Orolig..och ledsen ledsen
Styvfamiljer
  1. mina
    #1

    Orolig..och ledsen ledsen

    Hej alla!

    Vet inte direkt om detta inlägg passar på det här forumet eftersom jag är särbo än så länge. Men jag skriver ändå..

    Så här: I helgen har min kille tydligen mått j*vligt dåligt psykiskt. Han har inte velat ha nån kontakt med mig..har inte svarat när jag ringt. Idag pratade vi dock en kortis och han berättade att hans ex hade varit där igår. Det var iofs hans dotter som hade ringt efter henne och jag tänker att å ena sidan så var det väl bra om hon kunde ta hand om barnen när han mådde så dåligt. Samtidigt känner jag mig så himla orolig och utestängd. Jag får panik när jag tänker på att hon kanske har suttit där och tröstat honom och klappat på huvudet.

    Jag vet att hon inte har släppt honom ännu och han har tidigt i vårt förhållande en gång ringt till henne för att fråga om hon ville komma över, han hade känt sig attraherad av henne för en kort stund. Plus att dem hade sex en gång när han hade träffat mig men vi ännu inte var tillsammans.

    Känner mig grymt svartsjuk.. samtidigt kanske det var helt naturligt att hon kom dit igår..jag vet inte..usch vet inte vad jag ska göra..han har sagt att han kommer ringa när han känner att han orkar och han vägrar svara på om det hände något och blev arg för att jag frågade. Jag fattar om han blev sur om jag anklagade honom och han är helt oskyldig, men han vet å andra sidan hur jag känner inför henne och borde väl kunna svara iaf. Han ville inte ha mer ångest, sa han. Och det uttalandet väckte genast misstankar hos mig.

    Vad säger ni?
  2. 1
    Orolig..och ledsen ledsen Hej alla!

    Vet inte direkt om detta inlägg passar på det här forumet eftersom jag är särbo än så länge. Men jag skriver ändå..

    Så här: I helgen har min kille tydligen mått j*vligt dåligt psykiskt. Han har inte velat ha nån kontakt med mig..har inte svarat när jag ringt. Idag pratade vi dock en kortis och han berättade att hans ex hade varit där igår. Det var iofs hans dotter som hade ringt efter henne och jag tänker att å ena sidan så var det väl bra om hon kunde ta hand om barnen när han mådde så dåligt. Samtidigt känner jag mig så himla orolig och utestängd. Jag får panik när jag tänker på att hon kanske har suttit där och tröstat honom och klappat på huvudet.

    Jag vet att hon inte har släppt honom ännu och han har tidigt i vårt förhållande en gång ringt till henne för att fråga om hon ville komma över, han hade känt sig attraherad av henne för en kort stund. Plus att dem hade sex en gång när han hade träffat mig men vi ännu inte var tillsammans.

    Känner mig grymt svartsjuk.. samtidigt kanske det var helt naturligt att hon kom dit igår..jag vet inte..usch vet inte vad jag ska göra..han har sagt att han kommer ringa när han känner att han orkar och han vägrar svara på om det hände något och blev arg för att jag frågade. Jag fattar om han blev sur om jag anklagade honom och han är helt oskyldig, men han vet å andra sidan hur jag känner inför henne och borde väl kunna svara iaf. Han ville inte ha mer ångest, sa han. Och det uttalandet väckte genast misstankar hos mig.

    Vad säger ni?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2

    Vill inte

    göra dig mer orolig än du redan är, men jag skulle nog bli MYCKET misstänksam om han inte enkelt kan förneka för att lugna dig.

    Ligg lågt, håll dig på din kant, försök hitta på nåt kul och låt honom höra av sig när det passar honom. Oavsett hur det förhöll sig med exet så tycker jag inte han har rätt att utesluta dig så.

    Kram!
  4. 2
    Vill inte göra dig mer orolig än du redan är, men jag skulle nog bli MYCKET misstänksam om han inte enkelt kan förneka för att lugna dig.

    Ligg lågt, håll dig på din kant, försök hitta på nåt kul och låt honom höra av sig när det passar honom. Oavsett hur det förhöll sig med exet så tycker jag inte han har rätt att utesluta dig så.

    Kram!
  5. mina
    #3

    Kan tyvärr inte..

    hitta på något kul då jag är sjuk i lunginflammation och kan ligga hemma och tänka hur mycket som helst:) Det är ju typiskt..*snyft*
  6. 3
    Kan tyvärr inte.. hitta på något kul då jag är sjuk i lunginflammation och kan ligga hemma och tänka hur mycket som helst:) Det är ju typiskt..*snyft*
  7. mina
    #4

    Förresten..

    är det inte en vanlig reaktion när man varit otrogen..att bli arg och vända det mot den andra? F*N kom just på att det är så han gör när han har skuldkänslor.
  8. 4
    Förresten.. är det inte en vanlig reaktion när man varit otrogen..att bli arg och vända det mot den andra? F*N kom just på att det är så han gör när han har skuldkänslor.
  9. Medlem sedan
    Dec 2001
    #5

    Tänkte på karlar i

    allmänhet när de känner sig skyldiga... Det KAN ju likaväl ha varit en reaktion typ \"Va fan här mår man pyton och så ska man bli anklagad också...\" Men är man orolig tolkar man ju sällan saker positivt.

    Tycker väldigt synd om dig, hoppas du får chans att sova och käka praliner så du blir frisk, stark och modig!
  10. 5
    Tänkte på karlar i allmänhet när de känner sig skyldiga... Det KAN ju likaväl ha varit en reaktion typ \"Va fan här mår man pyton och så ska man bli anklagad också...\" Men är man orolig tolkar man ju sällan saker positivt.

    Tycker väldigt synd om dig, hoppas du får chans att sova och käka praliner så du blir frisk, stark och modig!
  11. mina
    #6

    Tack, ska försöka göra det!(imt)

    \'
  12. 6
    Tack, ska försöka göra det!(imt) \'
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7

    hmmm

    jag undrar lite. Hur länge har ni varit tillsammans?

    Visst är det ok att träffa sitt x, speciellt om man har barn i hop MEN jag vete sjutton om jag köpt det som hänt dig. Jag tror att jag skulle hålla mig lugn just nu men sedan antingen skriva ett brev och berätta om hur jag känner och där kräva total ärlighet/alt säga det direkt till honom. Annars tycker jag att förhållandet är åt skogen. Man måste kunna känna att man kan lita på varandra!
  14. 7
    hmmm jag undrar lite. Hur länge har ni varit tillsammans?

    Visst är det ok att träffa sitt x, speciellt om man har barn i hop MEN jag vete sjutton om jag köpt det som hänt dig. Jag tror att jag skulle hålla mig lugn just nu men sedan antingen skriva ett brev och berätta om hur jag känner och där kräva total ärlighet/alt säga det direkt till honom. Annars tycker jag att förhållandet är åt skogen. Man måste kunna känna att man kan lita på varandra!

Liknande trådar

  1. Så ledsen och orolig
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-05-15, 18:49
  2. ledsen och orolig
    By Black Lady in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 21:15
  3. ledsen och orolig
    By Black Lady in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 09:08
  4. ledsen och orolig
    By Black Lady in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 11:24
  5. Ledsen och orolig
    By -MOE- in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-01-19, 13:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar