Liten, mittimellan och STOR!
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Liten, mittimellan och STOR!

    Ja, alltså jag pratar godisgrisar här hemma hos oss..

    Att jag själv är en godisgris har ju varit ett faktum länge, och jag har försökt att hålla godiset borta från adrian, vilket kanske inte alltis gått sååå bra, men jag har iaf försökt..

    Så idag så sitter Adrian o lekte o jag höll på o plockade i köket och Moa kröp omkring..
    Helt plötsligrt är det TYST, ni vet sådär VÄLDIGT tyst..
    Så mamman tassar ut i lekrummet,, där hon finner TVÅ glatt mumsande barn som har hittat ett påskägg..
    Och av choklaigheten på händer o kinder så hade de hunnit med ett par godisar var..
    -Jag hjälper Moa med pappret var adrians enda kommentar.. Hmm de var så söta (ja verkligen sockersöta) så jag kunde inte riktigt bli arg....

    Så numera är vi 3 godisgrisar här hemma.. (även om den minsta får vänta ett bra tag till nästa godistajm kommer..)
  2. 1
    Liten, mittimellan och STOR! Ja, alltså jag pratar godisgrisar här hemma hos oss..

    Att jag själv är en godisgris har ju varit ett faktum länge, och jag har försökt att hålla godiset borta från adrian, vilket kanske inte alltis gått sååå bra, men jag har iaf försökt..

    Så idag så sitter Adrian o lekte o jag höll på o plockade i köket och Moa kröp omkring..
    Helt plötsligrt är det TYST, ni vet sådär VÄLDIGT tyst..
    Så mamman tassar ut i lekrummet,, där hon finner TVÅ glatt mumsande barn som har hittat ett påskägg..
    Och av choklaigheten på händer o kinder så hade de hunnit med ett par godisar var..
    -Jag hjälper Moa med pappret var adrians enda kommentar.. Hmm de var så söta (ja verkligen sockersöta) så jag kunde inte riktigt bli arg....

    Så numera är vi 3 godisgrisar här hemma.. (även om den minsta får vänta ett bra tag till nästa godistajm kommer..)
  3. Cecilia
    #2

    :)

    samma här hemma!
  4. 2
    :) samma här hemma!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3

    Hi hi hi

    kan inte låta bli att le... Misstänker att det är likadant här, med två godis/chokladälskande föräldrar har ju barnen knappast nån chans att komma undan! Vad gulligt att Adrian hjälpte Moa m pappret...
  6. 3
    Hi hi hi kan inte låta bli att le... Misstänker att det är likadant här, med två godis/chokladälskande föräldrar har ju barnen knappast nån chans att komma undan! Vad gulligt att Adrian hjälpte Moa m pappret...

Liknande trådar

  1. Liten men stor
    By Olga_e in forum _0706 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-02, 21:45
  2. Stor men liten..
    By Petra & kärlekarna in forum _0807 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:16
  3. stor och liten
    By Jessica05 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 09:53
  4. Lite mittimellan o STOR!!
    By -Helena m AoM- in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 20:13
  5. HUr stor är är liten?
    By Helene o Saga in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar