Bytt bytt kommer aldrig igen... :o)
Föräldraskap
  1. Blåvarg
    #1

    Bytt bytt kommer aldrig igen... :o)

    Jag har en flaska Crearomes (crearome.se) Kassia Kanel och en flaska Aromacreative (aromacreative.se) Myrrha som jag bara öppnat och luktat på. Hu, vad de dofterna _inte_ skulle till mig :o( och jag undrar om någon här kanske har shoppat grisen i den eteriska oljesäcken och vill byta (eller helt enkelt få mina) flaskor med mig? Jag är öppen för förslag och bor i Sthlm även om jag vet att det även finns brevduvor som kan leverera dofter till jordens alla hörn :o).

    Myrrhan: http://www.aromacreative.se/shop/Aprodinfo.asp?Tbd=348

    Kassian gick inte att länka till men är 10 ml.

  2. 1
    Bytt bytt kommer aldrig igen... :o) Jag har en flaska Crearomes (crearome.se) Kassia Kanel och en flaska Aromacreative (aromacreative.se) Myrrha som jag bara öppnat och luktat på. Hu, vad de dofterna _inte_ skulle till mig :o( och jag undrar om någon här kanske har shoppat grisen i den eteriska oljesäcken och vill byta (eller helt enkelt få mina) flaskor med mig? Jag är öppen för förslag och bor i Sthlm även om jag vet att det även finns brevduvor som kan leverera dofter till jordens alla hörn :o).

    Myrrhan: http://www.aromacreative.se/shop/Aprodinfo.asp?Tbd=348

    Kassian gick inte att länka till men är 10 ml.

  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Får jag...

    tipsa om min favoritsajt tradera. com där jag sålt att från öppnad parfym och mascara till rostiga fågelburar och toalettknoppar = )

    Kramar
  4. 2
    Får jag... tipsa om min favoritsajt tradera. com där jag sålt att från öppnad parfym och mascara till rostiga fågelburar och toalettknoppar = )

    Kramar

Liknande trådar

  1. Nu går jag och kommer aldrig mer igen!
    By MaryT* in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-25, 12:37
  2. Bytt viktklass igen:)
    By skanetjej in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-02-26, 12:09
  3. Har bytt användarnamn igen då...
    By Stitchy in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 09:27
  4. Vi har bytt igen...
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-19, 18:05
  5. Bytt bild..igen!
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 22:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar