Rese-enkät
Resesnack
  1. Sara
    #1

    Rese-enkät

    Åker ni ofta utomlands?

    Reser ni ofta runt i Sverige?

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?

    Bästa resmålet?

    Vad blir nästa semester?
  2. 1
    Rese-enkät Åker ni ofta utomlands?

    Reser ni ofta runt i Sverige?

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?

    Bästa resmålet?

    Vad blir nästa semester?
  3. Anne
    #2

    Svar

    Åker ni ofta utomlands?
    Jo, det gör vi nog.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte på samma sätt, men det blir utflykter viss, och en eller annan Sverigesemester har det också blivit.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Aldrig varit

    Bästa resmålet?
    Det finn massor, det beror ju på vad man är ute efter -en weekendresa, en långresa elelr en veckas solsemester... men Belize är en klar favorit.

    Vad blir nästa semester?
    Glasgow i påsk

  4. 2
    Svar Åker ni ofta utomlands?
    Jo, det gör vi nog.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte på samma sätt, men det blir utflykter viss, och en eller annan Sverigesemester har det också blivit.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Aldrig varit

    Bästa resmålet?
    Det finn massor, det beror ju på vad man är ute efter -en weekendresa, en långresa elelr en veckas solsemester... men Belize är en klar favorit.

    Vad blir nästa semester?
    Glasgow i påsk

  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3

    jennifer svarar så här...

    Åker ni ofta utomlands?
    Inte tillräckligt, men vi försöker att få till det minst en gång om året.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte på semester men vi har släkt över hela Sverige som vi hälsar på emellanåt.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Tjocka släkten - om det barar räknas med mor och far, svär mor och svärfar så ja...nu har vi testat och behöver inte göra om det :-)

    Bästa resmålet?
    Thailand!

    Vad blir nästa semester?
    Samos i juni :-)
  6. 3
    jennifer svarar så här... Åker ni ofta utomlands?
    Inte tillräckligt, men vi försöker att få till det minst en gång om året.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte på semester men vi har släkt över hela Sverige som vi hälsar på emellanåt.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Tjocka släkten - om det barar räknas med mor och far, svär mor och svärfar så ja...nu har vi testat och behöver inte göra om det :-)

    Bästa resmålet?
    Thailand!

    Vad blir nästa semester?
    Samos i juni :-)
  7. KC
    #4

    Mina svar..


    Åker ni ofta utomlands?
    - Nope. Inte så ofta som jag önskar!

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    - Njaaa.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    - Inte med tjocka släkten. Bara med mina föräldrar, det gick hur bra som helst! VÄldigt trevligt.

    Bästa resmålet?
    - Dubai.

    Vad blir nästa semester?
    - Paris nu i april.
  8. 4
    Mina svar..
    Åker ni ofta utomlands?
    - Nope. Inte så ofta som jag önskar!

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    - Njaaa.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    - Inte med tjocka släkten. Bara med mina föräldrar, det gick hur bra som helst! VÄldigt trevligt.

    Bästa resmålet?
    - Dubai.

    Vad blir nästa semester?
    - Paris nu i april.
  9. Helena
    #5

    Mina svar

    Åker ni ofta utomlands?
    *Ja. Men alla resor har inte varit med hela familjen, någon gång har ett barn av barnen varit själva utomlands med farmor och farfar, jag och maken har varit iväg, så har vi varit hela familjen - och så reser maken en del i jobbet och jag åker själv emellanåt.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    *Runt och runt. Vi åker till Skåne och Jämtland ett par gånger varje sommar. Förra året var vi en vecka i Småland och orienterade:-) Och året dessförinnan åkte maken och jag på en minibilsemester som avslutades med Vansbrosimning. Vi har åkt skidor på lite olika håll också. Så visst har vi sett en del av Sverige!

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    *Jadå. Vi tillbringar alla större högtider med mina föräldrar och syskon och somrarna med makens bror med fru och barn samt svärföräldrarna (det brukar ingen kunna fatta:-)

    Bästa resmålet?
    *Här får jag passa, alla är så olika!

    Vad blir nästa semester?
    *Costa Brava i juni.
  10. 5
    Mina svar Åker ni ofta utomlands?
    *Ja. Men alla resor har inte varit med hela familjen, någon gång har ett barn av barnen varit själva utomlands med farmor och farfar, jag och maken har varit iväg, så har vi varit hela familjen - och så reser maken en del i jobbet och jag åker själv emellanåt.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    *Runt och runt. Vi åker till Skåne och Jämtland ett par gånger varje sommar. Förra året var vi en vecka i Småland och orienterade:-) Och året dessförinnan åkte maken och jag på en minibilsemester som avslutades med Vansbrosimning. Vi har åkt skidor på lite olika håll också. Så visst har vi sett en del av Sverige!

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    *Jadå. Vi tillbringar alla större högtider med mina föräldrar och syskon och somrarna med makens bror med fru och barn samt svärföräldrarna (det brukar ingen kunna fatta:-)

    Bästa resmålet?
    *Här får jag passa, alla är så olika!

    Vad blir nästa semester?
    *Costa Brava i juni.
  11. Madelaine*
    #6

    Mina svar

    Åker ni ofta utomlands?
    Innan vi fick barn så blev det antingen 3 ggr/år i Europa eller också en rejäl långresa (en månad eller längre tid). Nu blir det endast en gång per år.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte de senaste åren, men eftersom vi har släkten i Norrland och vi själva bor i Söder så har det blivit ganska många resor med bil upp och ner genom Sverige.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Nej

    Bästa resmålet?
    Cook Islands (Söderhavet)

    Vad blir nästa semester?
    Grekland i sommar då vi båtluffar med barnen (2 och 5 år) för första gången
  12. 6
    Mina svar Åker ni ofta utomlands?
    Innan vi fick barn så blev det antingen 3 ggr/år i Europa eller också en rejäl långresa (en månad eller längre tid). Nu blir det endast en gång per år.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Inte de senaste åren, men eftersom vi har släkten i Norrland och vi själva bor i Söder så har det blivit ganska många resor med bil upp och ner genom Sverige.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Nej

    Bästa resmålet?
    Cook Islands (Söderhavet)

    Vad blir nästa semester?
    Grekland i sommar då vi båtluffar med barnen (2 och 5 år) för första gången
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    Tina svarar så här:

    Åker ni ofta utomlands?
    > Före barn: 2-3 ggr/år. Nu: 1 gång om året

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    > Nja, bara till mormor i Norrland, 2-3 ggr/år

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    > Ja, det var väl ok. Men jag lägger hellre pengarna på att resa med den egna familjen.

    Bästa resmålet?
    > Thailand. Khao Lak, före tsunamin, nu: Railay Beach. Älskar också storstäder: San Fransisco, New York och Bangkok!

    Vad blir nästa semester?
    > Nästa utlandssemester blir antagligen Thailand.
  14. 7
    Tina svarar så här: Åker ni ofta utomlands?
    > Före barn: 2-3 ggr/år. Nu: 1 gång om året

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    > Nja, bara till mormor i Norrland, 2-3 ggr/år

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    > Ja, det var väl ok. Men jag lägger hellre pengarna på att resa med den egna familjen.

    Bästa resmålet?
    > Thailand. Khao Lak, före tsunamin, nu: Railay Beach. Älskar också storstäder: San Fransisco, New York och Bangkok!

    Vad blir nästa semester?
    > Nästa utlandssemester blir antagligen Thailand.
  15. Mizen_m_två
    #8

    Mizens svar

    Åker ni ofta utomlands?
    * Vi försöker åka utomlands minst en gång om året.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    * Ibland, men inte lika ofta som vi åker utomlands.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    * Vi har varit på skidsemester med min sambos familj två ggr och på solsemester samt en weekendresa till Madrid med min familj, totalt 4 ggr. Bra - att få tid att umgås i lugn och ro, ev barnvakt. Dåligt - alla olika viljor + svårt att få lite privat tid.

    Bästa resmålet?
    Svår fråga, beror ju alltid på vad man är ute efter. Charter är bra om man vill vara bekväm, men man riskerar att missa en massa pärlor. Ett favoritresmål för mig är norra Spaniens kust. Dit går det ingen charter, så det är att ta sig på egen hand (t.ex. flyga till Bilbao och hyra bil).

    Vad blir nästa semester?
    Vi har precis kommit hem från en semester, har inte bokat sommaren ännu. Däremot ska vi åka med hela min familj någonstans vid medelhavet nästa sommar!
  16. 8
    Mizens svar Åker ni ofta utomlands?
    * Vi försöker åka utomlands minst en gång om året.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    * Ibland, men inte lika ofta som vi åker utomlands.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    * Vi har varit på skidsemester med min sambos familj två ggr och på solsemester samt en weekendresa till Madrid med min familj, totalt 4 ggr. Bra - att få tid att umgås i lugn och ro, ev barnvakt. Dåligt - alla olika viljor + svårt att få lite privat tid.

    Bästa resmålet?
    Svår fråga, beror ju alltid på vad man är ute efter. Charter är bra om man vill vara bekväm, men man riskerar att missa en massa pärlor. Ett favoritresmål för mig är norra Spaniens kust. Dit går det ingen charter, så det är att ta sig på egen hand (t.ex. flyga till Bilbao och hyra bil).

    Vad blir nästa semester?
    Vi har precis kommit hem från en semester, har inte bokat sommaren ännu. Däremot ska vi åka med hela min familj någonstans vid medelhavet nästa sommar!
  17. msBetty
    #9

    Svar :-)

    Åker ni ofta utomlands?
    Iallafall en gång om året, sedan någon weekend utöver det

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Så ofta som jag får chansen/orken/lusten... Har just upptäckt att det finns även en hel del i de norra delarna av sverige att upptäcka

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Japp, finns både positivt och negativt.. skönt att ha folk omkring sig att dela upplevelser med samt lite barnvaktshjälp... jobbigt att inte själv kunna styra vad man vill göra och det kan bli lite för mkt \"hjälp\" ibland

    Bästa resmålet?
    Cancun och Karpathos

    Vad blir nästa semester?
    Förhoppningsvis en grekisk ö, kanske Legoland och sedan över till tyskland eller så en sverigesemester, inte kommit så långt i planeringen än
  18. 9
    Svar :-) Åker ni ofta utomlands?
    Iallafall en gång om året, sedan någon weekend utöver det

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Så ofta som jag får chansen/orken/lusten... Har just upptäckt att det finns även en hel del i de norra delarna av sverige att upptäcka

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Japp, finns både positivt och negativt.. skönt att ha folk omkring sig att dela upplevelser med samt lite barnvaktshjälp... jobbigt att inte själv kunna styra vad man vill göra och det kan bli lite för mkt \"hjälp\" ibland

    Bästa resmålet?
    Cancun och Karpathos

    Vad blir nästa semester?
    Förhoppningsvis en grekisk ö, kanske Legoland och sedan över till tyskland eller så en sverigesemester, inte kommit så långt i planeringen än
  19. Mizen_m_två
    #10

    Karpathos

    Vad var det bästa med den ön? (Jag var där sommaren 04 så jag är bara lite nyfiken, svara om du vill.)
  20. 10
    Karpathos Vad var det bästa med den ön? (Jag var där sommaren 04 så jag är bara lite nyfiken, svara om du vill.)
  21. msBetty
    #11

    Det bästa...

    Jag gillade atmosfären, svårt att beskriva men mycket en känsla.... Fina stränder, varmt vatten (är badkruka), vacker utsikt... Inte så exploaterat... Fast å andra sidan har jag inte än varit på något ställe i Grekland jag inte har gillat
  22. 11
    Det bästa... Jag gillade atmosfären, svårt att beskriva men mycket en känsla.... Fina stränder, varmt vatten (är badkruka), vacker utsikt... Inte så exploaterat... Fast å andra sidan har jag inte än varit på något ställe i Grekland jag inte har gillat
  23. Mizen_m_två
    #12

    Håller med om

    det där med att det inte är så exploaterat, det tyckte jag också var ett stort pluss! Visst är det svårt att säga det bästa resmålet, finns ju så många fina platser att besöka!
  24. 12
    Håller med om det där med att det inte är så exploaterat, det tyckte jag också var ett stort pluss! Visst är det svårt att säga det bästa resmålet, finns ju så många fina platser att besöka!
  25. Medlem sedan
    Dec 2001
    #13

    louloudias svar

    Åker ni ofta utomlands?
    -varje år.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    -Nej.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    -Bara med mina föräldrar, helt ok.

    Bästa resmålet?
    -Grekland

    Vad blir nästa semester?
    -Grekland såklart!

  26. 13
    louloudias svar Åker ni ofta utomlands?
    -varje år.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    -Nej.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    -Bara med mina föräldrar, helt ok.

    Bästa resmålet?
    -Grekland

    Vad blir nästa semester?
    -Grekland såklart!

  27. Mmea
    #14

    Mmea svarar

    Åker ni ofta utomlands?
    Så ofta som bara möjligt! I snitt 3 gånger per år de senaste åren.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Ja, fast sällan som \"huvudsemester\". Antingen är vi på landet eller så reser vi utomlands. Vi gör mycket bilutflykter hemikring och brukar förlänga resandet någon dag extra när vi hälsar på bekanta runt omkring i Sverige för att även se lite av vårt eget land.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Vi reser ofta tillsammans med min mans familj i olika konstellationer. Det fungerar suveränt. Vi brukar vara 8-10 personer. Oftast hyr vi ett stort hus någonstans i Europa, men vi har även varit i Thailand. Alla i min mans familj är starka och självständiga och gör precis som de vill. Tycker man att det verkar kul hänger man på, annars hittar man på något eget eller stannar hemma. Aldrig några sura miner vilket man än väljer. För vårt barn som är ensambarn är det härligt att alltid ha någon att hitta på något med.

    Har rest med min mamma ett par gånger också men det fungerar inte alls lika bra. Hon är inte alls lika lättsam, styrs av höga förväntningar och har lätt att fokusera på det \"som inte blev\" i stället för det trevliga \"som blev\".

    Bästa resmålet?
    Med barn är det nog Thailand. Enkelt och billigt, god mat, härliga bad och lätt att hitta kul aktiviteter/utflykter. Men Frankrike, Grekland, Norge och Italien är andra favoriter. För mig är de bästa resmålen ställen där det är lätt att kombinera bad/utflykter/god mat.

    Vad blir nästa semester?
    Vi åker till Grekland med kompisar i sommar. Hoppas hinna få in en liten helgtripp någonstans i Europa innan.
  28. 14
    Mmea svarar Åker ni ofta utomlands?
    Så ofta som bara möjligt! I snitt 3 gånger per år de senaste åren.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Ja, fast sällan som \"huvudsemester\". Antingen är vi på landet eller så reser vi utomlands. Vi gör mycket bilutflykter hemikring och brukar förlänga resandet någon dag extra när vi hälsar på bekanta runt omkring i Sverige för att även se lite av vårt eget land.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Vi reser ofta tillsammans med min mans familj i olika konstellationer. Det fungerar suveränt. Vi brukar vara 8-10 personer. Oftast hyr vi ett stort hus någonstans i Europa, men vi har även varit i Thailand. Alla i min mans familj är starka och självständiga och gör precis som de vill. Tycker man att det verkar kul hänger man på, annars hittar man på något eget eller stannar hemma. Aldrig några sura miner vilket man än väljer. För vårt barn som är ensambarn är det härligt att alltid ha någon att hitta på något med.

    Har rest med min mamma ett par gånger också men det fungerar inte alls lika bra. Hon är inte alls lika lättsam, styrs av höga förväntningar och har lätt att fokusera på det \"som inte blev\" i stället för det trevliga \"som blev\".

    Bästa resmålet?
    Med barn är det nog Thailand. Enkelt och billigt, god mat, härliga bad och lätt att hitta kul aktiviteter/utflykter. Men Frankrike, Grekland, Norge och Italien är andra favoriter. För mig är de bästa resmålen ställen där det är lätt att kombinera bad/utflykter/god mat.

    Vad blir nästa semester?
    Vi åker till Grekland med kompisar i sommar. Hoppas hinna få in en liten helgtripp någonstans i Europa innan.
  29. msBetty
    #15

    *nickar*

    sen tror jag att den \"tidpunkt\" man är i sitt liv är oerhört avgörande för att man ska uppskatta vissa saker... Egentligen skulle jag kunna räkna upp alla resmål och säga vad som var så positivt med dem ... :-)
  30. 15
    *nickar* sen tror jag att den \"tidpunkt\" man är i sitt liv är oerhört avgörande för att man ska uppskatta vissa saker... Egentligen skulle jag kunna räkna upp alla resmål och säga vad som var så positivt med dem ... :-)
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16

    Britta svarar

    Åker ni ofta utomlands?
    Nej, vi har varit iväg en handfull gånger under våra drygt 20 år tillsammans mannen och jag.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Vi har som tradition att göra en Sverige-resa varje sommar tillsammans med barnen. Vill att de ska veta hur Sverige ser ut.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Med svärföräldrarna en gång. Blir till sommaren igen. Både bra och dåligt. Blir lite billigare (bjuds på nåt mål mat/glass) och så har man barnvakt med. Fast man får ju anpassa sig en del.

    Bästa resmålet?
    Egypten

    Vad blir nästa semester?
    Kreta i sommar
  32. 16
    Britta svarar Åker ni ofta utomlands?
    Nej, vi har varit iväg en handfull gånger under våra drygt 20 år tillsammans mannen och jag.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Vi har som tradition att göra en Sverige-resa varje sommar tillsammans med barnen. Vill att de ska veta hur Sverige ser ut.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Med svärföräldrarna en gång. Blir till sommaren igen. Både bra och dåligt. Blir lite billigare (bjuds på nåt mål mat/glass) och så har man barnvakt med. Fast man får ju anpassa sig en del.

    Bästa resmålet?
    Egypten

    Vad blir nästa semester?
    Kreta i sommar
  33. Myzanmyzan
    #17

    svar

    Åker ni ofta utomlands? nepp,vi är en storfamilj så det blir inte så ofta.


    Reser ni ofta runt i Sverige?Japp..

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt? har ingen stor släkt.Men varit på resa med mamma resp pappa ( dom är skilda) och det har funkat bra.


    Bästa resmålet? Egypten är det just nu.

    Vad blir nästa semester? Ev Thailand i vinter.I sommar blir det en tur i sveriges fina land.

  34. 17
    svar Åker ni ofta utomlands? nepp,vi är en storfamilj så det blir inte så ofta.


    Reser ni ofta runt i Sverige?Japp..

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt? har ingen stor släkt.Men varit på resa med mamma resp pappa ( dom är skilda) och det har funkat bra.


    Bästa resmålet? Egypten är det just nu.

    Vad blir nästa semester? Ev Thailand i vinter.I sommar blir det en tur i sveriges fina land.

  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18

    Citytjejens svar:

    Åker ni ofta utomlands?
    - 3-4 ggr/år

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    - Nej, aldrig.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    - Varit på resaa med svärföräldrarna, var mycket lyckat!

    Bästa resmålet?
    - New York eller lyxkryssning.

    Vad blir nästa semester?
    - Bila i USA

  36. 18
    Citytjejens svar: Åker ni ofta utomlands?
    - 3-4 ggr/år

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    - Nej, aldrig.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    - Varit på resaa med svärföräldrarna, var mycket lyckat!

    Bästa resmålet?
    - New York eller lyxkryssning.

    Vad blir nästa semester?
    - Bila i USA

  37. Medlem sedan
    Sep 1999
    #19

    Mina svar

    Åker ni ofta utomlands?
    * Nej, i sommar blir första gången med barnen.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    * Nej inet \"runt\". Vi har semestrat uteslutande i SSverige, men åkt till ett ställe och varit där. Förutom när vi cykelcampade en gång.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    * Ofta. Bra mestadels eftersom vu trivs med dem. Det jobbiga är att man blir så många som ska samsas och att det är svårt att komma iväg tidigt om man vill göra nåt. Men det har nog mer med min släkt att göra, vi är kvällsugglor.

    Bästa resmålet?
    * Gotland och Österlen.

    Vad blir nästa semester?
    * Kreta i juni.
  38. 19
    Mina svar Åker ni ofta utomlands?
    * Nej, i sommar blir första gången med barnen.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    * Nej inet \"runt\". Vi har semestrat uteslutande i SSverige, men åkt till ett ställe och varit där. Förutom när vi cykelcampade en gång.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    * Ofta. Bra mestadels eftersom vu trivs med dem. Det jobbiga är att man blir så många som ska samsas och att det är svårt att komma iväg tidigt om man vill göra nåt. Men det har nog mer med min släkt att göra, vi är kvällsugglor.

    Bästa resmålet?
    * Gotland och Österlen.

    Vad blir nästa semester?
    * Kreta i juni.
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20

    Katesvar

    Åker ni ofta utomlands?
    Vi har varit utomlands en gång, tre dagar, då ordnade sambons firma resan, för de hade konferans.
    Vi är väldigt rese-ovana.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Vi åker på bilträffar i mellansverige, inte mer än så.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Nej, det kommer nog aldrig att hända!

    Bästa resmålet?
    Kan ju bara drömma, men vi säger USA.

    Vad blir nästa semester?
    Vi, ovana resenärer, planerar en resa till USA i oktokber. Får väl se om vi kommer iväg!
  40. 20
    Katesvar Åker ni ofta utomlands?
    Vi har varit utomlands en gång, tre dagar, då ordnade sambons firma resan, för de hade konferans.
    Vi är väldigt rese-ovana.

    Reser ni ofta runt i Sverige?
    Vi åker på bilträffar i mellansverige, inte mer än så.

    Har ni varit på resa med tjocka släkten? Bra eller dåligt?
    Nej, det kommer nog aldrig att hända!

    Bästa resmålet?
    Kan ju bara drömma, men vi säger USA.

    Vad blir nästa semester?
    Vi, ovana resenärer, planerar en resa till USA i oktokber. Får väl se om vi kommer iväg!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. rese enkät
    By evelina68 in forum Resesnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 08:35
  2. Rese-enkät
    By -Tess- in forum Ordet är fritt
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 14:57
  3. rese enkät
    By Curious George in forum Resesnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 10:42
  4. rese enkät
    By Smirran in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 13:53
  5. Rese enkät!!!!
    By anna in forum Resesnack
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar