Min hall
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Min hall

    Jag har nu fotograferat min hall och bilderna blev ju inte jättebra men man kan ju se ungefär. Färgen på väggen heter tjära och allt trä är vitt. Nu väntas bara på godkännande.
  2. 1
    Min hall Jag har nu fotograferat min hall och bilderna blev ju inte jättebra men man kan ju se ungefär. Färgen på väggen heter tjära och allt trä är vitt. Nu väntas bara på godkännande.
  3. i
    #2

    Jag tycker

    att det ser fräsch ut!
  4. 2
    Jag tycker att det ser fräsch ut!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    Du får

    godkänt ;)
    Jättefint, jag ska också måla vår trappa - väntar bara in arbetslust *s*
  6. 3
    Du får godkänt ;)
    Jättefint, jag ska också måla vår trappa - väntar bara in arbetslust *s*
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Fint! (imt)

  8. 4
    Fint! (imt)
  9. Kikie
    #5

    Vad fint!!!! *imt*

    :-)
  10. 5
    Vad fint!!!! *imt* :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6

    vad fint

    nu blir man ju inte precis mindre sugen på att hitta ett hus. ;)
  12. 6
    vad fint nu blir man ju inte precis mindre sugen på att hitta ett hus. ;)
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    jättefint!

    Jag vill oxå ha en vit trappa!
  14. 7
    jättefint! Jag vill oxå ha en vit trappa!
  15. Helen
    #8

    snyggt *imt*

  16. 8
    snyggt *imt*
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9

    Vad har du i plåtskåpet...

    ...med nyckel på???... skoja bara - det va mkt fräscht och välgjort... lättefin trappa och mysig färd på väggen... får jag va liiiite kritisk???... går det att placera skohyllan någonannastans eftersom den va lite för bred där den stod?
  18. 9
    Vad har du i plåtskåpet... ...med nyckel på???... skoja bara - det va mkt fräscht och välgjort... lättefin trappa och mysig färd på väggen... får jag va liiiite kritisk???... går det att placera skohyllan någonannastans eftersom den va lite för bred där den stod?
  19. Medlem sedan
    Jan 2006
    #10

    Tjärafärgen..

    ..var jättesnygg. Härlig hall!
  20. 10
    Tjärafärgen.. ..var jättesnygg. Härlig hall!
  21. Lithea
    #11

    fint, vi har

    oxå nyss målat om i vår hall & vår trapp, den blev oxå vit! Fräscht tycker jag....men tyvärr syns varenda lilla dammkorn!
    Jätte fin var iaf. er hall!
  22. 11
    fint, vi har oxå nyss målat om i vår hall & vår trapp, den blev oxå vit! Fräscht tycker jag....men tyvärr syns varenda lilla dammkorn!
    Jätte fin var iaf. er hall!
  23. Jaana
    #12

    mysigt

    Häftig hall fina färger!
  24. 12
    mysigt Häftig hall fina färger!
  25. Medlem sedan
    Sep 2004
    #13

    Snyggt! Frågor om färgen

    vilken är det som har den? Den var snygg! Och det blir nog att jag målar min trapp vit också nu när jag ska måla min hall.

  26. 13
    Snyggt! Frågor om färgen vilken är det som har den? Den var snygg! Och det blir nog att jag målar min trapp vit också nu när jag ska måla min hall.

  27. liesette
    #14

    snyggt!

    Klart godkänt - reagerade bara på att skohyllan sticker ut en bit. själva går vi här och velar och vet inte hur vi ska lösa vår hall som också har en massa dörrar och garderober och altandörrar....
  28. 14
    snyggt! Klart godkänt - reagerade bara på att skohyllan sticker ut en bit. själva går vi här och velar och vet inte hur vi ska lösa vår hall som också har en massa dörrar och garderober och altandörrar....
  29. Medlem sedan
    Mar 2005
    #15

    Min skohylla :-)+färgen.

    Jag vet att den är för stor men vi ska flytta så jag tycker inte att det är lönt just nu. Det är även där färför inte hatt hyllan är uppsatt och att inte nyckelskåpet passar in.
    Det var ju svårt att få med hela trappan tyvärr och fast den blåa är så mörk så blev det jättefint.

    Färgen är från Alcro och tror att den heter tjära, ska se i fall jag kan kolla upp det lite bättre.

    Tack så mkt för alla snälla kommentarer.
  30. 15
    Min skohylla :-)+färgen. Jag vet att den är för stor men vi ska flytta så jag tycker inte att det är lönt just nu. Det är även där färför inte hatt hyllan är uppsatt och att inte nyckelskåpet passar in.
    Det var ju svårt att få med hela trappan tyvärr och fast den blåa är så mörk så blev det jättefint.

    Färgen är från Alcro och tror att den heter tjära, ska se i fall jag kan kolla upp det lite bättre.

    Tack så mkt för alla snälla kommentarer.
  31. Medlem sedan
    Apr 1999
    #16

    Snyggt!

    Förstår att du är nöjd med detta, någon gång i framtiden kommer min trappa och väggarna också att bli vita...
  32. 16
    Snyggt! Förstår att du är nöjd med detta, någon gång i framtiden kommer min trappa och väggarna också att bli vita...
  33. Medlem sedan
    Mar 2005
    #17

    Tack för alla kommentarer

    och att så många tyckte att det var fint. Jätteroligt med sån respons.
  34. 17
    Tack för alla kommentarer och att så många tyckte att det var fint. Jätteroligt med sån respons.

Liknande trådar

  1. hall
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-16, 20:33
  2. Isa (om hall)
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 19:23
  3. I min hall
    By Åsa m L&L in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 08:15
  4. hall
    By fordelare in forum Många barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-13, 17:35
  5. Ni med grå hall
    By Anette in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 17:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar