Flytningar
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Flytningar

    E de normalt att ha jäättemycke flytingar..? Imorse när ja satt mej upp så kände ja hur de rann.. Å mina trosor e de jättemycke i...
  2. 1
    Flytningar E de normalt att ha jäättemycke flytingar..? Imorse när ja satt mej upp så kände ja hur de rann.. Å mina trosor e de jättemycke i...
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Ja...

    det är helt normalt!
  4. 2
    Ja... det är helt normalt!
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3

    Det jag...

    vet är att flytningarna brukar bli rikligare efter hand. Jag har för mig att min bm sagt det i alla fall. Så det är nog helt normalt. Men ring och fråga om du är orolig.
  6. 3
    Det jag... vet är att flytningarna brukar bli rikligare efter hand. Jag har för mig att min bm sagt det i alla fall. Så det är nog helt normalt. Men ring och fråga om du är orolig.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4

    OK

    De e så skönt att ni finns här tjejjer..
  8. 4
    OK De e så skönt att ni finns här tjejjer..
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Njaaaaa........

    jag skulle nog oroa mig lite för att det skulle vara fostervatten men så har jag aldrig haft så mycket flytningar vare sig med de andra barnen eller detta. Fast fostervattenläckage behöver inte vara någon fara heller OM det skulle vara det men man bör undvika att bada vad jag hört! Man kan kolla om det är flytningar eller fostervatten, det gjorde dem på på när vattnet gått med dottern (men då visste jag ju att vattnet gått men de kollade i alla fall)

    Nikki
  10. 5
    Njaaaaa........ jag skulle nog oroa mig lite för att det skulle vara fostervatten men så har jag aldrig haft så mycket flytningar vare sig med de andra barnen eller detta. Fast fostervattenläckage behöver inte vara någon fara heller OM det skulle vara det men man bör undvika att bada vad jag hört! Man kan kolla om det är flytningar eller fostervatten, det gjorde dem på på när vattnet gått med dottern (men då visste jag ju att vattnet gått men de kollade i alla fall)

    Nikki
  11. Medlem sedan
    May 1998
    #6

    Jag har..

    också rätt mycket flytningar och kan också känna att det rinner ibland.

    men ring om du är orolig!
  12. 6
    Jag har.. också rätt mycket flytningar och kan också känna att det rinner ibland.

    men ring om du är orolig!
  13. Medlem sedan
    Dec 2001
    #7

    Jag har också rätt mycket flytning-

    ar, men min bm kollade dem och de var fullt normala, han skulle kolla livmodertappen och vi hade pratat om flytningarna innan. Prata med din bm nästa gång du är där. Så länge de inte luktar skall de inte vara nån fara.
    Kram
  14. 7
    Jag har också rätt mycket flytning- ar, men min bm kollade dem och de var fullt normala, han skulle kolla livmodertappen och vi hade pratat om flytningarna innan. Prata med din bm nästa gång du är där. Så länge de inte luktar skall de inte vara nån fara.
    Kram

Liknande trådar

  1. flytningar
    By Tussilull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 10:59
  2. Flytningar
    By MrsRisberg in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 11:06
  3. Flytningar?
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 20:28
  4. Flytningar
    By T in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 11:30
  5. Flytningar
    By T in forum Gravidsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 18:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar