

    Nä, han kommer säkert att hålla koll på sitt lilla lamm i fortsättningen! :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5

    He he, nä vi får hoppas

    att hon bara har tittat på Krambjörnarna hon med! ;-)

    Gud vad gulliga de är, de små liven! Hoppas hon blev glad för sin björn! :-)
  10. 5
    He he, nä vi får hoppas att hon bara har tittat på Krambjörnarna hon med! ;-)

    Gud vad gulliga de är, de små liven! Hoppas hon blev glad för sin björn! :-)
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Näää...

    hon var inte där idag, vilken besvikelse! Men fortsättning följer, paketet ligger på Robs hylla och väntar... :-)
  12. 6
    Näää... hon var inte där idag, vilken besvikelse! Men fortsättning följer, paketet ligger på Robs hylla och väntar... :-)

Liknande trådar

  1. Sonen blev ju 5år 30/12 och deklarerade
    By lottalotta in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 12:57
  2. Blev så kär i sonen ikväll
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 23:08
  3. Så här fin blev sonen!
    By nikki73 in forum Småbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 11:06
  4. Blev av med sonen
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 11:00
  5. Blev inget disco för sonen
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 18:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar