Okej Gafsan, jag kommer också ut...
_00 Alla barn
  1. Räven är ingen räv längre
    #1

    Okej Gafsan, jag kommer också ut...

    ..vill ju inte vara kvar själv i garderoben *ler*
    Tova och Alfred ska få ett syskon! Beräknat till månadsskiftet nov/dec. Har redan fått en synlig mage trots att jag bara är i vecka 7! Ännu ingen foglossning, vilket känns skönt. Med Tova fick jag ju det i vecka 6...

    Kram maja
  2. 1
    Okej Gafsan, jag kommer också ut... ..vill ju inte vara kvar själv i garderoben *ler*
    Tova och Alfred ska få ett syskon! Beräknat till månadsskiftet nov/dec. Har redan fått en synlig mage trots att jag bara är i vecka 7! Ännu ingen foglossning, vilket känns skönt. Med Tova fick jag ju det i vecka 6...

    Kram maja
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    Grattis till nr 3...

    Vet ju hur det är att ha 3 själv så jag är säker på att du kommer fixa det galant.. ler... Skönt att du sluppit foglossningen, kan inte vara kul att ha..

    Massa kramar...
  4. 2
    Grattis till nr 3... Vet ju hur det är att ha 3 själv så jag är säker på att du kommer fixa det galant.. ler... Skönt att du sluppit foglossningen, kan inte vara kul att ha..

    Massa kramar...
  5. Medlem sedan
    Jul 2000
    #3

    Åh, grattis!

    Dig gissade jag inte på. Häftigt med en liten bebis till och som sagt, mitt bebissug dyker upp då och då men det får stanna vid det tills vidare.
    Har sagt till mig själv (och Richard) att om jag fortfarande är sugen på en till när Elsa börjar skolan om två år, så vill jag göra ett försök - fast jag kommer att vara rätt gammal då :-(
  6. 3
    Åh, grattis! Dig gissade jag inte på. Häftigt med en liten bebis till och som sagt, mitt bebissug dyker upp då och då men det får stanna vid det tills vidare.
    Har sagt till mig själv (och Richard) att om jag fortfarande är sugen på en till när Elsa börjar skolan om två år, så vill jag göra ett försök - fast jag kommer att vara rätt gammal då :-(
  7. Gafsan m. Axel & Kalle
    #4

    Vad kul!

    ...grattis!

    Jag har också rejäl mage men det beror nog mest på att jag har stora myom (godartade muskeltumörer) på livmodern. Så jag ser lite gravid ut även i vanliga fall, antar att jag kommer att se ut som en elefant framåt sensommaren... :-)

    Vad häftigt med foglossningen, det är exakt likadant för mig! Med Kalle var det första graviditetstecknet, jag kände av foglossning redan innan jag testade positivt, men nu känner jag bara av det när jag har tagit ut mig rejält fysiskt. Undrar varför? Kanske för att jag har haft ett så \"långt\" uppehåll mellan graviditeterna den här gången (det blir ju 4 år mellan Kalle och bebisen, jämfört med 21 månader mellan Axel och Kalle), eller för att jag har tränat så mycket senaste året att musklerna håller bäckenet på plats? (fast nu är jag supertrött och illamående så nu blir det inte mycket till träning...)

    Kram på dig och hälsa bebisen därinne :-)
  8. 4
    Vad kul! ...grattis!

    Jag har också rejäl mage men det beror nog mest på att jag har stora myom (godartade muskeltumörer) på livmodern. Så jag ser lite gravid ut även i vanliga fall, antar att jag kommer att se ut som en elefant framåt sensommaren... :-)

    Vad häftigt med foglossningen, det är exakt likadant för mig! Med Kalle var det första graviditetstecknet, jag kände av foglossning redan innan jag testade positivt, men nu känner jag bara av det när jag har tagit ut mig rejält fysiskt. Undrar varför? Kanske för att jag har haft ett så \"långt\" uppehåll mellan graviditeterna den här gången (det blir ju 4 år mellan Kalle och bebisen, jämfört med 21 månader mellan Axel och Kalle), eller för att jag har tränat så mycket senaste året att musklerna håller bäckenet på plats? (fast nu är jag supertrött och illamående så nu blir det inte mycket till träning...)

    Kram på dig och hälsa bebisen därinne :-)
  9. maja m alfred o tova +v.7
    #5

    Nu är foglossningen här :(

    Det var väl antagligen bara för att jag skrev att jag _inte_ hade fått nån foglossning, som den dök upp idag...Skit också. Jaha, bara 37 veckor kvar då... känns lååångt.
    Mellan Alfred och Tova är det 2,5 år och mellan Tova och bebis kommer det bli 3,5 år. Men jag kände ju av fogarna ända till i höstas, så det var väl tur för min kropp att jag inte blev gravid tidigare...

    Nä nu är det läggdags för lillskruttan.

    Kram maja
  10. 5
    Nu är foglossningen här :( Det var väl antagligen bara för att jag skrev att jag _inte_ hade fått nån foglossning, som den dök upp idag...Skit också. Jaha, bara 37 veckor kvar då... känns lååångt.
    Mellan Alfred och Tova är det 2,5 år och mellan Tova och bebis kommer det bli 3,5 år. Men jag kände ju av fogarna ända till i höstas, så det var väl tur för min kropp att jag inte blev gravid tidigare...

    Nä nu är det läggdags för lillskruttan.

    Kram maja

Liknande trådar

  1. okej, lite skryt också då...
    By Charlotte A in forum _00 Alla barn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 10:33
  2. Okej nu efterlyser vi resten också..
    By Marisan in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-26, 13:24
  3. Gafsan - hur går det?
    By milu in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 08:21
  4. Okej, då har jag också...
    By Annapanna12 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 13:26
  5. Okej, nu blev ju jag också
    By Madde & co in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 12:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar