Jaha... så kom det rosa flytningar
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Jaha... så kom det rosa flytningar

    FANFANFAN

    Väldigt lite iofs. Men det är ingen mening att lura sig själv. De e kört. Iaf med 99,99% sannolikhet.

    FANFANFAN
  2. 1
    Jaha... så kom det rosa flytningar FANFANFAN

    Väldigt lite iofs. Men det är ingen mening att lura sig själv. De e kört. Iaf med 99,99% sannolikhet.

    FANFANFAN
  3. en vart här förr
    #2

    vilken ruvardag är du på?

    jag fick nämligen rosa flytn och menskänningar innan jag testade det var väl kring dag 9-11 tror jag sen försvann det och jag trodde hela tiden att den skulle komma för det kändes så. men på testdagen så slog det om direkt kissade bara på stickan och det vart två blå direkt.
    Nu sitter jag med en liten kille i fammnen han är 5 mån idag, hans tvillingsyster står i gåstolen brevid och käkar nöjt på en leksak.
    Håller tummsen för att det inte kommer mera
    Kramar
  4. 2
    vilken ruvardag är du på? jag fick nämligen rosa flytn och menskänningar innan jag testade det var väl kring dag 9-11 tror jag sen försvann det och jag trodde hela tiden att den skulle komma för det kändes så. men på testdagen så slog det om direkt kissade bara på stickan och det vart två blå direkt.
    Nu sitter jag med en liten kille i fammnen han är 5 mån idag, hans tvillingsyster står i gåstolen brevid och käkar nöjt på en leksak.
    Håller tummsen för att det inte kommer mera
    Kramar
  5. SaltaSally
    #3

    NEJ!

    Jag hoppas det inte blir mer än så. Men jag förstår hur du känner.

    Själv fick jag lite mensvärk igår kväll men idag har det varit lugnt tills för en timme sedan ungefär. Inget på pappret ännu. (Var tvungen att gå direkt och kolla när jag läste ditt.) Har klarat mig en dag längre än förra gången. Alltid något!
  6. 3
    NEJ! Jag hoppas det inte blir mer än så. Men jag förstår hur du känner.

    Själv fick jag lite mensvärk igår kväll men idag har det varit lugnt tills för en timme sedan ungefär. Inget på pappret ännu. (Var tvungen att gå direkt och kolla när jag läste ditt.) Har klarat mig en dag längre än förra gången. Alltid något!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Så vill jag att det ska va!

    Idag = Ruvardag 12

    Vill åxå ha två små! Låter helt fantastiskt. Dubbel glädje!

    Tack för peppande svar. Ska torka tårarna och försöka att inte ta ut all sorg i förväg.
  8. 4
    Så vill jag att det ska va! Idag = Ruvardag 12

    Vill åxå ha två små! Låter helt fantastiskt. Dubbel glädje!

    Tack för peppande svar. Ska torka tårarna och försöka att inte ta ut all sorg i förväg.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Denna väntan!

    Hade du testdag imorgon??? Vi har fått instruktioner att testa på torsdag...
  10. 5
    Denna väntan! Hade du testdag imorgon??? Vi har fått instruktioner att testa på torsdag...
  11. SaltaSally
    #6

    Exakt

    Men jag hade tänkt fuska. Men säg inget. ;-P

    En annan sak. De sa att min mans spermier var klass 2 och 3, dvs näst bäst och bäst, fast de var få. Vårt problem har varit att de simmar dåligt. Vet du eller någon annan hur långt en klass 3 simmar??? Ska fråga när jag ringer i veckan.

    Annars verkar du och jag vara riktiga synkisar - lite missfärgat för en stund sen.

    Å denna väntan...
  12. 6
    Exakt Men jag hade tänkt fuska. Men säg inget. ;-P

    En annan sak. De sa att min mans spermier var klass 2 och 3, dvs näst bäst och bäst, fast de var få. Vårt problem har varit att de simmar dåligt. Vet du eller någon annan hur långt en klass 3 simmar??? Ska fråga när jag ringer i veckan.

    Annars verkar du och jag vara riktiga synkisar - lite missfärgat för en stund sen.

    Å denna väntan...
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7

    Näääää

    *suck*

    Min mensvärk har iaf inte kommit tillbaka, tror jag... känner efter och känner efter och känner efter heeeela tiden. Nu har jag känt efter så mycket att jag inte känner nåt alls.

    Min man säger förresten att vi är galningar. ;-) (Undrar vad han menar? Bara för att jag sitter här och hänger här ideligen, ideligen???)
  14. 7
    Näääää *suck*

    Min mensvärk har iaf inte kommit tillbaka, tror jag... känner efter och känner efter och känner efter heeeela tiden. Nu har jag känt efter så mycket att jag inte känner nåt alls.

    Min man säger förresten att vi är galningar. ;-) (Undrar vad han menar? Bara för att jag sitter här och hänger här ideligen, ideligen???)
  15. Tinselflickan
    #8

    NEJ!!!

    Usch, jag hoppas inte det är så.

    Stor, stor kram!
  16. 8
    NEJ!!! Usch, jag hoppas inte det är så.

    Stor, stor kram!
  17. SaltaSally
    #9

    *s*

    Ja, jag går också och känner efter och känner efter. Och visst brukar man känna något till slut. Men när jag glömmer bort det känner jag nada.

    Jag har förresten klippt träd och klättrat och farit omkring. Jätteoförsiktig. Ja, du vet ju vad jag förväntar mig av denna ruvning...

    Min man är en riktig forum-hängare och jag vågar inte släppa fram honom här. Ni skulle ångra er! Så inte tycker han att jag hänger här mycket. Han uppmuntrar tom till det.
  18. 9
    *s* Ja, jag går också och känner efter och känner efter. Och visst brukar man känna något till slut. Men när jag glömmer bort det känner jag nada.

    Jag har förresten klippt träd och klättrat och farit omkring. Jätteoförsiktig. Ja, du vet ju vad jag förväntar mig av denna ruvning...

    Min man är en riktig forum-hängare och jag vågar inte släppa fram honom här. Ni skulle ångra er! Så inte tycker han att jag hänger här mycket. Han uppmuntrar tom till det.
  19. Medlem sedan
    Mar 2004
    #10

    Tack

    Semestrar och annat elände lär göra att vi inte kan ta nya tag förrns i augusti. Om en biljard år alltså.
  20. 10
    Tack Semestrar och annat elände lär göra att vi inte kan ta nya tag förrns i augusti. Om en biljard år alltså.
  21. Medlem sedan
    Mar 2006
    #11

    Nej!

    Håller tummarna för att det går vägen för er ändå!

    Stor Kram!
  22. 11
    Nej! Håller tummarna för att det går vägen för er ändå!

    Stor Kram!
  23. Medlem sedan
    Mar 2006
    #12

    Åh nej...

    vad tråkigt. Fast så länge det inte har kommit blod finns det liite hopp kvar?

    Håller mina tummar.

    Kram!






  24. 12
    Åh nej... vad tråkigt. Fast så länge det inte har kommit blod finns det liite hopp kvar?

    Håller mina tummar.

    Kram!






  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13

    Tråkigt!

    Tungt när det blir så. Sen kan vi alltid hoppas på lite mirakel, men precis som du säger är det inte så stor mening med att försöka klamra sig fast vid lite hopp när det väl verkar som att det är kört.

    Hoppas du snabbt hittar energi och lust att ge dig på det igen! *kramar om*
  26. 13
    Tråkigt! Tungt när det blir så. Sen kan vi alltid hoppas på lite mirakel, men precis som du säger är det inte så stor mening med att försöka klamra sig fast vid lite hopp när det väl verkar som att det är kört.

    Hoppas du snabbt hittar energi och lust att ge dig på det igen! *kramar om*
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14

    Tummar behövs - tack!

    Omtanke värmer. I löööve internet!
  28. 14
    Tummar behövs - tack! Omtanke värmer. I löööve internet!
  29. Medlem sedan
    Mar 2004
    #15

    Ja - lite hopp kvar

    Fast... jag vet ju hur det brukar sluta...
  30. 15
    Ja - lite hopp kvar Fast... jag vet ju hur det brukar sluta...
  31. Medlem sedan
    Mar 2004
    #16

    Jo - på\'t igen kommer det att bli

    Fast kliniken säger att dom vill ha semester först. Så i augusti, antar jag att vi kan börja igen...
  32. 16
    Jo - på\'t igen kommer det att bli Fast kliniken säger att dom vill ha semester först. Så i augusti, antar jag att vi kan börja igen...
  33. bono
    #17

    Nej!

    Förstår att du misströstar, men fortsätter ändå att hålla tummarna. Kram!
  34. 17
    Nej! Förstår att du misströstar, men fortsätter ändå att hålla tummarna. Kram!
  35. SaltaSally
    #18

    Tack

    men jag känner ingenting längre...
  36. 18
    Tack men jag känner ingenting längre...
  37. Medlem sedan
    Mar 2004
    #19

    Vilka söta ni är!

    Tack!
  38. 19
    Vilka söta ni är! Tack!

Liknande trådar

  1. Rosa flytningar..
    By Anonym in forum _1206 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-08, 18:48
  2. Rosa flytningar
    By canis in forum _1107 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 09:09
  3. rosa flytningar
    By Tussilull in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 18:01
  4. Ang rosa flytningar
    By MissTherre in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-10, 11:57
  5. Rosa flytningar
    By Gravid? in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 05:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar