Vad är detta???? *LÅNGT*
_0608 Augustibarn
  1. Jonna bf 26/8
    #1

    Vad är detta???? *LÅNGT*

    Imorse när jag vaknade och gick på toa så märkte jag att mina flytningar var lite blodaktiga, har haft ganska så kraftiga flytningar men enligt Bm så var det ingen fara så länge de inte lyktade illa eller bytte färg.
    Så imorse när jag upptäckte detta blev jag vettskrämd. Sen har jag de senaste dagarna haft ont till och från i magen, undre delen. Den är jättehårt och det spänner i den. Har försökt få tag på min Bm men har inte lyckat.
    Ringde förlossningen nyss och de sa att det inte var någon fara, det kan vara sammandragningar när det gäller magen. När det gäller flytningar så var det samma sak där. Vanligt men att jag skulle komma in om det ökar i mängd.
    Har någon haft något liknande!!!

    Tack för att ni orkade läsa!!!!
  2. 1
    Vad är detta???? *LÅNGT* Imorse när jag vaknade och gick på toa så märkte jag att mina flytningar var lite blodaktiga, har haft ganska så kraftiga flytningar men enligt Bm så var det ingen fara så länge de inte lyktade illa eller bytte färg.
    Så imorse när jag upptäckte detta blev jag vettskrämd. Sen har jag de senaste dagarna haft ont till och från i magen, undre delen. Den är jättehårt och det spänner i den. Har försökt få tag på min Bm men har inte lyckat.
    Ringde förlossningen nyss och de sa att det inte var någon fara, det kan vara sammandragningar när det gäller magen. När det gäller flytningar så var det samma sak där. Vanligt men att jag skulle komma in om det ökar i mängd.
    Har någon haft något liknande!!!

    Tack för att ni orkade läsa!!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2006
    #2

    Jag tycker

    Att du ska stå på dig om du är orolig och kräva att dom gör ett ul, eller lyssnar på hjärtat. Du ska inte behöva gå och oroa dig! fortsätt Försöka få tag på bm, får du inte tag på henne nu heller så ställ krav på gyn akuten!

    Själv hade jag en liten blödning för en månad sedan, bara ett par droppar, men ringde till gynakuten och fick komma in och lyssna på hjärtat. Mest för säkerhets skull så jag skulle slippa vara orolig.
    kram!
  4. 2
    Jag tycker Att du ska stå på dig om du är orolig och kräva att dom gör ett ul, eller lyssnar på hjärtat. Du ska inte behöva gå och oroa dig! fortsätt Försöka få tag på bm, får du inte tag på henne nu heller så ställ krav på gyn akuten!

    Själv hade jag en liten blödning för en månad sedan, bara ett par droppar, men ringde till gynakuten och fick komma in och lyssna på hjärtat. Mest för säkerhets skull så jag skulle slippa vara orolig.
    kram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3

    Nämen va jobbigt..

    Varför är det så svårt att få tag på din BM?? Jag förstår om du är orolig.
    Jag har haft tidiga samandragningar men inga flytningar. Jag förstår att du är orolig, så fort det kommer ur nåt \"där nere\" så hoppar hjärtat ett xtra slag.
    Hoppas det stannar av, men hör av dig till förlossningen i annat fall.

    Lycka till och Kram!
  6. 3
    Nämen va jobbigt.. Varför är det så svårt att få tag på din BM?? Jag förstår om du är orolig.
    Jag har haft tidiga samandragningar men inga flytningar. Jag förstår att du är orolig, så fort det kommer ur nåt \"där nere\" så hoppar hjärtat ett xtra slag.
    Hoppas det stannar av, men hör av dig till förlossningen i annat fall.

    Lycka till och Kram!

Liknande trådar

  1. Hur tacklar jag detta? *långt*
    By -sl- in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 00:02
  2. Å sen detta!:( Obs! Långt igen
    By eva12 in forum Autismspektrum
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 09:47
  3. Vad är detta??? *LÅNGT*
    By Jonna bf 26/8 in forum Komplikationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-11, 09:55
  4. Hur ska man klara av detta??(långt)
    By MammaAnna1 in forum Separation
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 15:51
  5. Vad är detta??(långt)
    By Anonym in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar