Lilla Tille
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Lilla Tille

    Har ni följt lilla Tille i aftonbladet??
    Jag snubblade över den här om dagen och kikar till dem då och då och det är bara för sorgligt. Tårarna rinner alltid när jag läser om dem.
    Jag började själv läsa om Tille för den diagnos som Tille har epidermolysis bullosa är en liknande diagnos som vår lilla hund Stitch fick förra våren endast 5 mån gammal. (Vilken jämförelse men ändå) Nu har ju våran vovve fått vara frisk sedan dess och vi hoppas att han ska få dortsätta vara det. Stitchen är verkligen Dennis bästa kompis.......

    Man ska verkligen vara glad för sina 2 friska pigga pojkar, tur att man inte vet vad som komma skall....
    Kram på er!
  2. 1
    Lilla Tille Har ni följt lilla Tille i aftonbladet??
    Jag snubblade över den här om dagen och kikar till dem då och då och det är bara för sorgligt. Tårarna rinner alltid när jag läser om dem.
    Jag började själv läsa om Tille för den diagnos som Tille har epidermolysis bullosa är en liknande diagnos som vår lilla hund Stitch fick förra våren endast 5 mån gammal. (Vilken jämförelse men ändå) Nu har ju våran vovve fått vara frisk sedan dess och vi hoppas att han ska få dortsätta vara det. Stitchen är verkligen Dennis bästa kompis.......

    Man ska verkligen vara glad för sina 2 friska pigga pojkar, tur att man inte vet vad som komma skall....
    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2

    Ja du,

    jag läste om honom en gång, och tårarna sprutade. Efter det har jag valt att inte läsa...
    Ja, man får vara otroligt tacksam för det man har!
    Kram
  4. 2
    Ja du, jag läste om honom en gång, och tårarna sprutade. Efter det har jag valt att inte läsa...
    Ja, man får vara otroligt tacksam för det man har!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    Jaaa... råkade tyvärr

    läsa det morgonen efter att jag läst att en premis dog i prematurnacket...*där jag läser och skriver pga mina tidiga killar* Eftersom jag storgråtit över _den_ lilla killen på kvällen och snörvlat ned min man totalt då var det lite too much för mig med artiklarna, så jag har inte riktigt orkat läsa mer sedan om Tille. Man önskar man kunde trolla. :-( *poff väck med allt som skadar små barn*
  6. 3
    Jaaa... råkade tyvärr läsa det morgonen efter att jag läst att en premis dog i prematurnacket...*där jag läser och skriver pga mina tidiga killar* Eftersom jag storgråtit över _den_ lilla killen på kvällen och snörvlat ned min man totalt då var det lite too much för mig med artiklarna, så jag har inte riktigt orkat läsa mer sedan om Tille. Man önskar man kunde trolla. :-( *poff väck med allt som skadar små barn*

Liknande trådar

  1. usch.. lilla Tille..
    By Nini med Fredrik in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 21:04
  2. Vila i frid lilla Tille!!! <3
    By tingla_bu in forum Gravidsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 12:49
  3. Vila i frid lilla Tille!!! <3
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-17, 12:49
  4. Tille
    By piggein in forum Värme & medkänsla
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 21:34
  5. Lilla Tille
    By -Vivi- in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 16:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar