syskongrupp el åldersindelat.
Barn som yrke
  1. Sessan.
    #1

    syskongrupp el åldersindelat.

    Ni som jobbar på dagis och har erfarenhet av båda sorterna, vad tycker ni är det bästa för barnen?
  2. 1
    syskongrupp el åldersindelat. Ni som jobbar på dagis och har erfarenhet av båda sorterna, vad tycker ni är det bästa för barnen?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Det är svårt att säga!

    För alla avdelningar fungerar ju så olika! Arbetssätt, personal, lokaler osv. Men om man tänker sig att det är en _bra_syskon och en _bra_ åldersindelad avdelning, så skulle jag isåfall säga :Syskon!
    Både som jag vill arbeta och ha mina egna barn!

    Men seden finns det såklart mindre bra syskon avdelningar också, liksom åldersindelade.
    /Pillan
  4. 2
    Det är svårt att säga! För alla avdelningar fungerar ju så olika! Arbetssätt, personal, lokaler osv. Men om man tänker sig att det är en _bra_syskon och en _bra_ åldersindelad avdelning, så skulle jag isåfall säga :Syskon!
    Både som jag vill arbeta och ha mina egna barn!

    Men seden finns det såklart mindre bra syskon avdelningar också, liksom åldersindelade.
    /Pillan
  5. Sofia*
    #3

    Mina erfarenheter

    är att lagom är bäst. Helt uppdelat blir för mycket, 1-6 i samma grupp är för mycket. Bäst verksamhet får man om man delar 1-3 och 3-6.
  6. 3
    Mina erfarenheter är att lagom är bäst. Helt uppdelat blir för mycket, 1-6 i samma grupp är för mycket. Bäst verksamhet får man om man delar 1-3 och 3-6.

Liknande trådar

  1. Syskongrupp
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-08-13, 20:36
  2. Syskongrupp?
    By smulan3 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 13:13
  3. F-2 eller åldersindelat?
    By skolval in forum Barn som yrke
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2008-09-02, 06:13
  4. Syskongrupp sim i Skåne?
    By PeEss in forum Sport
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 10:11
  5. syskongrupp eller småbarnsgrupp?
    By Mamman in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar