Nu har jag fyllt
Vikt
  1. **Dame**
    #1

    Nu har jag fyllt

    ca 20 påskbrev med godis, gjorde dom riktigt fulla så att alla godisätare verkligen får sitt lystmäte....själv då....inte en smakbit och då hade jag nog närmare 2 kg godis framför mig. Påskägg, punchpraliner mm mm.
    Här är det en godisfri påsk som gäller, häftigt va?

    Kram Anna som nu ska sova och imorgon jobba hela dygnet, så det är lätt att leva utan godis.

  2. 1
    Nu har jag fyllt ca 20 påskbrev med godis, gjorde dom riktigt fulla så att alla godisätare verkligen får sitt lystmäte....själv då....inte en smakbit och då hade jag nog närmare 2 kg godis framför mig. Påskägg, punchpraliner mm mm.
    Här är det en godisfri påsk som gäller, häftigt va?

    Kram Anna som nu ska sova och imorgon jobba hela dygnet, så det är lätt att leva utan godis.

  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    vad duktig du är!

    Det kallar jag power!
  4. 2
    vad duktig du är! Det kallar jag power!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    BRAVO! Samma här! Inte ens sugen...

    när jag satt där med allt godiset framför mig (MINST 2-3 kg)och jag kom på att \"Shit vad längesen (26/9-04)det var jag åt godis och jag blir ju inte ens sugen nu!\"
    Som belöning så ska jag idag köpa en top på Vero Moda som jag har kollat på ett tag:)

    Emil äter ju nästan inget annat än lite vanlig choklad så han ska få ett \"drakägg\" istället:) Här är det dinosar o drakar som gäller fortfarande!

    En stor kram o GLAD PÅSK!
  6. 3
    BRAVO! Samma här! Inte ens sugen... när jag satt där med allt godiset framför mig (MINST 2-3 kg)och jag kom på att \"Shit vad längesen (26/9-04)det var jag åt godis och jag blir ju inte ens sugen nu!\"
    Som belöning så ska jag idag köpa en top på Vero Moda som jag har kollat på ett tag:)

    Emil äter ju nästan inget annat än lite vanlig choklad så han ska få ett \"drakägg\" istället:) Här är det dinosar o drakar som gäller fortfarande!

    En stor kram o GLAD PÅSK!

Liknande trådar

  1. Nu har jag fyllt mp3:n.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 18:40
  2. Ja nu har vi fyllt ett här
    By IlCapitana m Eddi& P in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 19:19
  3. Ett liv fyllt av liv!?
    By rådvill in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-25, 13:02
  4. Ett liv fyllt med liv!?
    By rådvill in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 07:39
  5. Ett liv fyllt med liv!?
    By rådvill in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-21, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar